"Feel good" filmovi

Mattie me jednim svojim postom potakla da napišem nešto o filmovima koji magično učine da se osjećam dobro... I sad pišem najviše zato što me zanima koji su za vas feel good filmovi, i što mislite o ovima koje sam ja odabrala. Veliki sam filmofil i mogla bih danima nabrajati filmove koje volim, ali kad sam down, nema mi dražeg od ovih...

The Girl in the Cafe koji kaže Love can't change what's wrong in the world, but it's a start.
On je Lawrence, ona je Gina. Oboje su jadni, svatko na svoj način. Do ovog filma nisam znala kako odgovoriti na pitanje koji mi je najdraži film, konkurencija je bila prevelika. Ali od tada pa zauvijek, najdraži film mi je upravo ovaj. Ako još niste uvjereni, dopustite da vas kupim ovime:
Lawrence: We have a pair of unfortunate situations here. A man who has nothing in his life except his work, that is unfortunate. And then by a stroke of bizarre chance, he finds someone who makes that not true for a day or two. But then, suddenly, it seems as though the price that has to be paid for that ray of light is some kind of... disgrace. It doesn't seem quite fair.

Amelie je poprilično predvidljiv izbor. Malo koji film ima takvu pozitivnu energiju. I u malo kojem filmu se mogu pronaći kao u ovom.
Način na koji je njena priča ispričana uvijek me iznova oduševi. Znate već, ovo je stjuardesa koja voli zvuk mačje zdjelice na podu, a mačka voli slušati dječje priče, ili tako nešto...

Irina Palm. Ne znam jeste li gledali film, ali ako niste, pogledajte ga obavezno. Nijedan film ne govori više o ženama, položaju žene u društvu, hrabrosti, moralu i bezuvjetnoj ljubavi od ovog.

The Cooler je film o čovjeku čiji je posao biti baksuz. I onda se zaljubi, sve mu krene od ruke, a to je za posao... pa... recimo samo da baš nije dobro.


I posljednji, jer ne želim preći broj od 5, je Fanny and Elvis, romantična komedija, koja se ne sviđa gotovo nikome osim meni, ali meni je Ray Winstone hot, so bugger off.

Kao što se može primijetiti, imam soft spot za luzere... A i za Sinatru... Uživajte.

Primjedbe

  1. Od ovoga sam gledala jedino Amelie i odličan mi je - naravno :)

    The Girl in the Cafe sam u jedno tri navrata pokušala skinuti i nikad nema seeder-a pa šipak od toga.

    Inače, kad mene netko pita "koji ti je najdraži/najdraže..." meni mozak zblokira i na pamet mi padne jedino "potato" xD

    (crni humor)

    http://photoface.webs.com/photos/Random-Photos/I-can-count-to-potato.jpg

    OdgovoriIzbriši
  2. hahahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahahhahaahhahahahahahah!
    crni humor <3 <3 <3
    jebeš korektnost!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj užasno je ovo i ne smijem se! Stvarno :D

    Enivej, moj zadnji feel good filmić je Crazy, Stupid, Love. Skroz neočekivano, al film miješa hrpu klišeja sa najbizarnije neočekivanim stvarima i sve to uz neku ful opuštenu i lijepu atmosferu. I Ryan. O, Ryan... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ryan je najbolji kao Lars (soft spot za lzere, I tell ya)...
      Gledala Crazy, Stupid, Love. Carell mi je mrak!

      Izbriši
    2. *luzere
      a jesam glupa, grrrrrrrrrrr, %$#@* nepismenu

      Izbriši
    3. Carell-a obožavam! Jesi gledala Dan in real life? Odličan mi je film, eto možda je taj za listu feel good filmova :)

      Izbriši
    4. Ryan, o Ryan!!!! :) Pogledajte ga u filmu Notebook sa Rachel McAdams...odličan film :)

      Izbriši
    5. ja sam oplakala onu scenu u dvoristu kada se svi sretnu :D svaki put kad sam neraspolozena sjetim se nje i umrem od smijeha :D
      a za feel good film isto koristim klip prijateljice kako pjeva neki narodnjak :D samo mi zao sto mi je zabranila da ga podijelim sa ostatkom svijeta da i druge usrecim :D

      Izbriši
  4. I ja sam od nabrojanih gledala samo Amélie i to je definitivno jedan od najboljih feel good filmova :)
    Inače, u tu mi kategoriju spadaju i Love Me If You Dare, Love Actually (<3) i Juno! :) Vjerojatno si ih već pogledala, ali nije loše prisjetiti se.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Love me if you dare nisam gledala, ali definitivno hoću, hvala na preporuci!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam gledala samo Amelie, The Girl in the Cafe ću pokušati naći. čini se odličan!

    OdgovoriIzbriši
  7. Amelie, Love actually, Leap year..toliko od mene. Ja sam ipak serijoman :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam gledala samo Amelie, i to bas juce po stoti put...i onda placem i smejem se u isto vreme, a posle se bas lepo osecam. :D Moram pogledati i ostale... ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nemoj me ubiti, ali od ovih gore navedenih nisam gledala nijedan :X
    Budem ih pregledala sve prvom prilikom!

    A moji feel good filmovi? Hmm..možda: Notebook, Gone with the wind, Despicable me (ipak je film :P ),..ima ih još sigurno ali mozak mi je stao :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da je svima Amelie među top 5 feel good filmova :)) Kod mene su još favoriti Morning glory, Love actually, Breakfast at Tiffany's, Roman holiday, Mamma Mia!, Midnight in Paris, the Boat that rocked, the Breakfast club, Pretty in pink...o bože moram se zaustaviti, mogla bi nabrajati do sutra :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Volim filmske postove, jer često pogledam ako mi neko fino predoči film. Ti si razlog moje odjednom opsesije Woody Allenom, u jednoj sedmici sam pogledala 6 njegovih filmova, i još me čeka par :D. The girl in the cafe ću definitivno da pogledam. Amelie obožavam. Gledala sam je dva puta, i najviše se sjećam scene u dvorištu, sa tatom i onim patuljcima, a vjetar struji kroz travu. Aaah :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. što ćeš kad ti ponestane allenovih filomova? lol

      Izbriši
    2. Naći neku novu žrtvu od režisera :D.

      Izbriši
  12. I ja sam strastveni filmofil, pogledala sam ih tone, ali moram priznati da sam od ovih gledala samo Amelie i on je, naravno, jedan od mojih najdražih..

    Iako su na vrhu moje top-liste najfilmova svih vremena teške drametine, tipa Piano, oni lighter, feel good filmovi su mi Love actually, Billy Elliot (pogledala ga 10 put i mogla bih još toliko, zapravo, on mi je jedan od najfilmova generalno) i fantasy filmovi kao što je LOTR, a i komedije iz 50ih sa Merilinkom su nezaobilazne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. obožavam piano. i kolju, njega sam skroz zaboravila... kako mi je to dobar film.

      Izbriši
  13. Ja patim na stare filmove, na zlatno doba Hollywooda...Gone with the wind, Dama s kamelijama, Ana Karenjina ( Greta Garbo), komedije sa Merlinkom i Elvisom, Sinatrin Rat Pack...

    a tu su i Harry Potter, Narnia, Eragon i sl :)
    Joškada bi netko ekranizirao Pet prijatelja, mojoj sreći ne bi bilo kraja...

    skoro sam zaboravila 007, ali Sean Connery :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, Pet prijatelja <3 mislim da sam procitala 80% tih knjiga :D

      Izbriši
    2. 5 prijatelja sam obožavala, majka je mrzila da čitam te knjige, tvrdila je da su zatupljujuće. maltretirala sam je sa sokom od đumbira (sjećate se onih opisa hrane?!), što je to, zašto mi to ne pijemo... redovito mi je odgovarala: "ko bi pio to sranje?"

      Izbriši
    3. sjecam se u detalja opisanog sendvicem s jajima. Nije mi nikako bio jasan, a bas sam doruckovala jaja i pricala mami o njemu :D sjecam se njenog objasnjenja, oanako poluiznervirano: samo uzmes jaje i strpas ga izmedju 2 kriske :D

      Izbriši
    4. hahahaha, i moja je nekako iznervirano znala iskomentirati: "kao da čitaš kuharicu, a ne knjigu. šta sve ne jedu ti englezi..."

      Izbriši
  14. Bill Nighy! Love that man, ovaj film ide na download listu. AMelie mi je baš poseban filmić, Cooler-a sam davno gledala, volim tog smotanog glumca. I ovim drugim ću dati priliku, baš sam u potrazi za dobrim filmovima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Prva koja nadje normalan link za devojku u kaficu sa bar 2 seedera, neka me alarmira..prekopah internet dzabe...damn..

    OdgovoriIzbriši
  16. I ja odgledala samo Amelie.. :) Ništa, sad moram i sve ostale, pogotovo prvi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. javi kako su ti se svidjeli, ako koji pogledaš!

      Izbriši
  17. ..s ovim postom si me osvojila i odlučih...pratit ću tvoj blog!vooooolim filmove i vooolim ljude koji vole pričat o filmovima..a da ne govorim da tražim one koji prvo pročitaju knjigu, pa film pa možemo saaatima razglabat o tome. gnjavim moje najdraže i najbliže da osnujemo klub knjige i filma! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. veliki sam filmofil, ali još veći bibliofil. i obično ljude maltretiram svojim mišljenjem da je knjiga bila bolja :)))

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi