One more time

Počelo je jučer. Možda i prije toga. Prvo mi je J. rekla da je pucaju proljetni hormoni. Onda se na to požalila i S. Mene nije ništa ćopilo do danas. A onda vidim sličicu na ...jebeš kuhara koji nema sto kila... i osjetim proljeće, počnem se ceriti k'o zadnja glupača, što možda i jesam. Jebiga. Netko i to mora biti. OK, možda moj humor u zadnje vrijeme nije nešto intelektualan, inteligentan i promišljen. So what? Kao što bi rekao Louis CK, ne moraš biti posebno pametan da se smiješ kad netko prdne, ali moraš biti glup da ti to ne bude smiješno.
Uglavnom, ja sad odoh do centra na kavicu s J., obaveznu trač-partiju s istom, možda padne koji sladoled u Vinceku ili medica na štandu sa simpatičnim stričekima koje smo S. i ja jučer "upoznale"...

Život je lijep... Barem danas...

Primjedbe

  1. A meni zakazali prolecno ciscenje.. 'bem te zivote!!

    OdgovoriIzbriši
  2. "...ne moraš biti posebno pametan da se smiješ kad netko prdne, ali moraš biti glup da ti to ne bude smiješno." oh so true ...:))
    Meni su tvoji postovi uvijek za deset.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživaj! Početak proljeća mi je uvijek super, čim vidim sunce odmah sam bolje volje.

    OdgovoriIzbriši
  4. Citat je savrsen! Uzivajte...ja odoh do cvetne pijace-puca me prolece sve u 16, pa idem da nabacim neke biljcice ^^

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaže meni dečko jučer kako sam vesela, da me nije takvu vidio ne pamtim, drago mu. Ja se tek kad sam vidjela ovaj post dosjetila. PROLJEĆE!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...ek kad sam vidjela ovaj post dosjetila se*

      Izbriši
  6. spašava nas proljeće, napokoooon :D :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Proljeće <3 Uvijek spasi u zadnji čas :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi