Do Be Do Be Do

Vjerojatno najkreativnija među ekonomisticama pazi.pazi.prste me tagirala u izazovu 11 pitanja, koji sam već doduše odradila ovdje, ali sviđaju mi se njena pitanja, pa kažem, zašto ne. Znam da mnogima tagiranja, nagrade, izazovi idu na živce, ali ja nisam jedna od njih. Zapravo, I dare you da mi zgadite pitanja i izazove.

1. Tuš ili kada? Kada, definitivno. Volim je predano, bezuvjetno i zauvijek. Možda se i vjenčamo. Ozbiljno, najdraže mjesto ikad. Ako se pitate gdje sam, vjerojatno sam u kadi i čitam. 
2. Čokolada ili vanilija? Čokolada. Iako mi se ovaj pritisak da odaberem nimalo ne sviđa.
3. Polu puno ili polu prazno? Poluprazno. Jer još ima mjesta.
naravno, pod uvjetom da se netko ne naguzi unutra
4. Bojim se ... gotovo svega. Kukavica sam. A najviše se bojim sebe.
5. Ljudi su ... vrsta kojoj navodno pripadam. Ali nije dokazano. Još. Radim na tome.
6. Život je ... zastrašujuće zanimljiv.
7. Kreativni red ili kreativni nered? Oko mene red! Nered je u glavi, i to je više nego dovoljno.
8. Skok padobranom ili bungee jumping? Ovisi o tome želim li preživjeti.
9. Biti ili ne biti? Biti. Odluka je laka, Hamlet se previše pitao.
10. Odabrao Đelo ili Milić? Milić.
11. Smogovci su ... passe.  

Za kraj, jedna napomena... Vanilija, ako ovo čitaš, i tebe volim, kunem se! 

do be do be do

Primjedbe

  1. :) Hvala na komplimentu!!
    I, kao i obično, izuzetno zanimljivim odgovorima.. Kada, čokolada, Milić i moji su favoriti... A skok padobranom neostvarena želja. Ako za jedno 40 godina, čuješ da je neka luda baba skočila iz aviona, to ću vjerojatno biti JA. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i mene je nekako prošla ta želja. vjerojatno bih završila ko bridget jones, u blatu s dupetom u krupnom planu...

      Izbriši
  2. Pa ti si neumorna :D. Do be do be do :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nakon cjelodnevnog pospremanja, poprilično sam umorna... ali o tome u nekom drugom postu ;)

      Izbriši
  3. Hahah baš sam se nasmijala na ovo zadnje sa vanilijom :)

    A čitanje u kadi je priča za sebe <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Kada FTW!
    Vanilija ili cokolada? Koji je to pritisak! What to chose?! I can't... :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Niko ne voli pritisak moze cokonilija hahahha

    OdgovoriIzbriši
  6. aww slika pod 3, želim si jednog takvog guzonju :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Kada <3 Moja ljubav...druga naravno. Prva je cokolada! <3 jos se i rimuju... :P

    OdgovoriIzbriši
  8. mmm vanilija <3 i, zamisli, jesam ja jedina koja ne voli kade? blaženi tuševi, ništa mi ih ne može nadmašiti :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Haj odgovori i na moja pitanja, da sam znala da ih voliš, tagovala bih tebe od broja 1 do 11 :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja ne volim vaniliju i koliko sam skontala, jedna sam od rijetkih.
    A baš si me nasmijala s ovom zadnjom rečenicom

    Devetu stavku sam ti ukrala i objavila na tviteru. Možda ću još negdje. :D Morala sam. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Da i ja volim cokoladu.Cim otvorim oci odmah zelim nesto slatko, a ova cokoladna kugla kod tebe mi je mmmmm.

    OdgovoriIzbriši
  12. Di je novi post? Da nisi bolesna :O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nope, samo nikako nisam stigla... radim malo, za promjenu

      Izbriši
    2. Taman odlučim neću više ići na fejs, imam moje blogerice za pratiti i to mi je dosta - i ti odmah u štrajk :D

      Izbriši
    3. Daj vec jednom taj otkaz i vracaj se ovamo!!

      Izbriši
    4. uf... prvo odradila dječicu, onda još i odrasle u večernjoj školi... a glava me boli da jedva gledam. btw, nečiji komentari o serijama (ne želim optuživati, ali NEČIJI) me navukli na grimma, zbog čega sam za vikend pogledala 14 epizoda serije, pa hodam ulicom i očekujem da se ljudi izobliče u zmajeve ili vukove, a s istom sumnjom gledam i učenike i kolege.

      Izbriši
    5. Nisam ja, leba mi..ja stala kod pete. Ima tamo jedna mala sto se bavi feromonima ili takvim nekim povrcem..njoj kazi..

      Izbriši
  13. kada,knjiga,topla voda,tiha muzikica i ja.savrsenstvo

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi