Magic dust

Misty je jutros objavila nostalgični post prepun glitter gifova. Svi već znate da meni gifovi nisu strani (okej, okej, ja sam gif manijak). Što se tiče glittera, želim s vama podijeliti jednu šljokičastu srednjoškolsku priču. I znam da gifovi koje ću ubacivati nisu klasični glitter gifovi, ali fuck it, nemam ih gdje drugdje ubaciti, stisnite zube, fora su, I promise.
Priča kreće ovako... Negdje u drugom srednje, moja bff koju, uzgred rečeno (nije li ovo ljepše od btw?), nisam vidjela ni čula osam godina (forever traje sve kraće i kraće), dala mi je kutijicu šljokica u gelu, jedna njoj, jedna meni. Nisu tada šljokice bile dostupne svima i svuda, što zvuči malo prahistorijski, ali nisu. I došla nam ideja, hajde da sutra stavimo šljokice na sebe, na kapke točnije.
Međutim, njoj staviti šljokice na kapke nije značilo isto što i meni. Ja došla u školu s kapcima prekrivenim zelenim šljokicama. Prvo me dočekala njezina reakcija i čuđenje. Imala je ona šljokice na kapcima. Ali u normalnim količinama. Što će reći, vidjele su se samo kad je sklopila oči i to ako si bio jako blizu i ako si se pažljivo zagledao. Da imam veće oči, mene su mogli zamijeniti za semafor.
Luckily, ja sam bila dovoljno cool da me se nitko nije usudio previše daviti zbog šljokica, uspjela sam to nekako isfurati. Profesori su me malo čudno gledali, ali nitko osim profe iz hrvatskog nije komentirao (valjda su ostali bez teksta ili oslijepili od količine šljokica na meni). Ona je prokomentirala nešto u stilu: A ti si nam danas sva u... Sjajiš... Kao... Na što sam ja rekla: Da. I tako je završilo.
Mislim, završilo... Mama je još mjesecima nakon toga gunđala da su šljokice posvuda, da se probudila jedne noći sa šljokicama u očima, da je to neizdrživo, da je gore od ljigavac faze kad sam sve zidove zaflekavila s ljigavcem (so not true, Štef nije ostavljao fleke), prijetila da će ih se riješiti... Još uvijek mrzi šljokice u bilo kojem obliku.
Što se mene tiče, ja ih i dalje volim. Osim što tu i tamo sebe nagradim nekim glitter losionom (how trashy is that?) ili lakom za nokte, držim svoju ljubav prema šljokicama pod kontrolom. Duboko skrivenu i zakopanu. Imam poprilično jednostavan ukus, od šminke do odjeće i nakita. Cijenim jednostavnost. Ali ima u meni ta neka kič crta. Taj dio mene koji voli i šljokice i mašnice i točkice (oh, polka dots!), životinjice na majicama, svjetlucava rumenila, šarenilo, šarenilo, šarenilo!
Ne znam ima li to veze sa spolom, dugogodišnjim otporom prema kiču, ili činjenicom da svjetlucavo ima neke veze s magičnim. Osjećam se čarobno kad stavim svjetlucavi losion na tijelo ili kad mi na jagodici prsta ostanu šljokice...

Nije li to ono što nam je svima potrebno u životu? Malo magije? Ne mislim tu na posrane mađioničarske trikove, jeftino izvlačenje marama iz rukava i varanje na kartama. Mislim na pravu, životnu magiju. Na ono kad niz sasvim običnih, a opet racinalno neobjašnjivih događaja dovede do nečega za što niste ni vjerovali da je moguće?
Kada vas život jednostavno odvede, bez vaše volje, želje ili truda nekamo gdje nikada niste mislili ići?
Kada vam život pokaže da je ono što vam je namijenio daleko bolje za vas od onoga što ste za sebe sami isplanirali?
Nije li čudesno kako sve lijepo što nam se u životu dogodilo možemo pohraniti u obliku magičnih sjećanja, čarobnih uspomena, zvonkih zvukova, i izvući i gledati i diviti im se kad god poželimo?
Nije li upravo magično da se slike miču?! I da ja sad ovo pišem i netko tamo čita?! Životna magija, I tell you. Životna magija.

Primjedbe

  1. meni su šljokice, perlice i gliteri u život ušli tek otkako sam počela raditi u školi, ali od tada su neizostavan dio mog stvaralačkog rada. ako radim s nižim razredima, off course! ali slažem se s tvojom mamom: nema gdje ne bude sjajnih tragova nakon što se jednom otvori čarobna kutijica sa sjajnim prahom. a nije se lako riješiti toga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, onda si mamama najdraža nastavnica!

      Izbriši
    2. da samo znaš... od stručne spreme spremna sam na sve! :)

      Izbriši
  2. Haha baš me nasmijala ova tvoja priča. HaHa - hajde znale smo sve u nečemu pretjerati - to je iskustvo manje više :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma da... bolje pretjerati tada, da ne moram sada :)

      Izbriši
  3. Jao koji gifovi ♥♥♥♥♥ Glitter sam i ja dobila od moje bff s kojom nisam u kontaktu već 10 godina u maloj kutijici kao za prsten (bio je tamnoplavi ah) i sjećam se da mi se jednom poklopac otvorio i pola toga je ispalo po sobi. Vjerojatno i danas imam koji od tih glittera negdje na sebi (pod pazuhom? ) :D

    Ja sam jako dugo bila opasna darkerica/rockerica ovo ono i sad me u zadnjih par godina uhvatila ženska nota pa volim sve nešto vintage i cute (ajme polka dots ♥♥♥♥♥) ali mi još uvijek garderoba izgleda 90% crno + crveno.

    Ali sjajne stvari sam oduvijek voljela, imam neku "svraka" notu u sebi pa volim shiny stuff ♥_♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, možda i d. ima sad šljokica po sebi... čovječe, nije lijepa usporedba, ali jednom u šljokicama, i zarazan si... kao herpes. uvijek ih imaš negdje!

      Izbriši
  4. baš mi je fora ova slika s naočalama i knjigama. (:

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam takva, inače ne volim kič, ali glitter, šljokice,ima tu neke veze s magijom. Obožavam ovaj novi trend galaxy printa, i odavno po netu gledam ove DIY glitter shoes tutorijale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ova majica mi je super: http://1.bp.blogspot.com/-YgSoKhYS_1E/TbBiSIVJvXI/AAAAAAAAAQQ/KvltHnSrAKQ/s640/tumblr_ljxjtgx9YV1qd9751o1_400.jpg

      Izbriši
  6. :)))) čarolija, magija :). Uzgred rečeno - nikad mi ne bi palo na pamet :D. I slinavac se zvao Štef, hahaha.

    Ja sam jednom posudila olovku za oči od prijateljice, bila je to neka drečava svijetlo plava boja, svidjelo mi se na njoj. Naravno, ja sam uvijek bila neumjerena, pa sam toga natrackala oko očiju da su me svi čudno gledali i pitali šta mi je to na očima. (I iako mi se sviđala, nisam više nikad tu boju stavila na oči :kreten:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. yup, završio je u smeću, kao slučajno. ali znam ja svoju majku. evil woman.

      Izbriši
  7. Mene školjice uvijek vrate u neku ranu fazu djetinjstva kada nisam mogla zamisliti nijedan skoro dan (da ne pričamo o zabavama, rođendanima, novoj godini svim ostalim praznicima) bez njih. Sada ih ne mogu smisliti. Šljokice mogu doći u obzir samo ako su u boćici laka za nokte, ostalo je sve nedoputivo.
    Bar za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zasitila si ih se! a te u lakovima se super teško skidaju... uvijek nakon skidanja se svečano zakunem da nikad više, ali...

      Izbriši
    2. Nedavno sam naletila na ovakav savjet na netu

      http://beauty2envy.com/?p=199

      Još nisam isprobala jer nemam glitter lakova (baš iz tog razloga - teško skidanje ) možda te to vrati nazad toj vrsti laka :)

      Izbriši
    3. vidjela sam to, nikako da isprobam. djeluje mi kao gnjavaža, ali morati ću... prije ili kasnije :)

      Izbriši
  8. životna magija, doista. Vidjeti stvari oko sebe drugim očima.

    OdgovoriIzbriši
  9. Navukla si me na gif-ove! :D
    Sada ih samo lagerujem u foldere :D
    Kod mene isto : duboko postoji jedan kič i jako fensi deo mene koji voli neke gluposti :))
    Verujem da svi imaju svoj girly deo :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Fora priča.. i ja isto mislim kako kada se namažeš tako nekim glitter losionom ili odjeneš sexy donje rublje se osjećaš nekako bolje, samouvjerenije, sretnije.. ma sve je to u glavi, ali uvijek pali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. osjećaš se sjajno (vjerojatno jer sjajiš, lol)

      Izbriši
  11. hm..glitter nije nešto što ću staviti na sebe kao šminku, ali zato se moj nakit sjaji, imam šljašteće zlatne salonke, i svašta nešto blišči sa mene. no, ja bih uvenula da sam svedena da monokromo i jednostavnost i pojmove koji se vežu za ikea svijet.
    jedino što mene sprječava da ne izgledam kao da najavljujem "Cirkus je u gradu!" svaki dan kad izađem iz stana jer usamljeni glas razuma koji šapuće u mojoj glavi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja imam taj glas, sva sreća. bez njega, ajme...

      Izbriši
  12. Suuuuper je post...da da gifovi su magicni, a sljokice su moja opsesija...
    Ne postoji pismo koje sa poslala poslala u koje nisam strpala sljokica pa kad primalac dobije pismo-PUF!! Magija. <3 Magija je u malim stvarima koje nas vesele...volim i ja glitter losione...trashy, but I like it! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da bar postoji kao neka glitter petarda koju možeš poslati ljudima, da se stvarno desi baš taj PUF!

      Izbriši
  13. što se mene tiče, svaki put padnem na šljokice,točkice,ružice, čak i onda kad mi ih je već pun kufer i kad, overdozirana količinom kiča,(kojeg obožavam) odlučim da će u mom životu prevladavati B&W scenarij..Kič nosi toplinu i šarm, za razliku od hladne dizajnerske pretencioznosti. Uvijek padnem na ukusno zapakiranu i šarmantnu dozu kiča

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. šta da ti kažem, pogodi tko od jučer ozbiljno razmišlja o kupnji majice s printom zeca sa sunčanim naočalama ukrašenim šljokicama...

      Izbriši
    2. Hahaha!! Samo naprijed! ;)

      Izbriši
  14. http://youtu.be/hPmH4HfGAdw

    Nezgoda od proslog ljeta --> Sabina + golden glitter + vjetar = ja u sljokicama od glave do pete picim kroz centar Sa u udarnicko doba dana...all Twilight style. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahhahaahhhahhaha, odlična priča! je li netko vikao nešto za tobom?

      Izbriši
  15. Mrzim sljokice. Tacka. Sad me lincujte..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nemoj se boriti protiv toga. nama možeš reći, mi razumijemo. ne moraš se sramiti :)

      Izbriši
  16. Ja nisam ljubitelj šljokica, osim na noktima u božićno vrijeme, ali... Ovo mi je tvoj najdraži post do sad! Manijak si, stvarno jesi! :D ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bih se zapitala, znaš, ako ne voliš šljokice što ti je tu najdraže? lol
      možda duboko u sebi ipak...?

      Izbriši
  17. Hahaha baš sma se nasmijala. Volim tvoje gifove. Uvijek nađeš nešto odlično. Ja sam prije bila gif manijak. xD
    Prije nisam ludila za šljokicama, ali sam u zadnje vrijeme totralna frik što se njih tiče. Volim šljokičastzo (naravno u normalnim količinama) i na noktima i na odjeći i an cipelama..ma na svemu :D

    OdgovoriIzbriši
  18. I mene šljokice vraćaju u neka osnovnoškolska vremena i bude mi uspomene na prva prijateljstva i šminkanja koja su sadržavala enormne količine šljokica upitne kvalitete kupljene u nekom opskurnom dučanćiću tipa "Sve po 10 kuna". Naravno jedino magično je bilo kako ih skinuti ih s face prije nego mama skuži.
    Uzgrud rečeno FTW! Sad smisli nešto za FTW :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. magično ih je skinuti, a da ni jedna ne ostane, tu se slažemo. smisliti nešto ftw... hm... volim izazove :)))

      Izbriši
  19. Imam averziju prema šljokicama koje se rasipaju, a u kući živim sa dvije svrake koje bi samo špricale neki sjaj u kosu, na lice, na guzicu...i onda ja te šljokice i dan danas viđam po kući, zasjaje mi kad istresam krpu od doručka, kad uzimam peškir da obrišem lice...grrr...
    Ni u kom drugom obliku ih ne volim, osim na noktima i očima. I na gifovima. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima nešto s tim šljokicama, kao da se umnažaju, dijele, od jedne nastanu dvije, pa se svaka od te dvije još podijeli... magija :)))

      Izbriši
  20. Prekrasan post :) Divan mi je ovaj dio - Kada vam život pokaže da je ono što vam je namijenio daleko bolje za vas od onoga što ste za sebe sami isplanirali?

    Šljokice i životinje volim kao i ti - sva sam jednostavna, al u meni čuči mala trešerica :D Mašnice su mi jezive i tu povlačim crtu :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni su bile jezive dok mi j. nije poklonila božićne naušnice mašnice. platnene su i cute....

      Izbriši
  21. Priča ti je sjajna, baš sam se od srca nasmijala :) i ovo su ti jedni od najboljih gifova dosad, već ti se počinjem diviti pomalo, kako ih pronalaziš tako famozne? :)
    Ja volim glitter, u normalnim količinama naravno. Ali ima nešto u tim trashy sitnicama što me oduševljala i uveseljava uvijek iznova. Zato ću im valjda uvijek i biti vjerna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oni mene nađu :)

      i mene cvesele, malo me sram, ali ispada da u svima čuči neka djevojčica bez ukusa :)

      Izbriši
  22. hahahahaa, to je reć cura koja zna sve isfurati, pa i semafor na očima. :D
    meni su užasne, fuj! Mislim da nemam u kući ništa šljokičasto, i da nađem bacila bih, užasavaju me.
    Gifovi su užasni ovaj put, mada su uvijek bez greške. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledam sam koliko sam puta i u koliko oblika upotrijebila riječ "užas"... to ti sve govori. :D

      Izbriši
  23. Awesome pictures! Thanks for sharing:)

    OdgovoriIzbriši
  24. I ja imam sljokicasti losion i nosim ga ( iz Avona je) i mirise kao da je neko sekao dinju i jeo je s mojih nogu i obozavam gaaaaa
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  25. Molim lijepo da se "tag" glitter popuni, i da ne stoji samo broj 1 pokraj!!! :) Koliko sam predana tom cilju govori i činjenica da je ovo 2. put da pišem ovaj komentar jer se nije htio 'primiti' prvi put :p

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi