Zdrava demokracija zahtijeva pristojno društvo

Zahtijeva da smo časni, velikodušni, tolerantni i puni poštovanja. Rekao je C.W. Pickering, američki sudac. Dopuštam da možda nema boljeg, ali demokracija je poprilično šugav sustav. Kao prvo, mi govorimo o počecima demokracije u Grčkoj, gdje je takvo društveno uređenje dopuštalo držanje robova. Vrlo demokratično. Kao drugo, niti je moguće da narod ima vlast, niti je tako nešto poželjno. Jer se narod, bilo koji narod, većinom sastoji od budala. A budale uvijek biraju još veće budale. A kad su svi na izbornoj listi ionako budale, pa onda i pametni moraju birati budale... Kad glasujem imam osjećaj kao da biram u koje ću govno stati.
U državi u kojoj živim, uvijek će vas netko strogo pogledati ako kritizirate bilo što u Lijepoj našoj. Pa neka. Ja radije gledam, nego da zatvaram oči. Sjetim se Matoša kojega su za života, upravo zbog njegovih kritika proglašavali neprijateljem, vrijeđali ga i prijetili mu, dok ga danas svaki udžbenik naziva velikim hrvatskim domoljubom. Kako ja gledam na stvari, nije domoljub onaj koji svoju domovinu gleda kroz ružičaste naočale i niječe sve probleme, nego onaj koji je vidi onakvom kakva ona jest i želi da postane bolja. Kakva je moja domovina? Moja domovina je u kurcu.
Živim u državi koja seljacima plaća doprinose da proizvode viškove, u gradu u kojem se najvećoj firmi dopušta da vlastite gubitke krpa ne snižavanjem plaća, ne ukidanjem 13. i 14. plaće, ne otpuštanjem radnika, nego dizanjem cijena. Na sreću, kaže naš gradonačelnik, samo za 29%, a ne za 51%. Nismo li sretnici?

Primjedbe

  1. Znam da je teško, ali se u principu moramo pomiriti sa političkim odlukama u zemlji jer nemamo dovoljno pametnog stanovništva da se krenemo boriti s lošim odlukama vodećih... i k tome smo lijeni, znamo kritizirati, ali rijetko djelujemo, zbilja rijetko...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam i uglavnom se mirim. samo nekada mi glupost ljudi koji bi trebali biti pametni digne tlak...
      još jedna stvar, zašto ni jedan političar nikada ne kaže iskreno: "sada moramo ovako, znamo da je teško, izdržite", nego nam svi prodaju fore: "nije strašno, ovo je uspjeh, budite sretni..."

      Izbriši
    2. imala sam pustih grešaka u pisanju pa sam izbrisala i evo opet dopisujem :)

      mislim da su oni jednostavno takvi ljudi... očito im je normalno na dnevnoj bazi lagati mali milijun puta..

      Izbriši
  2. Hmmmm...stanje u zemlji. ARGH! @#$&%$***&%$@#$&%&$%&@!!!! Izbori? Pa, stado ovaca bi izabralo boljeg cobana. Ok...pizdim...sorry.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kakva crna demokratija, u Grčkoj je bila demokratija ali samo za muškarce preko 30 godina, žene i robovi vi ste isto, tišina.
    Ponekad pomislim da bi bilo najbolje da smo u diktaturi, onda bar samo jednom čovjeku psuješ mater i familju, ovako imaš njih pola države od koga ću da se griješim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš to, neke stvari se nikad ne mijenjaju, cijla povijest je ista, uvijek isti najebu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uvek moze gore!
    Kod nas, nazalost i jeste gore...
    Politika...nema ko se ne iznervira kada o njoj razmislja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trudim se što manje čuti, vijesti izbjegavam, novine ne čitam, i svejedno me nađe!

      Izbriši
  6. JOj, i ja često pizdim zbog toga... Uhvati me, pa ne mogu da šutim.
    Ne volim kad ljudi kažu "uvijek može gore"...a većina tako kaže. Niko se ne sjeti da uvijek može i bolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ne razumijem tu potrebu da se sve uspoređuje s gorim.

      Izbriši
  7. Kod nas je sve u kurcu. Potpisujem.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi