Biti ljubazan

Jučer mi se dogodilo nekoliko stvari zbog kojih moram zaključiti da ljudi stvarno jesu kreteni. Kao i da kill them with kindness ima vrlo ograničeno djelovanje. Ne vremenski ograničeno, nego fizički ograničeno. Kako sam subotu provela izvan kuće, morala sam u nabavu u nedjelju. Stojim tako na blagajni dućana, a tip iza mene se doslovno zakeljio za mene. Samo sam čekala da mi ležerno prebaci ruku preko ramena i poljubi me u tjeme.
Imam problem s ljudima koji mi se unose u facu, nabijaju se na mene (that didn't come out right *blush*), kraće rečeno: ulaze u moj personal space. Taj tip ima neke 3 stvari u košari, ja imam daleko više, zaključujem da mu se kao i svakom seronji danas žuri, žuri, neopisivo žuri, i ljubazno (kindness!) mu kažem da može prije mene, jer ima manje stvari i blablabla. Tip me pogleda i krene objašnjavati nešto što: a) me ne zanima, b) ne tiče me se, c) nema veze s redom u dućanu, da bi na kraju prosrao da mu se ne žuri i da mogu ja prije. I približi mi se još malo.
Znam isto tako, da postoje ljudi koji to ne primjećuju, ili oni kojima to ne smeta, ili oni kojima to smeta i nekako se uspiju izvući iz te situacije. I tehnički, da -  ja jesam mogla reći čovjeku back off, ali to bi značilo reći back off još šestorici ljudi koji su se već nasrali iza nas, pa mi je jednostavnije pretrpjeti. Nekako. Iako mi STVARNO smeta to zadiranje u moju auru. I slušanje nepoznatog tipa kako mi na uho komentira sve što sam stavila na traku. Sla... Nutak. Nikad čuo. Isplati li se probati? *cerek* I ne, to nije ljubaznost. Ljubazno je propustiti nekoga (kao što sam ja pokušala), osmijeh, držati pristojan razmak kad stojiš iza nekoga... Ljubazno nije šaptati nekom nepoznatom bilo šta. O bilo čemu. To je neprimjereno, dosadno, zamorno i NEKULTURNO. Mene su kao malu naučili da ne gnjavim.
I sad završim u tom dućanu i trebam još samo svratiti u voćarnu po grincajg i par krastavaca za bebu. Ulazim unutra, sve pusto, jedino na drugom kraju neka baba bira salatu. Grincajg i krastavci stoje točno nasuprot blagajne, pa ih ja uzmem i okrenem se za 180 stupnjeva spuštajući povrće na tezgu, kad ona baba jurne i ispod moje ruke gurne salatu prema prodavaču. o.O WTF, baba?
Prodavač me samilosno pogleda, no ja već govorim ženi koja je napravila neku zbunjenu facu nevinašca: Samo dajte, ja sam došla nakon Vas! Uostalom, stvarno mi nije ni palo na pamet da se guram preko reda. Ja? Ma neeeeee... Vi ste bili prvi, prije ste odabrali! odglumi baba. Koja me nekoliko sekudi prije toga umalo srušila grčko - rimskim stilom. Inzistiram!

Došlo mi je da se okrenem po voćarni i pitam: Je li ovo skrivena kamera? Mora biti! Jer meni stvarno nije jasno zašto nitko ne želi ispred mene u dućanu. Ili su svi toliko zajebani, da mora sve biti po njihovom. Da je nisam htjela pustiti, možda bi gunđala što je ne puštam. Ne razumijem takav mentalni sklop. Ne, ja inzistiram, molim Vas!, prihvatim igru. Ne dolazi u obzir, samo Vi dajte! nastavlja baba i teatralno uzima salatu natrag na ruke. Pitam se bih li još uvijek stajala tamo da nisam popustila i prepustila babi mjesto iza mene. Koje je ona odmah iskoristila da se nabije na mene, laktom nađe moja rebra, pa potom gimnasticirajući slučajno pogodi moju sisu, i sve to ispitujući: Kakvi su ti krastavci? Jesu već dobri sad? Nije malo prerano za njih? Jedete ih na salatu?

Bila sam u iskušenju da joj kažem da su solidna zamjena za vibrator, čisto da vidim hoće li se skljokati na pod ili kupiti i sebi koji. To je za zamorca, jel? uključi se prodavač u razgovor. Oni to jedu? raširenih će očiju baba. Nikad mi nije jasno čemu se ljudi čude. Što bi zamorčići trebali jesti? Mesni narezak? Nisam sigurna koliko još imam snage za obavljanje ovakvih kupovina. Da imam abnormalno puno para, prvi bih si nabavila nekog asistenta za šoping, koji ne bi asistirao meni, nego bi sve kupovao umjesto mene. Da je ne moram prolaziti ovakve stvari. Jer me izluđuju.
Pa se sjetim kako sam nedavno vidjela kako Anleah piše o pizdarijama. I kako su mi te random stvari bile genijalne i kako sam se sjetila još barem 10 pizdarija koje meni smetaju. A prvo mjesto na mom popisu zauzimaju ljudi koji mi prilaze. I ne odlaze kada im kažem da odu. Još ako me zarobe svojim tjelesinama, postajem fobična. Sve mi se čini da ću uskoro o tom popisu. I bojim se da će moj popis biti poduži. Za sad, let me say, da nikoga nigdje ne propuštam, i pravim se mutava i gluha ako netko nešto kaže, jer ljudi svaki osmijeh, riječ i pogled doživljavaju kao poziv, a ja nikoga ne pozivam nigdje.

Primjedbe

  1. I ja ne volim te stare ljude, sto uzimaju sebi za pravo da idu preko reda.. pustim ja njih, ali se osjecam tako glupo,zato sto nista ne kazem. =/ jer to bas nije okej i nerviraaa preeeeeeevisee.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. njima se uvijek žuri! samo ne znam koja im to opsesija da moraju biti prvi...

      Izbriši
  2. Nikad mi nije jasno gdje te babe žure - što im je smrt za petama pa da stignu pojest tu hebenu salatu?

    A da ne govorim o tipovima ili općenito o ljudima koji mi se zaljepe za leđa u trgovini - uuuuužas, mrzim to. Par puta, kad sam bila u PMSu sam kao slučajno odvalila par ljudi sa košaricom, kao baš sam išla žvake vidjeti pa se eto okrenuh i opalih dotičnog po nozi. Pa me mrko gledaju a ja ono kao sori, sori a u očima piše - fuck you manijak jedan :D

    Uf baš si taknula u živac s ovim, totalno ono people = shit.. Mislim da Konzum ima dostavu namirnica doma, ali naplate dostavu više nego namirnice iako nekad, nakon ovakvih situacija, mi ne bi bilo žao platiti samo da ne moram sretati nikog!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam odakle ta potreba, kao što rekoh, ali moraju biti što prije na redu. kao da mi ostali obožavamo čekati. o manijacima mogu napisati 10 postova barem. čak sam doživjela da neki kreten u tramvaju skine hlače I GAĆE i hoda za mnom po kolima moleći da ga "malo pipnem", tako da su ovi iz dućana micice za ove iz tramvaja.

      Izbriši
    2. jaoooo, manijaci iz tramvaja... (...nostalgični uzdah...)! a egzibicionisti iz parkova? voajeri iz grmlja? te natiskivače iz redova bih tukla gumenim pendrekom! ŽELIM SVOJ OSOBNI PROSTOR SAMO ZA SEBE!!!

      Izbriši
    3. :O Onda je ono što sam ja vidjela gologuzog lika u parku još i ok. Hvala bogu da se tu još nisam puno vozala tramvajima a u busu su uglavnom pristojni :)

      Izbriši
    4. ps. ovo vidjeh sad na 9gag-u

      http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3673510_460s.jpg

      Pa se sjetih tebe :) Evo da ti popravi dan nakon ovih manijaka :D

      Izbriši
  3. Potpuno se slazem.. Random people stay away from my personal space..

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponavljaj glasno za mnom:" Stvari o kojima razmisljam na kasi, sledeci put cu izgovoriti glasno". Ovo ja zbog tvog mentalnog zdravlja..a i pomaze :))Mnogo puta mi se desilo da se nekome ko me gura i "nabija se:)" na mene okrenem i ljupko kazem "Jel vi to pokusavate da prodjete kroz mene?"
    Inace stavka kajndnes je totalni fail. Srela juce zlu vesticu, probala i ne pali. Samo sam se iznervirala..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da nisam daleko od toga da sve komentiram na glas. s jedne strane, oslobađajuće je to. s druge strane, ljudi će me se početi bojati. što i nije loše... ali ipak, ne želim da me se baš svi boje... no, kad bolje razmislim, tipovi koji se mogu mene uplašiti se ni ne računaju pod muško, right? mogu se opustiti :)))

      Izbriši
    2. Apsolutli ;) Nazvacemo je "Operacija stonaumtoulice" :) Odoh da se ucebim.Ovo zimoleto doslo mi je glave..apcihaaaaaa

      Izbriši
  5. Popravljaš mi dan ovim postovima, potpuno razumijem uznemirenost :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Jojjj i meni to zna onako momčaki dići tlak... Odeš u kupovinu vratiš se s nervnim slomom.
    Te pusti starije, te pusti nenormalne, mlađe, invalide, one kojima se uvijek žuri. Onda trebam otići u prodavnicu čim otvori, a kući doći kad zatvore, helloooo
    .. I ja sam neki dan bila u Konzumu i taman otišla da nešto vagnem, kad dođe bakica, ne znam ni odakle, heeeej daj mi vagni celer, ja je gledam, rekoh nije problem, recite mi koja je šifra, kaže ona, pa pojma nemam, haj vidi, hahaha
    I govori teta koja radi tamo, dajte ja ću vam vagnuti, a ona ne ne evo djevojka se ponudila hahahaha - eto valjda mi na čelu piše važem besplatno :) Nema više hoćeš - nećeš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se to s vaganjem događa! najčešće ne dobijem ni hvala! još gunđaju ako nisam dovoljno brza ili nešto...

      Izbriši
  7. Nova pizdarija: pisala si o tome već, ali et, meni su bolničke čekaonice grozne. Ili mi se neko nakači i priča mi o svojoj bolesti (to me apsolutno ne zanima) ili se nakači i zapitkuje mene što sam ja došla (to se samo mene tiče), više ni knjiga ne pomaže. Jednom sam sjedila i čitala knjigu i neka baba je došla i sjela kraj mene i onda je doslovno 10 minuta gledala u mene, tj u moje uho, kada je vidjela da je ignorišem onda je počela gledati u moju knjigu i čitati, bilo mi je došlo da je pitam jel stigla pročitati :D.
    Ja se iskreno nadam da se neću pretvoriti u neku od tih baba, ja bih radije bila Hell's grannie :) : http://www.youtube.com/watch?v=Ygy7UDADXDg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, odlične su bakice!
      ma, meni je vrhunac kad idem vaditi krv i imam uputnicu na kojoj piše nešto u stilu "pretrage za sprečavanje neželjene trudnoće" (pretrage prije uzimanja pilula), i onda me obavezno neka baba koja stavlja svoju uputnicu na moju pogleda (i nastavlja gledati) kao da svaki dan ubijem dijete i pojedem ga nakon toga. za sve doktori imaju šifru osim za to.

      Izbriši
  8. Nisam jedina. Ja stalno spominjem trolejbus, ali samo zato što je to meni noćna mora. Mrzim da me ljudi dirkaju, pipkaju, udaraju kako trola skreće/koči/ponovo kreće, neki dan me baba, kako ti kažeš, bukvalno zaklonila svojom tejelsinom, obgrlila me, a u troli 40 stepeni. Tek kad sam se počela vrpoljiti i kad se odmakla, skontala sam da je njeno tijelo dodalo još 5 stepeni toj temperaturi. Uz to je i smrdila. Pa fuj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad smo već kod toga, je li samo meni čudno kako su dezodoransi s 12 skočili na 24 sata zaštite, pa na 36, pa 48, a danas vidim reklamu za neki koji nudi 72 sata zaštite. samo to ljudima treba, još jedan izgovor da se danima ne peru.

      Izbriši
    2. Da ga bar koriste. Da baaaar! *očajnismajo*

      Izbriši
  9. Sjajna tema, uvijek se uzivim citajuci tvoje postove. Pises nevjerovatno :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, personal space invaders! Svaki red ih ima. :S
    Rekoh ti ja da su babe opasne. Beware of BABA! Pogotovo u javnom prevozu.

    We definitely need a new plage!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne znam odakle ta potreba za dominacijom u razgovoru i prostoru.

      Izbriši
  11. ohhh god MRZIM kad mi netko stoji preblizu, kad me slučajno dodiruje ili stalno dodiruje, kad mi se unosi u facu kad mi nešto priča... -.- a pogotovo kad su stari ljudi u pitanju jer su obično sve osim onih simpatičnih starih bakica i djedica koje vidiš na filmu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to unošenje u facu je gotovo kategorija za sebe. čista agresija!

      Izbriši
  12. Mojoj majci se dogodilo da kuca na telefonu poruku i dolazi neki cica u redu u posti, prilazi izuzetno blizu mojoj majci i kaze: A kako su se pokazali ti telefoni?

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja mrzim ljude koji mi se unose u facu. Pogotovo ako im još smrdi iz usta. Mrzim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije jasno kako je moguće da najviše vole to unošenje u facu, puhanje, uzdisanje i slično UPRAVO oni ljudi kojima kronično smrdi iz usta!

      Izbriši
  14. Samo ću ti reći da sam, razmišljajući o potencijalnoj temi za doktorski, postao jako zagrijan za 'personal space'...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni jučer prijatelj kaže da to shvatim kao kompliment, jer očito imam dobru energiju. ja bih radije imala prostora nego dobru energiju.

      Izbriši
  15. Joj,matorci,imaju bolesnu potrebu da se ispricaju s nekim pa krecu smarati cim iz kuce izadju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a previše ih je da ih se uspijem kloniti :)

      Izbriši
  16. Ajde ja ću ti biti asistent za šoping :) Jeftino :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. netko jako voli šopingiranje, čini mi se :)))

      Izbriši
  17. Hahaha, meni je frajer sa slanutkom moćan! Ulet za prepričavanje! :D Sad sam se sjetila svog prijatelja kojem je prilikom izlaska tako uletjela neka treba, i to s pitanjem nosi li u onoj muškoj torbici preko torza (pazi sad!)BUREK!!! Hahahaha... A da smo svi isti... ni onda ne bi valjalo...

    Btw, kakvi su krastavci?! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. burek, isuse... to stavlja dirty talk na jednu sasvim novu razinu :D

      zamorčić kaže da su krastavci sasvim solidni za ovo doba godine :)

      Izbriši
  18. Tu sam neumoljiva. Na sve mogu šutjeti, i trpjeti, ali kad mi se neko zaskoči na vrat, ja lijepo kažem: "možete li se malo odmaknuti?"
    Ne mogu to trpjeti! Brrr...

    OdgovoriIzbriši
  19. mrzim kad se gamad gura preko reda, a moja reakcija ovisi o raspolozenju, ponekad dreknem ponekad sutim. a personal space mi je jako bitna stvar i takve stvari uglavnom rjesavam pogledom "jesi li ti normalan/na?" i onda uglavnom odstupe

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi