20 sekundi

Obožavam svoje hormone. Doista. Koliko god da si utvaram da imam vlastito tijelo pod kontrolom, oni su ti koji me razuvjere. Podsjete da ništa nije pod mojim nadzorom. I ne kažu mi to na lijep način. Nema povlačenja za rukav i diskretnog pst, pst, imamo ti nešto za reći. Neeeeeeee... Najčešće me zaskoče u prostoriji punoj ljudi i naprave da se rasplačem na neku posebno dirljivu reklamu o mekanom zahodskom papiru ili sličnoj bedastoći.
Ako je još neko štene prikazano, čuvajte se ljudi, pretvaram se u gnjecavu, šmrkljavu, jecavu kuglu emocija. I ne mogu si pomoći. Ne mogu. Nije da ne želim. Samo ne mogu. Takvo je stanje dušu dalo za pričanje viceva, znam...
Kao što znam da hormoni upravljaju i muškarcima. Znate što? Oni su dobili bolje hormone. One od kojih si stalno napaljen. I mi imamo takve. Dane kad hodam cestom i ozbiljno razmišljam da zaskočim prvog muškarca koji naiđe. Bez kriterija. Samo da je muško. Ne znam, možda bih pristala i na kakvu grublju ženu, nemam pojma. Ali uz ta raspoloženja, mi smo dobile i ova grozna, cmoljava, cmizdrava, grlime, volime, trebamte raspoloženja, i moram reći, jako je neugodno kad si takav. Plačem i sram me zbog toga, i osjećam se neuravnoteženo (čak više nego inače), a ironija svega je u tome da ta neuravnoteženost zapravo govori o mojoj fizičkoj uravnoteženosti. Oh, jebem ti život.

Ali, ovo s hormonima samo je uvod za današnji post. Naime, pogledala sam jutros, i kako loša ideja je to bila, film We Bought a Zoo, obiteljski filmić prepun dječice i životinjica. Loša, loša, loša ideja. Dakle, samohrani otac dvoje djece, koji je samohrani jer mu je žena umrla, kupuje imanje koje je također i zoološki vrt. Najgore od svega, čak me i inače iritantni Matt Damon ne iritira. Ni glupi tinejdžeri. A kćer je, pazite sad ovo: slatka. Stvarno. To dijete mi je slatko. Awkward!

Anyway, gledam ja taj film i zasuzim više puta nego sam spremna priznati, sjedim pred tv-om i brišem nos i šmrcam sva raznježena dok istovremeno cinik u meni psuje. I dođe trenutak u filmu kad pomislim, Ovo vrijedi upamtiti. Kako je ovo točno! A taj dio, ta rečenica, ide ovako:
Benjamin Mee: You know, sometimes all you need is twenty seconds of insane courage. Just literally twenty seconds of just embarrassing bravery. And I promise you, something great will come of it.
Već sam rekla da ja cojones nemam, ali ovo zvuči kao filozofija koju vrijedi živjeti. Jedna od onih koje savršeno idu uz fuck it filozofiju.
Želi li je itko isprobati?

Primjedbe

  1. PMS mood ili samo regularno lupanje hormona?
    Here, have some Wine :)
    MD ima posebnu taktiku za ovakve dane : otvori vrata, ubaci krem bananice, zatvori vrata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nešto mi je rano za pms, bit će da sam samo plodna :)

      Izbriši
  2. haha na ono o grubljoj ženi sam lolnula :D Imam i ja dana kad se rasplačem na reklame, na dokumentarac o kožarskoj industriji i sl dirljivim stvarima :) Na sreću imam nekih 15 dana dok me opet ne počne sve i svašta hvatati :)

    ps. ova raznobojna pozadina s točkicama na blogu ti je najbolja do sad :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dokumentarac o kozarskoj industriji Bre!! Nije to mala stvar..

      Izbriši
    2. Imam ludu sreću pa me PMS ne pogađa svaki mjesec, ali kada napadne hide all sharp objects and kittens, il ću ubijati ili plakati. Čokolada pomaže, i vino, ili nešto masno :). Nije loše ovo za 20 sec, uklapa mi se u životnju filozofiju. I baš ti je dobra pozadina!

      Izbriši
    3. Ovo napisa u odgovor Misty umjesto u komentar lol. A za Misty: dokumentarac o kožarskoj industriji! For real? I Iva, imaš pametnog dečka. Iskustvo jel de :p

      Izbriši
    4. što se tiče pozadine, moj laptop ju je pokazivao nekako čudno, vidjele su mi se samo dvije boje, pa sam je malo smanjila, valjda je i sad ok... a dodala sam i sličicu... ne može kod mene jednostavno!

      Izbriši
    5. 120 pms - ova..nije to mala brojka :)
      A pozadina,posebno ova leva strana, mi je super najs. Da uvatim jedno pola sata i pravim to na noktima :)

      Izbriši
    6. Sad vidim 10 boja kad sam fullscreen (al to je rijetko xD)

      Kožarska industrija, šmrc :D Ma to je referenca na Adriana Molea, on je uvijek neki vrag pisao o kožarskoj industriji xD

      Izbriši
  3. Bjež ba, dosta mi mojih hormona, PMS me drma i samo bih da jedem čokoladice (KInder Bujeno recimo) i da slušam ovu pjesmu: http://www.youtube.com/watch?v=uhG-vLZrb-g

    Matt Damon nije iritantan -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cek' samo ovo da ti kazem - MD, kad ga uhvati debilizacija, kaze :" Aj mi pusti Biber"..oce reci pusti mi Bruna Marsa kojeg sam cuo kod Biberlee :))))

      Izbriši
  4. hmmm...za zamislit se...dakle, samo 20 sekundi izdržim i faca sam..hmmm

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas sam juce dragog ubedjivala da gledamo We bought a Zoo, i rekao mi je-nemoj sad, raspekmezices se :D Well...nije da nije! ;)
    Taj pms powerslide je skroz lud, sto me podseti na sliku:
    http://mszigzag.typepad.com/photos/uncategorized/pms_copy.jpg :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Here have some Wine :D
    nisam jos u plackipickastom raspolozenju, ali se periodicno ponavlja, srecom da se kontrolirati u javnosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha, barem se sramotiš sama sa sobom, eh, da je i meni tako

      Izbriši
    2. ili sama sa sobom ili iskljucivo pred nepoznatim ljudima ^_^ al to su kriticne situacije :D

      Izbriši
  7. Sve najbolje što mi se u životu dogodilo, dogodilo se nakon što sam rekla "Zajebi" i napravila ludost :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a najgore? pitam da imam s čim usporediti? kukavica sam, šta ćeš :)

      Izbriši
  8. Isprobala ja nekidan i mogu reći da me preporodilo :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Here, have some wine...fraza koja muske glave spasava. Here, have some chocolate takodjer djeluje. :D

    Also, you speak THE TRUTH SISTER! 'Bem ti zensko i hormone. Blentavo totalno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam cijeli život bila hrabra... Nekad mi kažu da imam muda od kila. Ali ne desi se ništa dobro, poslije 20 sekundi skontam da bi bolje ispalo vjerovatno da sam bila kakva pi*kica. :D

    meni je ono dijete fakat slatko

    ne bih imala živaca gledati taj film

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi