High School Playlist UPDATE (samo za Marsovku i Biberlee)

Kako sam svoju srednjoškolsku playlistu sastavljala uzimajući u obzir ne samo vlastiti ukus tog vremena, već i što je bilo popularno tada, a kako su Biberlee i Marsovka rekle da bi radije vidjele moje pjesmuljke, odlučila sam vam pokazati što sam slušala u srednjoj školi, a na što me društvo i top-ljestvice nisu prisiljavale.

No, želim vam reći još dvije stvari.
Prvo, pjesme koje sam stavila na prvu listu JESU pjesme koje sam voljela slušati i još uvijek ih volim. Jedina razlika između njih i ovih drugih je u tome što su prve nastale u moje srednjoškolsko doba.
Drugo, razlog zbog kojeg sam pazila da pjesme budu iz tog vremena (1998-2002) leži u tome što se moj glazbeni ukus nije mnogo mijenjao od srednje škole (porazno, ali istinito), pa nisam željela da ta lista izgleda kao moji ostali postovi.


No, ipak ću udovoljiti vašoj znatiželji...

Reservoir Dogs mi je bio najdraži film u to vrijeme


Clapton je jedna od konstanti u mom životu


istina, istina...



u srednjoj sam prvi put otišla na Jesus Christ Superstar, zaljubila se u lik Jude (Ervin Baučić je rasturio) i potrgala na Herodovu pjesmu


najdraža Balaševićeva pjesma


najdraža pjesma svih vremena, bez konkurencije

Predvidljivo?

P.S. tri posta u jednom danu? Mislim da vas sutra neću gnjaviti...

Primjedbe

  1. Prv mi je zakon! lalala Looking for some happiness, but there is only loneliness to fiiiiiiiiind xD ♫♪♫ Totalno sam zaboravila na tu pjesmu :)))
    Znaš da nikad nisam gledala Reservoir Dogs :O

    A Sinatra i Fly Me to the Moon = ♥♥♥♥ :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi gledala o.O
      Moraš to pogledati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Izbriši
  2. Jaooooo kako volim Fly Me To The Moon!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Možda ću biti stereotipna, ali kako da ostanem ravnodušna na Balaševića? Naposletku mi je najdraži album, a Drvena pjesma jedna od onih na koje uvijek plačem, ma gdje bila.
    I Bessie Smith, koja mene uvijek i neizbježno podsjeća na muziku iz ranog razdoblja Tom&Jerry crtića :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde, drago mi je da ti se sviđa moja playlista!

      Izbriši
  4. Eh, tako :))). Već slušam Reservoir dog pjesmu, a poslije ću ove što ne znam. I meni je Naposletku jedna od najdražih Balaševih. Za Franka sam uvijek raspoložena :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)
      S ova dva posta, blog mi se pretvorio u stranicu za slušanje muzike :)

      Izbriši
  5. I kakav je zivot na Jupiteru i Marsu?:)) Mislim da imam sve moguce izvedbe doticne..

    OdgovoriIzbriši
  6. moram priznati da sam ostala šokirana činjenicom da si ti 5 godina mlađa od mene!! Ako me moje jadno znanje matematike još dobro služi...Sad imaš 28, jel? Pa ti si beba! ;)) Sori, zapanjilo me to, jer djeluješ puno zrelije (i mudrije ;)...

    Odapela sam na Jesus Christa, koji je, po prvi put u životu stvarno seksi lik ;)
    A kad smo kod Sinatre, ovo je moja omiljena:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZikH1DZgCME&feature=related

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :)))) kao da je 5 godina neko vrijeme...
      meni je ta lijepa, ali tugaljiva...

      Izbriši
  7. Kako si ti imala dobar ukusu srednjoj! I sada :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ah Sinatra <3 uvijek i zauvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja tebe obožavam. Hoću da budem profesorica (matematike, doduše) i nadam se da će mi bacati one smrdljive bombe lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lol, sretno s tim! Sigurna sam da ćeš biti odlična profesorica!

      Izbriši
  10. A, sad si me inspirirala za jedan postić :)

    Sviđa mi se ova plejlista, čak i više od prošle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima rezultat te inspiracije! Drago mi je da ti se sviđa playlista!

      Izbriši
  11. Plejlista je ekstra, mada mislim da nije logicno da ja napravim ovakav post posto sam pre skoro godinu dana izasla iz srednje... A ideja je super ;)) Pratim te :)
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi