Evo opet mene dosadne

Biberlee je prihvatila moj dare i poželjela da odgovorim na njezina pitanja. I dalje mi pitanja i izazovi ne idu na živce. Try harder :)

1. Najdraži komad nakita i zašto?
Naušnice. Bez njih ne mogu. Vjerojatno zato jer ih nosim odmalena, a i jedini su komad nakita koji ne smeta. Opsesivno ih skupljam, iako imam veliko čišćenje svako toliko. Osjećam se golo bez njih.
2. Jesi li jednostavna ili komplikovana osoba - i potkrijepi objašnjenje anegdotom iz života!
Toliko sam jednostavna da je komplicirano objasniti. Mislim da je najkompliciranije kod mene što se moj razum i moje srce stalno međusobno mlate, a ja primam udarce. Pa se nepristranim promatračima moje reakcije čine u najmanju ruku čudnima, moja motivacija im također nije jasna, a lista mojih prioriteta ih zbunjuje. Ne znam... Ispričala sam vam dovoljno anegdota da možete zaključiti jesam li komplicirana ili jednostavna.
3. Koja je prva knjiga koju si pročitala?
Ne sjećam se. Majka kaže da se ni ona ne sjeća. Some mother! Tako da: žao mi je, ali ne znam...
4. Duga ili kratka kosa?
Kratka. Volim kad mi se vidi lice.
5. 3 najvažnije osobine kod prijatelja?
Od prijatelja samo tražim da me prihvate takvu kakva jesam. Općenito, kod ljudi najviše cijenim smisao za humor, inteligenciju i kad me vole dobar ukus.
6. Da si kolač, kakav kolač bi bila?
Voljela bih da mogu reći da sam neki bogati, kremasti, slojeviti kolač iznenađujućeg okusa, ali bojim se da sam samo obični tvrdi keks. Netko i to mora biti.
7. Tvoj tajni recept za opuštanje...?
Uglavnom živim u grču, pa moji tajni i javni recepti nisu za preporučiti. Kako sam sebe izluditi na 1001 način, za to sam već stručnjak, to me pitajte.
8. Najbolji savjet koji si ikad dobila?
Svi su dobri, no rijetko ih poslušam. Ali mi je možda najdraži onaj jednostavni koji sam dobila od mnogih, a glasi: Piši. Ah, da! I fuck it je poprilično dobar. S. mi je danas rekla da se prestanem gristi, i to je jako dobar.
9. Koji dio svog tijela mrziš, a koji voliš?
Stvarno ne mrzim nijedan dio sebe. Volim svoje lice.
10. Omiljeni časopis? Zašto?
Stvarno nemam. Obično me tekstovi iz njih iznerviraju do bola, pa...
11. Najdraža uspomena iz djetinjstva?
Druženje s ujakom, uvijek je nešto izvodio i nasmijavao me.
Misty me inspirirala da i ja stavim svoju "malu sliku" pa...
Sutra ću, nadam se, imati vremena za normalniji post! Sad idem smisliti kako da izlječim stravičnu glavobolju prije nego mi mozak iscuri na nos.

Primjedbe

  1. Post je ekstra, i svi gif-ovi su ekstra... Najbolja ti je recenica za keksic- neko i to mora biti aaaaaa <333333

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidi samo te poze, ooo :D. A i ja bih voljela kratki friz nekad, al i meni to ne stojiiiii. I 7. pitanje - odgovor - story of my life :D. Kao i gif na devetom pitanju, hahaha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, broj 7...
      Zato sam i postavila to pitanje - još tražim tajni recept.

      Izbriši
    2. ah, koje preseratorske poze. morala pokazati kosu, jebiga.

      Izbriši
  3. I zbog ovog si dala otkaz? Damn..vrati se na posao :))Salimmm..
    Idem da gledam bajke..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. luckily, svjesna sebe, otkaz nisam dala.
      do not talk about bajkama. ubile me skroz.

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. što nema, ali može imati veze s ovim pod 2.
      samo htjedoh reći, dobra preporuka. i udarila mi serija na mozak :D

      Izbriši
  5. Ovo osmo bih i ja mogla za sebe reći. A gif pod 8. je najjači dosad.

    Vezano za tačku br. 6 - sve je dobro dok nisi petit beure :D

    A ne znam šta vam je svima, što se ne znate opustiti... evo moga http://30.media.tumblr.com/tumblr_kv7nidpvTR1qzczc7o1_500.jpg hahhah <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o kadi i kupkama sam već toliko pisala, da sam sama sebi dosadna. ali opuštena sam samo dok ne izađem iz kade. mir me drži još malo dok stavljam losion na tijelo, ali čim napustim sigurnost kupaonice...

      Izbriši
  6. Aww vidi mala Bitchy ^_^ ♥ Koja kjutara :) Mislim da sam i ja imala te crvene hulahopke, te su bile hit kad smo mi bile male očigledno :D

    Baš ti dobro stoji kratka kosa i uz taj friz baš idu naušnice a ne kao kod mene di se pogube u džungli kose :)

    Nadam se da će glava proći - cugni si neofen ili nešto slično i negdje u mračnu sobu lezi i probaj ne razmišljati (to je najteži dio) :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja volim tvrde kekse ;). Preslatka si na ovoj "maloj" slici! "Nothing is more complicated than simplicity". Potpisujem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Eo, baš su se lijepo dva suha keksa našla :))

    Ja sam te inače uvijek zamišljala ko neku milu plavušicu koja sve iznenađuje tough cookie ličnošću, a zapravo si baš biči hot! Uvijek sam u krivu :( :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi