Bižuterija

Nosce te ipsum je jučer objavila post o svom blagu, pa mi je nekako dala ideju da napišem nešto o nakitu. Već sam negdje i napisala kako se osjećam golo bez naušnica, ali niste znali da jaaako dugo nisam nosila bižuteriju, uvjerena da sam alergična na nju. I jesam. Ali to ne znači da ne mogu u kontroliranim uvjetima nositi neke lude naušnice. A kad sam to shvatila... Oh, man! Mislim da je moja zbirka naušnica na fakultetu brojala barem 100 pari. Barem! Onda me uhvatila želja da se svega toga riješim, razdijelila sam ih okolo, zadržala samo 3-4 para. Jer sam odlučila da se neću micati od bijelog zlata. A onda me opet uhvatilo kad sam ugledala ove ogromne, drvene naušnice:
bila je to ljubav na prvi pogled...
bile su jeftine, a na kraju sam ih dobila i besplatno
jer sam se svidjela prodavaču
Nakon toga, moja opsesija opet je uzela maha. Neke sam i zarazila istom, tako da sam uvjerena da me proklinju svaki put kad kupe nove naušnice. Neću vam sad prikazivati svaki pojedini par, jer mi se stvarno ne da, ali ću vam pokazati koje su mi od njih trenutno najdraže i napisati zašto.

Frida Kahlo... podsjećaju me da ako je brkata, šepava žena
spojenih obrva uspjela naći frajera,
možda i za mene ima nade

kupljene kad sam S. tražila poklon za rođendan...
njezine su više ona, ove su više ja
za one koji ne razaznaju, ovo na fimo-naušnicama je svinja koja surfa
molim blogericu s Bambi očima i stručnjakinju za sove
da se izjasni o ovim sovicama

ove ste već imale priliku vidjeti na meni
rijetko ih nosim, ali jako volim ova poveća srca ispunjena tkaninom
dar od S. koja zna koliko volim vampire
dar od V. koja kaže da su je ove podsjetile na mene
dar moje J. koja se sjetila da volim pred Božić
zaključivati ocjene sa sobovskim rogovima na glavi
ili božićnim naušnicama na ušima
naušnice koje se ne sviđaju nikome osim meni;
kolega na poslu ih zove "otvarači za flaše"
(među nama, mislim da je samo ljubmomoran što on nema takve)

naušnice čiju je ljepotu nemoguće uslikati,
djeluju jako staro i stvarno su jako,
jako, jako, jako lijepe
nikad prežaljeni fail od naušnica, izgledaju lijepo,
krasno lome svjetlost, ali stoje prečudno
posljednji ulov... male i slatke, s mat kamenčićima
na kraju jedan broš... jedini koji nosim...
i imam neki osjećaj da će se svidjeti ljubiteljicama old hollywooda

Primjedbe

  1. Iste smo, kad nemam mindjuse kao da mi je neko uzeo glas pa ne mogu da progovorim! Svidjaju mi se masnice, one kao tribal maske, sovice... <3333
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. točno tako se i ja osjećam! fali bitan dio mene bez njih!

      Izbriši
  2. nakit! :) da me sad možeš vidjeti, sjedim pred laptopom i plješćem ručicama! imam puno nakita, i najveći dio sam dobila.Tvoj broš mi se jako sviđa, jer em ih volim, em je o.h.
    što se tiče naušnica, super su mi ove tvoj emiće male.Jel nosiš kad naušnice ovisno o raspoloženju? ja da

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. itekako ih biram prema raspoloženju. a nekad i biram odjeću prema njima. yup, ne njih prema odjeći, nego obrnuto.

      Izbriši
  3. Nemam puno vremena za pisanje, idemo se skitati pa evo izjašnjenje xD

    http://desmond.imageshack.us/Himg600/scaled.php?server=600&filename=omgomgr.jpg&res=medium

    Kasnije ti ostavim pošteni komentar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iste?! ISTE?! isteeeeeee!!!! hahahahahahahhahahha!!!

      Izbriši
    2. Iste :D Great minds shop alike xD

      Izbriši
    3. A za ostale komentar ovako:

      Ove s Fridom su mi prezakon! Ove koje nitko ne voli su mi takodjer fora, volim unikatne stvari :) Izgledaju mi kao figure s Uskršnjih otoka, znači moraš ih nositi ovih dana :)

      Imala sam i ja fail naušnica ali ne po izgledu već težini - krasne al teške, uši rastegnu, pa sam ih na kraju negdje hitnula i zagubila.

      Izbriši
  4. Hahahaha aj ženo nisi normalna, ali fkt ako je Frida uspjela možeš i ti. Ja kažem ako i Angela Merkel ima čovjeka može svako, i Carla de Ponte je bila udana sve mi se čini. Znači ima nade za tebe. Meni su naušnice jako lijepe ali ih ne mogu nositi, imam samo ovaj pirs na vrh uha, osjećam se weird s naušnicama pogotovo velikim, ne znam što. To je nešto kao što ne mogu nositi bijele cipele, nema razloga a imam psihološku blokadu. I meni su isto lijepe oe što su svima ružne, i svaka čast na svinjama što surfaju, to nije nešto što sam ikad mislila igdje vidjeti a kamoli na nakitu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimljiva psih.blokada... svi imamo neku :)
      znam, svinje su stvarno spešl :D

      Izbriši
  5. Au bas imas razne nausnice.Super su mi skroz!!
    Svinja koja surfa, pa do sove i fride.
    Kako lepo samo sve napises za svaki par.Zabavna si skroz!!
    Ja sam isto imala pre u srednjoj skoli alegiju na bizuteriju.Jako sam bila nesrecna i tuzna zbog toga i samo sam se pitala, da ja necu moci nositi lep veliki nakit i alergija je od jednom nestala.
    Tako da vec 10 godina maogu nositi sta god zelim od nakita.Alergiej nema!!

    Ima giveaway kod mene na blog, pa ostavi mail!!!

    Puss!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na pozivu, vidjela sam giveaway, ali već imam taj album, pa mi je nekako ne fer drugima smanjiti šanse da dobiju. hvala anyway!

      Izbriši
  6. Sve su super, ali masnice su me ocarale *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dosta su velike, ali slatko izgledaju na ušima :)

      Izbriši
  7. I naravno da se meni svidjaju ove sto se nikom ne svidjaju ;))Luda sreca moja pa nemam probusene usi :))Polako ali sigurno razvijam prstenomaniju..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisi jedina, očito svi ovdje vole ono što ljudi oko mene ne vole :)))

      Izbriši
  8. AAAA meni se bas svidjaju te sto se nikom ne svidjaju, bas su nekako,interesantne, =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne vidi se dobro, ali nos tih tribal maski je ogoljen, bijele je boje, podsjeća na kost, fora je skroz

      Izbriši
  9. I ja volim ove čudne, nesvakidašnje naušnice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš i ja imam thing za neuobičajene komade nakita...

      Izbriši
  10. Imaš ovdje stvarno lijepih komada :)

    OdgovoriIzbriši
  11. presuper su, moji su favoriti srca s tkaninom, masnicee, a i sove :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. srca s tkaninom su mi nekako romantična i retro...

      Izbriši
  12. Extra blago! Frida, vampiri i bros su prelijepi. Bros pogotovooo! Moram i ja sebi iskopati nesto Old Hollywood style.

    Patim od slicnog problema. Kod mene je prstenje u pitanju. Na faxu su me zbog toga prozvali Gospodarica prstenova. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sve dok ne hodaš okolo i mrmljaš "my precious", mislim da si sigurna, lol

      Izbriši
  13. Odgovori
    1. imam ga par godina, i na početku je bio crno-bijeli, a onda je ova slika unutra mrvicu, ali stvarno samo mrvicu promijenila boju, pa sad izgleda kao stara fotografija :)

      Izbriši
  14. Extra su sve, i te što se nikome ne sviđaju, meni se sviđaju, a oni lažu da im se ne sviđaju.. haha broš me "raskućio".

    Ali sam po dojmom komentara za menđuše sa Fridom hahaha - istinaaa!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam alergicna na zuto zlato :D
    Ali zato sam u dilu sa bizuterijom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa ti si onda skromna djevojka po definiciji!

      Izbriši
  16. joj obozavam nausnice, jedno vrijeme sam manijacki i ovisnicki ih kupovala, otkad sam presla na lakove ih ne kupujem, ali obozavam nosit. doduse tip nausnica koje volim je ocito drugaciji od tvojeg, ja ne nosim drveni nakit uopce, a najdraze su mi metalne visece po mogucnosti sa kamencicima koji se sjaje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ja volim svakakve, meni je teško opredijeliti se...

      Izbriši
  17. Obožavam naušnice i imam ih masu, a još sam prije par mjeseci jednoj curi poklonila pola kolekcije.. To je jedini nakit koji baš uvik nosim i bez kojeg ne mogu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako i ja, ne mogu bez njih nikako, ni doma, a kamoli vani!

      Izbriši
  18. Ja ću suptilno uložiti Kviska za ovaj post...

    OdgovoriIzbriši
  19. naušnice su jedini komad nakita do kojega držim! i ja imam par aduta u svojoj kolekciji, no u posljednje vrijeme nosim samo jedne male koje mi je dragi poklonio za rođendan. nadahnula si me da malo prošetam neke zapostavljene đinđe iz svoje riznice.

    OdgovoriIzbriši
  20. bas lijepa kolekcija.ja sam odusevljena onim "otvaracima za flase" :) predobre su

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Super mi je komentar za Fridu, mogla bih si to mantrati pred spavanje :D
    Super su mi svinjice, a i otvarači čak :) Zapravo mi se sve sviđaju! A čak ni ne volim naušnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi