Reklamicaaaaaaaaa!!!!!!

Nisam već dugo, pa moram... Naišla na super sajt LolSoTrue na kojem se uvijek nasmijem. Ako još niste vidjeli, pogledajte. Ako jeste, zašto mi nitko nije rekao za to? Znate da i inače volim te jednostavne porukice, a ovako ove izgledaju:
Koja je vama LOL, i s kojom se možete poistovjetiti?

Primjedbe

  1. poruke su mi baš razvedrile jutro! dobro sam se nasmijala, sad mirno mogu na maratonski, glupi seminar! X(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, moja sućut! ne volim te seminare, pogotov jer ih u 99,9% slučajeva drže ljudi koji ne rade u školi i/ili nemaju nikakav kontakt sa stvarnim životom!

      Izbriši
  2. odlično! sve me nasmijalo. poor Justin Bieber ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hhahaah svi su awesome! Meni je #31 najbolji. To me podsjeća na ovaj citat od Chucka Palahniuka: 'All God does is watch us and kill us when we get boring. We must never, ever be boring.'

    OdgovoriIzbriši
  4. ahaha sve su super :D Meni je ipak ovaj s hranom najdraži :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Najbolji je #421!
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo je preodlično! #6, #15 i #45 su mi naj :D

    OdgovoriIzbriši
  7. #24 :))) ali i 62# mi je super :)

    OdgovoriIzbriši
  8. sjajne su, najviše me nasmijala ova sa zatvorom :))

    bookmarkam stranicu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ni ja nisam znala za ovo..idem sad sveee pročitati pošto sam luzer koji jednom mjesečno izlazi naveče vikendom svaki vikend tražim nešto da se zabavim, u svoju subota nevečer rutinu sam obavezno ubacila i čitanje tvog bloga (ono sve što propustim tokom sedmice) uvijek me oraspoloži.. i kroz sve postove... ono čitam i klimam glavom, mrmljam sebi u bradu "e baš to.. "

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čast mi je da je moj blog dio tvoje rutine!

      Izbriši
  10. Nisam još čula za ovaj sajt i jej - volim te s hrpom malih porukica :) Mislim da se mogu složiti sa skoro svima :)

    OdgovoriIzbriši
  11. preeeeedobro, sve sam procitaala na sajtu hahah i ismijala se, =)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahaha dobro si me nasmijala u ovo doba :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi