Hvala i znam

Nakon što mi je mnogo vas reklo da jedva čekate Hvala i znam post, moja paranoja da će mi se nešto dogoditi razvila se u paranoju da će mi se nešto dogoditi u petak, prije nego objavim post. Osjećam strašnu odgovornost prema onima koji prate ove postove. Do not worry, my dear followers, samo nas smrt rastavit može, rekao bi Mišo Kovač. Na kojem definitivno nisam zahvalna.

A zahvalna sam na ovome:

što su mi čak dvije blogerice ovaj tjedan rekle Svaki ti dao, pa se nadam da će biti nešto od toga, if you know what I mean...
 svojoj maloj, dlakavoj loptici
svom mozgu i njegovim ekstremima
prljavoj mašti, jer kako kažu, sve je zanimljivije i smješnije kad imaš dirty mind!

knjigama, knjigama, knjigama


ljudima koji mi šalju pozitivne vibracije, stimuliraju moj um i griju moje srce (znate koji ste)

A evo što sam naučila...
što ne znači da treba poružniti sve lijepe uspomene, oskvrnuti ono dobro

a naučila sam i...
Za kraj, pokušajte pogledati ovog seksi lika bez da se slomite od smijeha i poslušati pjesmu bez da zaplešete kao kreteni:
Ugodan vikend svima!

Primjedbe

  1. Pam pa papa paaam :D. Dobro jutro, Romantičarko! Svaki ti dao, za početak (jer ja to ne rekoh, a možda pripomognem ovako :D). I ja sam naučila to za sretne krajeve, uživam sa sobom i čekam nešto bolje :). A ako je istina da nema budućnosti bez snova, mene čeka presvijetla budućnost :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma gdje samo nađeš te genijalne gifove i slike! Umrla od smijeha na zadnjem tipu, fala bogu da nisam ništa jela ili pila jer bih se ugušila :) Vidim da je tvoja paranoja poprimila ozbiljne razmjere, kad je već u 7 ujutro Hvala i znam post postavljen, hahahahah!! Don't worry, ima nas još takvih ;)) Kako rekoh, ja obožavam Hvala i znam postove, a i sve ostale postove, tako da nas doista samo nebo rastavit može!Deal with it:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, u 7 ujutro, jer sam danas vodila djeda u bolnicu (i skupila materijala za 7-8 postova minimalno).

      Izbriši
  3. ja nisam mogla izdržati bez plesanja i to dva put :) I da za sreću nije potreban tip ili princ na bijelom konju (da ne kažem konja u bijelom mercedesu). Ne znam koliko puta sam uvjeravala druge ljude u to(koji su u vezama) koji su uvjeravali mene da ne budem sretna dok si ne najdem nekoga. Pih..Morala sam ovo istresti iz sebe :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danas mi je baka održala govor o sreći života u dvoje, prije nego je djedu opsovala sve po spisku. Volim te obiteljske tople trenutke. Odmah postanem sretna što sam sama!

      Izbriši
  4. haha kako odlična pjesma za dobro jutro :D već se po 5. put vrti xD
    'no success without work'..istina, istina..mogla bi se i ja primit knjige umjesto da cijele dane provodim čitajući blogove..iako možda ne komentiram često, znaj da često visim na tvojem blogu..tvoji postovi uvijek izmame osmijeh na lice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ti inace obozavam ove old skul pjesme, tak da je ovo meni normalno hehe :D

    Na ovog se pak uvijek upisam xD (sorry na izrazu)

    http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs

    I da, svaki ti dao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, pa to nije smiješno, to je horor! Liku treba dati ulogu u hororu! Mislim da bi bio genijalan. Već ga vidim kako s trololololo naganja neku starletu po mračnoj kući!

      Izbriši
  6. Lik pleše ko moj tata kad se odvaži pa mi je sve posebno komično :D A stvar naravno obožavam i čagam u mjestu već 3-4 put :D

    Strgala sam se na Rachel i VlogBrothera <3

    Osim toga baš je par gifova dotalko soft spot :)) I ne oni crteži!! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako samo obožavam gifove u tvojim postovima !

    OdgovoriIzbriši
  8. A bas sam cekala ovaj post! ^^
    O da iigram kao ludaca xD I odvrnula sam muziku da budim uspavanog decka, pa sad on cupka a jos nije ni ustao... :D Ja bas imam dirty mind, a i vecina mojih ljudi... Co'ece trebas da izdas knjigu "Hvala i znam" i da strpas sve ove postove, prodavalo bi se kao alva! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je pjesma za dobro jutro, da ti cijeli dan bude veseo!

      Izbriši
  9. Da, knjiga!!! Definitivno!!!

    De slijedeceg petka... already can't wait!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vidim tržište za te postove :))))) Ljudi vole krv, znoj i nasilje.

      Izbriši
  10. Dobro, seksi lik je niđe veze, ali pogledaj gitarista malo bolje :D njami je (jest da sad ima sto godina...)

    Iskreno ti želim da te krene, kao što sam iskreno i mislila kad sam napisala svaki ti dao :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na lijepim željama i u pravu si za gitarista :D

      Izbriši
  11. Hvala i znam, haleluja, šta bio petak bio bez tebe! Svaki ti dao :). I knjige i perverzije haleluja i za njih. Nisam se strgala od smijeha :p, zamalo ipak

    OdgovoriIzbriši
  12. TAG :D

    http://scrapbookblog2.blogspot.com/2012/03/damn-i-was-bored.html

    OdgovoriIzbriši
  13. upravo sam se raznježila čitajući hvala i znam, pa odoh ravno na tvoje pedagoške strategije! problem s našim učiteljima i pedagozima je všto su često patetično predvidljivi i smrtno ozbiljni. A život nije.

    OdgovoriIzbriši
  14. Mene je Lana uputila na Hvala i znam, pa sad osviještena čekam petkove :)
    ugodan vikend!

    OdgovoriIzbriši
  15. ovo je pravo blago:)))ne znam samo gde si ga pronasla?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi