Hvala i znam

Zahvalna sam što mi još nitko nije napisao: Možeš sad prestati s tim postovima... Malo su dosadni... Zahvalna sam i na tome što me netko uopće čita, kad sam započinjala s ovim blogom mislila sam da nema teorije da ikome bude zanimljivo (well, osim meni...).
No, da nastavim... Hvala na:
kiši... nisam je uspjela vidjeti jer sam spavala dok je padala, ali njezini su tragovi bili prisutni i ujutro, a mene sama pomisao da nas nije zaboravila veseli
što u vremenu i prostoru još uvijek mogu naći mir... nema nervoze, nema mržnje, nema zavisti, nema ničega osim mira... negdje
papiru, olovkama, knjigama, bilježnicama i šaranju... malo što me veseli poput olovke u ruci
Nadalje, zahvalna sam na debeljuškastim mačkama, jer bih satima mogla gledati te nakupine dlaka kako spavaju/jedu/hodaju/sjede/igraju se/itd. A to nešto govori o meni (ništa pametno, doduše).
snow cat

rastezanje u kutiji

maca glumi špeceraj
Kako bih na ljestvici od 1 do 100 vlastitu nezrelost ocijenila sa 69, moram staviti i sliku kurcolikog psa, nije li ovo najsmješnije štene labradora ikad?
yup, i'm a dog
I tako dođosmo do znam dijela (nije li dođosmo posebno ružna riječ?)...
često stvari nazivamo krivim imenom
jer nam je potrebno da se malo zavaramo...
... prije ili kasnije shvatimo... ali to ne znači da odustajemo od ljubavi...
jer ako mi i odustanemo od nje, ona nikada neće odustati od nas
nigdje ne piše da moramo ostati ovdje gdje jesmo... nijedna borba nije uzaludna... i izgubljene bitke nas uče nečemu
uvijek

Pozdravljam vas za danas, uz molbu... Poslušajte ovu pjesmu... Nije važno volite li ili mrzite Sinatru, i znam da ste čuli tu pjesmu tisuću puta... Ali molim vas, poslušajte je još i taj tisuću i prvi. Pustite riječi da vam se urežu u pamćenje. Nije li to najpozitivnija i najiskrenija pjesma o životu ikad?
Ugodan vikend...

Primjedbe

  1. Sad si me bacila u Sinatra-maniju na youtube-u :D Baš mi odgovara jutros :)

    Ove male debele mačje guzičice bi mogla gledati cijeli dan, posebno ono siroče u vrečici :D

    Želim ti ugodan vikend, kažu od pon snijeg opet (bljak) pa ga trebamo iskoristiti :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično! Sintara ima odgovor na svako pitanje :)))

      Izbriši
  2. Danas si me baš nekako razveselila s ovim postom i uljepšala mi dan! Hvala ti na tome :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ignoriram vijest o o dolasku snijega. ja za vikend idem saditi paradajziće i paprike i svašta nešto, kupit ću vreću zemlje i zaroniti ruke duboko u nju, i stajat ću na suncu i škiljiti u nebo i vikend će biti lijep. idem si to sad ponavljati .
    ugodan vikend svima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh, vrtlarenje :))) baš lijepo
      ugodan vikend i tebi!

      Izbriši
    2. Snijeg??!! Ma daaajjj! :(((

      Izbriši
  4. Kakve istine i ljepote u samo jednom postu, onako uz jutarnju kafu...

    Podsjetila si me da me 500 days of summer čeka a još ga nisam pogledala :) Thanx ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ti si carica! Hvala ti na tvojim odličnim strujama misli, uvijek se nasmijem uz tebe. Samo tako nastavi. :) That's life... ;) :*

    OdgovoriIzbriši
  6. obožavam tvoje hvala i znam postove, uvijek mi uljepšaju dan :)) i boože, ono štene haha da nisi ispod napisala da je pas, ne bi nikad povjerovala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, i ja sam prvo mislila wtf?!, ali kad sam shvatila da je štene- LOL

      Izbriši
  7. Jao mace <3
    Ali pas je legenda :D
    Samo pisi, imas verne fanove :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovi su ti postovi uvijek posebni i zanimljivi, nemoj ih nikada prestati pisati jer se u njima svaki put nađe nešto što me učini da stanem i na tren se zamislim... i debele mačke u <3 .. obožavam ih!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nitko ne može ne voljeti takve mace, preslatke su!
      Hvala na čitanju i komentiranju!

      Izbriši
  9. danas idem na posao i kontam kako je petak i sjetim se "ah, danas je dan za Hvala i znam post" :)) Ovo su mi tvoji najmiliji postovi! Ovaj štenac je izmišljen hahaha! No, naravno, nemojmo zaboraviti mačke nikako! ;)) Ugodan vikend, darling! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. laska mi da se dan u tjednu povezuje s mojim postovima! hvala, i tebi ugodan vikend!

      Izbriši
  10. Hvala na cifri od 100 e za popravku aparata(kupicu si novi za te novce) i znam da nema nista da se jede (idi pa kupi nesto). Don't mind me..nije mi dan..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobra stvar s lošim danima je da dani mogu postati bolji :)

      Izbriši
    2. A jok, ovaj je kulminirao. Toliko sam se posvadjala s' bratom da je dobro sto nisam imala nista dovoljno tesko ni dovoljno ostro oko sebe inace bi me sad trazila u vestima..

      Izbriši
  11. treba mi danas hvala i znam jer sam došla nabrijana doma! Ali, doista, "kakav će ti biti dan, možeš odlučiti sam"/ naziv priručnika kojeg koristim u radu... a sama zaboravim na to ;-))

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti na posljednjem dijelu posta i na pjesmi :).

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala, dopunila si mi inspiriaciju za post. Jedan veliki :) za pjesmu, i nastavi ti pisati ove postove, nece dosaditi

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala ti na par stvari ovdje, totalno su pogodile pravo mjesto :)
    I pri tome ne mislim na kurcolikog psa :D

    Ugodan vikend i tebi :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi