Tag! You're it!

FairyAna me tagirala! Btw, ovo blogersko tagiranje mi je najdraža verzija igranja lovice, s obzirom na to koliko ljuuuuuuuuuuuuubim trčanje... Dakle, ovo je:
OVO SU PRAVILA:
  • You must post this rules
  • Each person must post 11 things about themselves on their blog
  • Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post
  • Go to their page and tell them you have link him or her
  • No tag backs
  • No stuff in the tagging section about "you are if you reading this" You legitimately have to tag 11 people.
PITANJA KOJA JE ANA POSTAVILA (i moji odgovori):
  1. How many nail polishes do you have? Prebrojala ih samo za tebe... Nakon velikog čišćenja, ostalo ih je 70 točno. Prozirni lakovi i serumi za nokte u obliku laka se ne računaju. Kažem ja :P
  2. How do you imagine perfect vacation?
    Ovo mi je nateže pitanje. Nemam pojma. Mislim da nisam prezahtjevna. Za mene je idealan odmor kad se ne moram prilagođavati tuđim rasporedima, i samo raditi ono što mi se u tom trenutku radi, bez da mi itko prigovara. I to sve negdje gdje nema gužve i gdje nije prevruće. Možda kakvo zimovanje na nekom brdu, u nekoj brvnari. Dobra knjiga, vruća čokolada, fini keksi, vatra u kaminu, mekane čarape i dobri ljudi oko mene (ali to je optional, mogu ja i sama... Kao što bi rekla S., to mi je lifestyle)...
    Joj, sjetila sam se zanimljivijeg odgovora! Posjet nekom ukletom škotskom dvorcu s J.! Ne znam kako bih je nagovorila da prespavamo u tako nečem, ali uopće ne sumnjam da bi nam bilo zabavno.
  3. What is your favorite makeup brand? Oriflame. Ne testiraju na životinjama, a njihovi proizvodi su mi super light za kožu i uvijek su lijepo zapakirani. I fino mirišu. I imaju fora imena.
  4. If you have to choose only one makeup product to use what would it be? Neko rumenilo u gelu, jer sam jaaako blijeda.
  5. Cats or dogs? Oboje, ne diskriminiram životinje. Iako, ako sam nešto, onda sam guinea pig person :)
  6. Who is your favorite fictional character? Batman.
  7. Book or movie? Knjiga. Ne volim sve dobiti servirano.
  8. When you look back 5 years ago what do you think about yourself? Not much. Mislim da sam neke prilike mogla bolje iskoristiti , ali valjda je tako moralo biti. Stara ja je imala više mogućnosti, ali nova ja se bolje osjeća s ovim mogućnostima koje ima sad.
  9. Favorite TV show? One Foot in the Grave. Naj svih vremena. Uvijek se upišam od smijeha. Victor je moj idol.
  10. If you could meet one celebrity in the world who would that be? Bill Nighy. 
    ok, ne moramo se upoznati ako baš nećeš...
  11. Why do you like blogging? Ne znam koliko sam pozvana da na ovo odgovorim, s obzirom na to da je za mene bloganje preraslo u pravu ovisnost. Kako zašto? Pa, MORAM. To više nije stvar mog izbora. To je jače od mene.
    Pisanje je terapija. Ovo je način da sve svoje frustracije, želje, snove, kletve, psovke, uspjehe, promašaje uobličim u riječi i izbacim iz sebe na društveno donekle prihvatljiv način. Naravno, uvijek to mogu reći svojim prijateljima, članovima obitelji, kućnom ljubimcu... Ali reći to ovako, to donosi određenu satisfakciju. Zato svim ljudima koji me ne znaju IN RL (možda me sad poznaju bolje od onih iz rl-a), koji nisu dužni reći nešto lijepo, koji troše vrijeme na to da mene komentiraju i da mi daju pokoji savjet:
    Too much? Ha! I love you, deal with it!
    Ne samo da volim pisati, volim i čitati sve što drugi napišu. Kao da su mi se otvorila vrata u neki drugi svijet, pa sam naučila da tamo negdje ima još zanimljivih, duhovitih, dobrih ljudi koji sa mnom dijele mnogo toga. Najtužniji trenutak mi je kad otvorim nadzornu ploču i nema ni jednog novog posta. Najsretniji kad ih ima mnogo (otvoriti poveznicu u novoj kartici? da! trideset novih kartica, firefox škripi od napora, ali me is happy).
    Oh, goddamit! Ovo opasno prijeti da će postati najduži post svih vremena. Ja nemam mjere u ničemu. I curse you glasovi u mojoj glavi koji mi šapću da dodam još slika i da još malo laprdam! Još moram napisati 11 stvari o sebi (kao da ne pišem dovoljno o tome: ja, ja, ja, pa još malo o meni), tagati 11 blogova i postaviti im 11 pitanja. Stay with me, guys and girls! Nemojte sad odustati od čitanja!
    Oy, with the poodles already! Ove se slike stavljaju same, kunem se...

    11 STVARI O MENI:
    1. ako mene pitate, najružniji zvuk na svijetu je škripanje stiropora
    2. bubble wrap mi i nije nešto napet...
    3. većina stvari mi dosadi brzinom svjetlosti
    4. glavna boljka u životu mi je overthinking
    5. moju majku neopisivo iritira kad dajem stvarima imena... pogotovo ako imenujem nešto njezino. što činim stalno. namjerno
    6. jednom sam uhvatila zamorca da razgovara s golubom koji je sletio na ogradu balkona. true story.
    7. brzo zapazim tuđe poštapalice. nakon kratkog vremena od cijelog razgovora ja čujem samo njih. Ono...blablabla...ono...blablabla...onak...blablabla...ono...
    8. kratkovidna sam, imam dioptriju -1,5
    9. najveći i najljepši kompliment koji sam ikad dobila, dobila sam od majke jednog bivšeg učenika koja mi je rekla da njezin sin ne bi nikada završio školu da nije bilo mene
    10. ne postoji domaća životinja koja me nije napala. neke i više puta
    11. da sam jedan od 7 patuljaka, bila bih Grumpy.


      A EVO I ODABRANIH:
      1. Misty (you had it coming...)
      2. Anleah
      3. Jelena MS
      4. LittleMissConfused
      5. Mattie
      6. Marsovka
      7. Marina
      8. Lady Isis
      9. Biberlee
      10. Lana
      11. Nela

      PITANJA ZA ODABRANE SRETNICE:
      1.  Koja vas riječ najbolje opisuje?
      2. Vama najljepša ljubavna pjesma?
      3. S kojim se svojim strahom uvijek, iznova, gotovo svakodnevno borite?
      4. Najomraženiji predmet u školi bio vam je...?
      5. Što vas može izbaciti iz takta? (samo pitam...)
      6. Koju pjesmu ne možete smisliti, a čini vam se da je svi ostali vole?
      7. Je li vas ikada neki film rasplakao i koji?
      8. Nikada ne biste mogli pojesti...?
      9. Najteža životna lekcija koju ste ikada naučili?
      10. Dan ili noć?
      11. Karaoke, da ili ne?

      Već vidim vašu reakciju nakon pročitanih pitanja:
      Nemojte tako... Odskrolajte gore i upamtite da vas volim :)))

      Ugodan dan svima! Vesela pjesmica za odjavu...

Primjedbe

  1. Hahahah znala sam! Vidjela sam da si tagirana negdje i bilo je oh shit, I'm next :D

    Potpisujem stvari 3,4,7 i 10 :D Imam fobiju na golubove jer me kvocka ganjala po dvoristu kad sam bila mala xD

    A reakcija na pitanja - ma niiiiiiije takva bila hahaha umrla sam na gif :D

    Meni najteze od svega nac 11 ljudi koji nisu tagirani posebno s mojom listom koja jede ljude pa ih mal ima, mal nema :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni to isto radi s ljudima. grrrrrrrrr....

      Izbriši
  2. Ajde, da nisi rekla da nas voliš možda bi bilo ko na ovoj donjoj slici :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji postovi nikad nisu predugi, stvarno ne znam kad sam toliko pohlepno uživala u čitanju nečijeg bloga i pod tim mislim čitala od riječi do riječi a ne protutnjala kroz slike jer sam više vizualni tip (čitaj lijena ko pas).
    We love you too :))


    P.S..I MENI bubble wrap nije napet -don't get what's all the fuss about.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hajoooj :D. Volimo i mi tebe :D. Dijelimo sličnu ljubav prema pisanju bloga i blogerima.

    I šta su zamorko i golub pričali? To mi je tako slatko. Mogu samo zamisliti scenu :D.

    Ja ću ove blogonagrade fino sebi da rasporedim, kad ne budem imala ideju šta da pišem, uzmem štafetu :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. golub je sletio na ogradu i gugutao, a zamorac se popeo na svoju ljuljačku koja je blizu prozora i proizvodio slične gugutave zvukove. mislim da je govorio golubu da se makne,ali to je samo moja teorija :)

      Izbriši
  5. Fakat su te toliko iznapadale domaće životinje? haha ne mogu da se ne nasmijem, barem malo :D :D

    Ova pitanja će mi savršeno doći za vikend, tad uvijek imam krizu u pisanju :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mogla bih i o tome post. svašta me iznapadalo.

      Izbriši
  6. Obozavam obozavam morsko prase.Imala sam ih dvoje.Prvo jednog skoro istoga kao sa slike, pa onda drugog, ali su uginuli.Jako sam plakala, jer sam bila vezana za njih.Volim ih, brbljivci jedni.
    Sada tj. vec 5 godina imam zeku Pabla, koji je najbolji na svetu.
    Bubim mi nosic svaki dan i to me cini najsrecnijom na svetu!!

    OdgovoriIzbriši
  7. 'Bro jutro ! Ajd sto je post dugacak, nego sto sam pola vec zaboravila :))

    OdgovoriIzbriši
  8. btw, imaš novi tag kod mene za onaj kretivni challenge :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odrađujem u subotu, nakon hvala i znam posta!

      Izbriši
  9. Jeijeijei!! Volim ove blog-igrice!! Fala, darling, na tagu!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pišem ovo od jutros, sad mi malo mrsko, ali završit ću. Hvala :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Potpisujem Nelu, obožavam tvoje postove :D Sad sam već naučila da ništa ne jedem i ne pijem jer redovno sve završi po ekranu :D

    Pozaboravljala sam i ja hrpu toga što sam htjela reć, al znam da sam htjela suosjećat jer su i mene zlostavljale domaće životinje. Što baš nije zgodno kad živiš na selu pa su POSVUDA!

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja suosjećam s tobom onda. Sve sam nekako preboljela, ali koza se još uvijek bojim.

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj tvoji su mi postovi preodlicni!!! I ja sam nekad ljena za citanje ali kod tebe procitam sve do zadnjeg slova!! I joj da.. i ja se nenormalno bojim koza odkad me je jedna (dok sam je ja hranila ccc) 'zviznila' rogovima po prstima, da sam jos tjedan dan nosila longetu :D Tako me je bilo stid reci doktorici koji je bio uzrok svega, da sam joj na kraju rekla da sam pala na rolerima haha :D

    P.S. Gramatika mi je grozna posto sam inace iz Slovenije! Tako da se vec unaprijed ispricavam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, jadna ti! Koze su nekad baš mean!
      Znam da si iz Slovenije, u super pišeš, tako da se nemaš razloga ispričavati!

      Izbriši
  14. Uuuuuu...dabl tag. :D

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_lz3zpvVdTt1r3lr0eo1_500.gif

    OdgovoriIzbriši
  15. hej!!malo sam bila zauzeta pa nisam na vreme pokupila svoje nagradice!!Ali za zabavu nikad nije kasno,nameravam ovih dana da budem besposlena pa cu se zabaviti i "malo" se prikazati ovom blogerskom svetu:D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi