Novi dan, novi izazovi

Kao što već znate, jučer sam imala posjetu...
No, sada sam u redu. Hvala vam na podršci i što trpite moje neurotične ispade. Jebiga. Što da vam kažem... Nego, loše sam spavala i probudim se ujutro puna odlučnosti da to sebi više nikad ne priuštim. Nema više uništavanja sebe na taj način. Kakva god da jesam, čemu to samokažnjavanje?
Moram se voljeti, to je jedino rješenje. To nam dođe kao neka dužnost, voljeti sebe. A ja sam to sustavno zanemarivala. E, pa neću više. Zaljubljujem se u sebe. Od sad se volim. I potruditi ću se da to bude true love, love of my life. Svi koji misle da ne zaslužujem ljubav, mogu poljubiti moje veličanstveno dupe. Možda jednom u tu moju vezu života upadne i netko novi. Ako upadne, odlično. Opet, ako ne upadne:
I don't give a shit!
Sklona sam veličanju ljudi koje volim, i nije to loša stvar. I dalje tvrdim, odlični su to ljudi. Obožavam ih inside & out, ali nisam ni ja baš za baciti. A nekako, u zadnje vrijeme, imam običaj zaboraviti da inside i outside mene postoji nešto vrijedno obožavanja. Again, tko se ne slaže, zna što mu je činiti.
Jesam li savršena? Hell no! Savršenstvo je ionako precijenjeno. I mislim da ne bi bilo loše da počnem pisati stvari zbog kojih volim wonderful sebe, samo da se nastavim podsjećati da vrijedim. Ne bi bilo loše ni da mi se netko priključi sa svojom Zašto volim sebe rubrikom, da ne budem baš jedina zaljubljena u sebe ovdje, lol.
No, dobro. Toliko o mojim planovima za budućnost i jučerašnjem cendranju. Došlo je vrijeme da pojasnim ovo s izazovima. Neko ih vrijeme nisam imala: big mistake, odmah da vam kažem. Pa sad odmah izbacujem dva. Jedan kratkoročni i jedan dugoročni cilj.
ovo je dugoročni, i bez obzira na to kad (ako) se ostvari, ja sretna
Kratkoročni stupa na snagu odmah, i bolje mi je da ga ostvarim i nastavim ostvarivati jer ću u suprotnom imati posla sa sobom, a to ne želim. Zajebana sam ja igračica (bar mi S. kaže da jesam).
kratkoročni
Eto. Mislim da je sve jasno. 
Još jedna stvar... Vjerujem da svi imamo svoje uspone i padove, pogotovo kad se radi o vjeri u sebe i vlastite sposobnosti, vrijednosti etc. Ovo slika dolje je za sve vas, pobrinite se da dopre do vaše svijesti, ok?
Awesome people, ugodan vam dan, tjedan, mjesec i ostatak života!

Primjedbe

  1. procitala sam prvo ovaj pa onda onaj od juce post. I citajuci prvi govorim (na glas): You go girl!. A citajuci drugi pomislim kako sam se ja izvukla iz slicne situacije, kada mi nije bilo ni do cega, sve mi ladje potonule... U jednom trenu sam samo pomislila: Tatjana, sta ti je? Ti si jaca od ovoga, mozes ti bolje. Boli, ali nece boljeti zauvijek. I znas sta? Ubrzo se bol dosta smanjio. Nije nestao, jer to nikada nece, ali se smanjio. Neke stvari jednostavno treba pustiti. Mislim da si ti nesto slicno uradila jutros, pa samo da znas da te u potpunosti podrzavam i svaki put kada ti dodje taj isti nezvani gost, samo se istresi ovdje. Pisanje je najbolja terapija, cak i ja to znam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf ja malo kasnim s komentarima, drago mi je da si danas opet samo Bitchy a ne depi Bitchy :) A Mr Darcy je on his way :) Nemas brige :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O vidi, izgleda da nisam jedina koja je od jučer do jutros prošla kroz pakao i natrag sama sa sobom :)) Ja se stalno trudim početi živjeti ovu i am awesome mantru, međutim, uglavnom traje jedno popodne, ili jutro. Prebrzo me ljudi izbace iz takta, previše razmišljam, previše se zakopavam u neke gluposti...i nikako izaći van. Grozno :) No možda ti se pridružim u ovome, let's go awesome people :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako bi bilo lijepo isključiti mozak na koju minutu, da se odmorimo malo, zar ne?

      Izbriši
    2. ovo me podsjeti na: http://weheartit.com/entry/24539591
      svaki put kad se osjecas lose, samo se sjeti: http://weheartit.com/entry/10498324/via/sljivica

      upali svaki put, provjereno ;) :D

      p.s. nepismena sam, pa sam obrisala prosli komentar

      Izbriši
  4. You are awesome! I nemoj to nikad zaboraviti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da je ova Sunčeva oluja i njeni izboji svima razbucala mentalni mir.
    samo polako, neke stvari ne možeš napraviti preko noći. uopće nije loše tu i tamo imati dane kad si nikakva i depresivna, zašto ih ne bi bilo? pa nije tvoj život (niti ičiji) američka sapunica! samo ostani na valu i nemoj potonuti...sretno

    OdgovoriIzbriši
  6. You are Supergalactic President Captain McAwesomeville! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow, moram si nabavit kostim koji ide uz tu titulu! :*

      Izbriši
  7. http://gtcanhelp.com/wp-content/uploads/2011/09/you_are_awesome1.jpg
    :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako treba! Tvoji postovi me usrećuju, i zato ja iz čisto sebičnih pobuda želim da nikad više ne pročitam post kao jučer. Ti si awesome cura, jako lijepa kako vidim po slici koju si napokon stavila i sve će biti ok. A Mr.Darcy će doći kada ga najmanje očekuješ, najstariji klišej, ali stvarno je tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se iz sebičnih razloga nadam da neću više cmoljiti, i hvala na komplimentu :*

      Izbriši
  9. Na onaj prošli post ti napisah sve što sam htjela reći. Glavu gore. Kad se nasmiješ i na silu, počet ćeš da se smiješ jer ćeš sama sebi biti smiješna što se smiješ bez razloga :D I onda ćeš dobiti razlog.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jooooj, ja sam počela mrzit ponedjeljak jer si tu istu zadaću zadam svaku nedjelju uz obećanje "od ponedjeljka ću... prestati ulagati trud oko onih koji ga ne zaslužuju, sebe stavit na prvo mjesto... bla bla...". Naravno da se izjalovi svaki put, jer nekad se valjda nekakav moraš i rodit ili kog vraga. U svakom slučaju od danas sam prestala i pušiti. Danas sam opet i počela :D, ali nek ne budem demotivacija, molit ću! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neće biti demotivacija, i mislim da je ovo prihvaćanje sebe kakav si već rođen odličan recept za sreću. ne znači da ne moramo raditi na sebi, doduše. samo da volimo sebe bez obzira na rezultat.

      Izbriši
  11. Ta slika što priča o procesu gubljenja sebe u vezi, upravo ono što sam shvatila nedavno i sad stalno pričam ljudima oko sebe. To je jedna od stvari koje su me izvukle nakon posljednjeg raskida. Uživanje u sebi, u upoznavanju sebe, u zadovoljavanju sebe, stvaranju svoje srećice - predobar osjećaj. Nekad i treba sve oko mene da se vrti, ha ja.

    Na slici vidim da si baš onakva kakvom sam te zamišljala :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U pravu si... Svi mislimo da smo dobri kad druge stavljamo u centar pozornosti, i na kraju za nas nitko ne brine, pa čak ni mi sami.

      Izbriši
  12. Ja sam isto u toj fazi - ugađati sebi, naučiti se voljeti takva kakva jesam... Većinom funkcionira, al svako toliko se raspem. Valjda to tako ide :)
    U nekom trenu je tih trenutaka stvarno sve manje i manje.

    You go girl u svakom slučaju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i meni. Ma nema veze što se raspadnemo, sve dok se ponovno sastavimo :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi