High School Playlist tag

 

LadyIsis se dosađivala, pa evo meni novog taga :)

Naravno, ja ne mogu kao svi normalni ljudi, samo napraviti playlistu. Svim normalnim ljudima, od prve je jasno što se od njih očekuje. Ali ja nisam normalna. Moram s vama, što je posve nenormalno, podijeliti priču o mom odrastanju i glazbi. 

Počelo je kad sam bila tek dovoljno stara (po vlastitom sjećanju i tadašnjem osjećaju) da ne dolazim mami puhnuti nos, kada je jedna moja prijateljica rekla da je njoj Boris Novković prelijep i ima savršene pjesme i nazvala me seljačom jer ja za njega nisam ni čula. Da budem iskrena, ja nisam do tada ni čula da netko bilo kojeg muškarca naziva prelijepim. I bila sam waaaaaay premala da imam svijest o bilo kakvoj privlačnosti. Nemam blage veze odakle njoj Boris Novković ni kako joj je mogao biti napet, ali tada je definitvno počelo. Što je počelo? Pa to. Očito nepoklapanje mog ukusa s ukusom normalnih vršnjaka. Nastavilo se Senna M.-om (sjećate li se tog horora?) i Bebom malenom (ajme, želudac me zaboli od same pomisli na tu... ne mogu to nazvati pjesmom...) kada su sve djevojčice iz ulice pjevušile tu pizdariju s vjerojatno najglupljim tekstom u povijesti čovječanstva. Jebeš mi sve, ako i narodnjaci o traktorskim gumama nisu smisleniji. Došlo do Backstreet Boysa i nasilnice I. koja me u OŠ stisnula uz zid u ženskoj svlačionici i pokušala natjerati da kažem koji mi je od tih dečkića najzgodniji. Ne samo da mi ta skupina pedera (i pri tome ne mislim na osobe gay populacije nego na pičkaste kvazi pjevače koji su previše hopsali s previše gela u kosi i previše se kreveljili da bi mi ikada sjeli) nije bila napeta, ja čak nisam znala ni kako se zove bilo koji od njih. Ne znam kako je I. nanjušila da sam autsajder... Znam samo da sam od lajave prijateljice isti dan zatražila da mi presnimi njihovu kazetu, da imam neki dokaz da sam normalna.

Eh, moj se ukus ni u srednjoj nije poklapao s ukusom većine. Međutim do tada mi je već dosadilo glumiti da sam normalna, počela sam nemilosrdno pljuvati po svemu što mi se nije svidjelo i za divno čudo dobila status opaljene cool čudakinje, koja bi možda i imala sljedbenike da se itko usudi slijediti je. Dok pliva protiv struje. Never mind...

U srednjoj sam školi počela normalno razvijati svoj glazbeni ukus, ali većina stvari koje sam ja tada slušala nije imala veze s tim vremenom ni trendovima. Pa sam nekako odlučila na svoju playlistu staviti pjesme koje su bile hitovi u vrijeme kada sam ja bila srednjoškolka (1998-2002), a da nisu u meni uzrokovali reakciju: Kakav je ovo drek?!, nego neke pozitivne misli. Pa evo ih...

i dan danas obožavam ovu pjesmu

ovo je bilo jaaako dobro ljeto

jedina u razredu od 36 koja je cijenila Stonese (I was surrounded by idiots)

poslije You Oughta Know, ovo mi je najdraža njezina pjesma

ova je pjesma isprostituirana do krajnjih granica, ALI jebe mi se, ja je svejedno volim jer sam tada prvi put čula neku ženu da vrišti protiv toga da je se tretira kao porculansku figuricu anđela, i prihvaća, čak se ponosi vlastitim neurozama! Girl power!


A dalje svoje liste slažu:
1. AngeliqueDama
2. Pippy
3. Slađi
4. Andjela
5. Emina

Jer me zanima što su ove dame osebujnog i očaravajućeg stila slušale kao srednjoškolke!

Primjedbe

  1. evo odmah dijelimo Santanu i Alanis Morissette, prva stvar koju sam ja kao tinejdžerka kupila sama sebi je bio No Doubt-ov Tragic Kindom. "Don't speak" mi je bila himna..ono prosto sam padala u nesvijest na tu pjesmu :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaoo, ti si bila mala da zapamtis New Kids On The Block maniju..brrr..i posle toga Take That..onda su dosli BSB :)a ja sam potpuno izumila Teen Spirith i Dont't speak..damn..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i jedan boy band je previše... Ali pamtim Nsync naspram kojih su BSB odlična muzika.

      Izbriši
  3. evo odmah dijelimo Santanu i Alanis Morissette, prva stvar koju sam ja kao
    tinejdžerka kupila sama sebi je bio No Doubt-ov Tragic Kindom. "Don't
    speak" mi je bila himna..ono prosto sam padala u nesvijest na tu pjesmu :D


    kad god to ostavim komentar na mail mi stigne izvješće nego da nije uspijelo to .. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja bih više voljela da si stavila te svoje pjesmuljke koji nisu imali veze s tim vremenom :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, Meredith Brooks.. Sjećam se kako sam sva ponosna nabavila njezin poster i onda mi ga je sestra tokom jedne svađe poparala.. :D Još joj to zamjeram, hahaha, pamtim ko slon :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti si bila cool u srednjoj. Ja sam u osnovnoj slušala bolje reći gledala BSB, samo zbog onog visokog crnog Kevina, ostali su mi bili svi nekako meh. Ugl, nastojim da se nikako ne sjećam šta sam to slušala u srednjoj, glavno da narodnjake nisam nikad ama baš nikad voljela, to mi je svijetla tačka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me sad zanima tvoja playlista... :)
      I ja nemam pojma koji je Kevin.

      Izbriši
  7. Ovo je s-a-v-r-š-e-n-a playlista :)) Moram priznati da su mi i danas jedne od najdražih stvari You oughta know i Bitch jedne od najdražih stvari kad me ulovi ono moje neko poluneurotično raspoloženje :D

    I sramota mog djetinjstva - ja sam jedno godinu dana ko klinka vikala da je Boris Novković moj stric zato što su mi bili slični haha al mora mi se oprostiti, bila sam stvarno malo dijete :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti nazovaš sramotom?! To je slatka pričica!

      Izbriši
  8. Jao New Kids... hahahahaha! Dobro si ih se sjetila. Koji je to uzas od histerije bio. Da ne govorim o ostalima koji su dosli nakon njih. :D

    Playlist je odlican kao i prica koja ide uz isti. Uzivah citajuci. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. I heard that you like gifs :D

    http://www1.vukajlija.com/var/uploads/reactions/201203/1540/1246818088guinea-pigs-no.gif?1331368631

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahahaha, preslatko! Moj isto pojede travku u sekundi, imam običaj natezati se s njim za to, moram snimiti kako ne pušta travu kad je se jednom dočepa :)

      Izbriši
  10. Oću i ja pravu plejlistu, baš me zanima što je na njoj :)

    A bičanje i bijesno skakanje na Alanis... Uspomene :D

    OdgovoriIzbriši
  11. ako bih ja pokazala svoju listu to bi bila prava retro play lista:))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi