Izazovi stari i novi

Sjećate se mojih izazova? Mislim da je došlo vrijeme za reviziju. Da se podsjetimo, izazovi su bili: ne biti tako stroga prema sebi, voljeti sebe više, činiti ono što ne želim (pod uvjetom da nije nešto što će me ubiti), sretan Božić, pustiti da mi razum nadglasa srce, voljeti one koji to zaslužuju, i prvi izazov - kill them with kindness. I kako mi ide?

Pa... Zadovoljna sam. Božić checked. Kill them with kindness je ozbiljno zakazao. A i činiti ono što ne želim ponekad zašteka. Potonji je poprilično glup izazov, čini mi se. Moram ispočetka što se ta dva tiče.

Što se tiče ostalih, na dobrom sam putu. Volim one koji to zaslužuju, razumu puštam da nadglasa srce kako ne bih voljela one koji to ne zaslužuju (srce je nekad glasnije, ali samo zato jer igra prljavo, za razliku od poštenog razuma).
Ne biti stroga prema sebi je nešto na čemu još uvijek radim, trudim se, pa je i to nešto. Promjene ne dolaze preko noći (vidite kako ovdje nisam bila stroga prema sebi?).
Voljeti sebe više? Na taj sam izazov najponosnija. Daleko sam od od toga da samu sebe obožavam, ali smislila sam novi izazov, kojim ubijam dvije muhe jednim udarcem. A izazov je da svaki put kad krivim sebe i volim nekoga tko to stvaaaaarno ne zaslužuje, kažem Fuck it!, ustanem i učinim nešto dobro za sebe. Ali stvarno dobro i stvarno za sebe. Ne mislim pritom na sladoled i samosažaljevanje. Pustim jednu od moćnih žena, Billie, Ninu ili Albertu, pripremim kupku i priuštim si piling zamišljajući kako sa sebe stružem sve negativno, ili prošećem, whatever works.
OK, to je prvi novi izazov. A evo drugog: drži neke proklete standarde.
Jer život ti daje ono na što pristaješ. A meni je dosta da dajem sve i onda skupljam nečije mrvice. Zaslužujem daleko više od onoga što sam do sada imala.

Baby steps. I'm getting there :)))

Primjedbe

  1. Ah te stepenice-ja sam ista takva! :D
    Pa super ti ide, nisu ti izazovi laki.
    You go girl! ;) Srecno! ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. klap klap! Svaka čast! Just keep on going!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ti dajem i prijedlog; jedan koji je meni puno pomogo: ne bavi se stavrima koje su ispod tvog nekog standarda, bilo da su ljudi, događaji, program na tv- u...

    OdgovoriIzbriši
  4. e da i - živci se nemogu vratiti kad ih jednom potrošiš oni samo oslabe. bravo super post!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hell yeah! That's the spirit. Ili po naški...To stara!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka cast na izazovima! i ja sam jos za docek 2011 rekla da necu biti lenja i da cu raditi i ono sto ne zelim... Nije lose ispalo...
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Stepenice me baš motivišu, trenutno sam na How do I do it, but I will get there :)
    Baš sam danas studentima govorila o comfort zone and the zone of fear - ne možeš se tek tako natjerati na skok u nepoznato, ideš polako, testirajući... tako je najsigurnije :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je zbog tebe :). I sviđa mi se ta teorija 'whatever works' i 'fuck it'. Pokušavam je i ja s vremena na vrijeme iskoristiti u praksi.

    OdgovoriIzbriši
  9. svaka čast! drugi kvartal će biti još uspješniji, uvjerena sam!

    OdgovoriIzbriši
  10. I moje su odluke slične :) Usudi se, odnosno ne propuštaj ništa jer se u trenu stiltaš. Budi okej sama sa sobom, otkrij što ti želiš i onda tu negdje postavi ljestvicu... Puno više truda nego da sam si rekla da ću 10 kila skinut do ljeta :))

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala vam svima na podršci, puno mi znači!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi