Hvala i znam

Ovaj sam tjedan zahvalna na...
tome što uvijek imam na čemu biti zahvalna

književnoj večeri, kulturnom uzdizanju i sprdanju iz istog; 
kavi, gledanju ružnog nakita i ignoriranju dosadne prodavačice

smijanju i jedenju, nekad istovremeno

finim kolačima


dlakavim kuglicama

tome što ovo nije moje dijete,
i tome što mnoga takva nisu moja djeca
(blagoslovljena sam)




Naučila sam...

sve što trebam tamo je negdje, samo trebam uzeti

imam novi izazov za sebe.. od sada oko svega brinem do 15 minuta,
nakon toga riješim stvar ili je ignoriram, ovisno o tome je li rješiva,
jer se nema smisla gristi unedogled, to je gubljenje vremena...
a kad smo već kod vremena, vrijeme je za promjenu

Uživajte! Na kraju, to je jedino bitno.

Primjedbe

  1. 'Fala sto pises blog i sto uvek nadjem nesto cemu se nasmejem i kad sam najjadnija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. you're welcome!
      pa nisi valjda sad jadna?

      Izbriši
    2. Ma jok..al' cuvam neke gifove za rainy days :))

      Izbriši
  2. Hvala i od mene, sinoć sam zaglavila ovdje, pa nekih dva sata..
    Odlični tekstovi i nasmijala sam se od srca...:)
    Hvala <3

    Edina

    OdgovoriIzbriši
  3. od sada oko svega brinem do 15 minuta,
    nakon toga riješim stvar ili je ignoriram, ovisno o tome je li rješiva,

    HVALA ZA RJESENJE MOJIH PROBLEMA

    OdgovoriIzbriši
  4. super ti je ova taktika sa 15 minuta živciranja! Probat ću i ja! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti sto me uvek u isto vreme nasmejes i nateras da razmisljam! :D
    Uzivaj i ti! ^^

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobar izazov, trebali bismo svi tako :)) Život bi bio bolji :)
    ...ali mene uvijek oraspolože tvoji blogovi, uvijek se ismijeeeem, hahaha .. ev i sad kad sam vidjela ono dijete hahahah, Bože sačuvaj :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pokušati ću, i truditi ću se da se ne nerviram nego djelujem. možda i uspijem, tko zna...

      Izbriši
  7. Super mi je post, oraspolozio me je posle ispada nadrndane prodavacice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je! što ja ne volim takve prodavačice...

      Izbriši
  8. Hvala tebi na podukama iz pedadogije! I kradem ti ovo za best friends :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Za ono dijete sam ostala ono omg wtf - nadam se da je to fejk. Zbilja se nadam O_O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa vjerojatno je fejk, ali na svaku takvu fejk dođe barem njih 5 koje pišu dio ovoga...

      Izbriši
  10. ovo sa 15 min oko živciranja ti je genijalno, ideja mi baš zvuči privlačno :)

    ne mogu ti opisati koliko se svaki petak razveselim kad vidim novi hvala i znam, ko mali debil sam :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. LOL, sad si me taaako nasmijala s ovim "ko mali debil sam" :D

      Izbriši
  11. Volim tvoje postove, jer se baš uvijek nađem u njima i pogodiš žicu! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Tvoj blog je postao moja dusevna droga. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Čini mi se da smo lately u istom neraspoloženju :) Grlim na daljinu, bit će sve okej :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš želim ono dete... U srednjoj smo imali foru, kada bi maštale o deci, plan je bio da ih vezujemo za radijatore... E to je dete kreten za radijator...

    OdgovoriIzbriši
  15. Trebalo bi svaki dan neki listicu napraviti... Mogao bih, doduše, navesti listu onoga bez čega sam danas i mogao proći...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi