Challenge

Misty i Mattie su mi udijelile čast i proslijedile ovaj izazov:
Isti sam zapazila prije par dana na nekom blogu i gotovo zapalila svijeću na Kamenitim vratima jer ga nisu proslijedili meni. Izazov je fora. Ali ljudi moji, ja nemam alata. Svi imaju nešto, ja - ama baš ništa! Kao mnogo puta u životu, prerano sam se veselila :)))
No, ja izazove prihvaćam, pa sam mozgala par sati što bih mogla navesti kao svoj alat, a onda sam Rudijem poslikala neke stvarčice.
Smatram se kreativnom osobom. Svaštarim po pitanju toga. Zapravo, nekako mislim da je sve u životu umjetnost. Ali moja kreativna energija uglavnom odlazi na pisanje. Riječi su moje glavno oruđe. I kako fotkati riječi i staviti ih pod broj 1? Ne, to ne ide. Mozak? Misli? Mašta?
1. laptop
da, desktop mi je uvijek ovako uredan
2. ako nema laptopa, trebaju mi papiri i olovke
ova bilježnica sadrži one priče na kojima trenutno radim
3. rokovnik (jer kad dobijem ideju za neki post npr., moram je negdje zabilježiti, u suprotnom ode!)
Kako beskrajno dosadni alati! A sad trebam navesti i popis svojih želja... o.O
Za nekoga tko želi puno toga, moje je želje teško uobličiti u popis stvari. Čak ako i nisu stvari za kreativan rad. Svašta mi se sviđa, ali da baš želim stvari? Ne. Is it doable?
1., 2. i 3. cojones (iako mi stvarno ne treba još nešto što se treba depilirati) da konačno uzmem ono što želim, i jer J. kaže da je vrijeme da ih nabavim.
Eto, žao mi je što sam zasrala s ovim željama, ali ako ništa ne želim, pa ne mogu odjednom željeti, right?

Izazov odlazi ovim blogericama (mislim da im neće biti preteško):
  1. Lana
  2. Marinica
  3. pazi.pazi.prste

Primjedbe

  1. Sta hoces, nisu ti losi alati :)a ni zelje..:))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. svasta sam saznala o tebi u ova tri izazova!!Ja cu da se ofiram u nedelju,planiram da ceo dan budem besposlena i dokona:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Desktop ti je super! Katharine Hepburn & Cary Grant :3
    Vidim takodjer Sims-i se igraju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, kad me umori vlastiti, bavim se tuđim životima.

      Izbriši
  4. Hvala, dragička, već sam tagana dva put za ovaj izazov, nikako da uhvatim vremena da uobličim post na tu temu. Fascinirana sam urednim desktopom. Moj nikad nije bio takav niti će ikada biti. Kako nemaš oruđe i materijale? Riječi su tvoj alat i to vrlo moćan! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, trebala sam screenshotat dokumente-svi imaju inspirativna imena poput đćčlkdnjsgv.

      Izbriši
  5. hehe i moj je desktop tako uredan, ponekad se sama sebi čudim kako ga održavam takvim :D

    i nisi zasrala želje, ovaj tvoj challenge mi je baš nekako poseban, ne mogu objasniti ali jest :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Alati su ti ko i moji :) Ali meni nema dražih alata od mojih rokovnika, blokića i bilježnica!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnjih godina držim tu svoju opsesiju pod kontrolom, ali prije toga... doslovno sam bila zatrpana papirima u svim mogućim oblicima i bojama!

      Izbriši
  7. Ajde, želje su nam iste :D

    Inače, prvo sam ti na traci Simse skužila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehehehehe, i tebi znači trebaju cojones?

      Izbriši
  8. onomu tko ima tako živu i živopisnu moždanu aktivnost poput tebe dostatni su upravo ti alati!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme, pa ja ovo nisam komentirala! Odlični su ti tool-ovi, ne moramo imati svi iste da bi se računalo pod kreativan rad :) Joj ja obožavam ovakve bilježnice iz Algoritma, kao ova pod br.2 - sve bi ih pokupovala kada ih vidim!

    A cojones možda stignu kad te sustigne menopauza - onda brkovi i sve slično krene xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih obožavam, ali za ovu sam pljunula 100 kuna, i još uvijek nisam uvjerena da se isplatilo...

      Izbriši
  10. Nadam se da mi nećeš zamjeriti, ali sam danas tako usrane volje i neda mi se ništa i prosto mi je neugodno napraviti još jedan izazov jer mi skoro nitko na zadnji nije odgovorio jer očito gnjavim ljude s tim i nekima je to "izbjegavanje pravih postova" pa ću ja sada samo nastaviti s razmišljanjem koje me i dovelo u usrano raspoloženje i čekati svoj laptop da krenem s novim postovima... tebi veliki pozdrav i još jednom se ispričavam :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi