Zašto nema pravila?!

Kada skrećete udesno, znate da imate prednost. Zašto takva pravila ne postoje u životu? Točnije, zašto takva pravila ne postoje u ljubavi?

Postoji toliko mnogo fenomena kojima sam se željela pozabaviti u ovom postu. Zašto su sami ljudi za koje nikada ne biste rekli da im je problem nekoga naći. Imaju li previsoke standarde? Ili su svi neki mazohisti, pa biraju partnere prema tome koliko su loši? Zašto gaziteljice muškarca uvijek imaju tipa, zašto agresivci uvijek imaju djevojke? Privlače li se suprotnosti doista? Eto, gomila pitanja... Dovoljno da se prepadnete i prestanete čitati.
Koji je vaš problem? Doista. Svi se mi ponekad zapitamo, Što sa mnom ne valja?! (ako ste jako samouvjereni, možda će pitanje glasiti Što ne valja s ljudima kad je netko poput mene single?!, ali bit pitanja je ista). To znači da se pitate kako je moguće da su svi sretni i zaljubljeni osim vas. Ocjenjujete parove koji vas okružuju... Neki si odgovaraju, neki ne, neki dečki vaših frendica su dragi i simpatični, većina nije, upoznajte momke i drugih poznanica (smijete im se iza leđa jer su s takvim kretenima), majka vam govori da su vaši kriteriji previsoki jer bi u suprotnom imali vlastitog kretena... Ali sve ih gledate, i koliko god to bilo ružno, pitate se kako oni mogu, a vi ne?
Često procijenite da su oni zadovoljni u vezi kakvu vi sigurno ne želite. Često, to je istina. Ponekad nije. Ponekad uspijete sebi priznati da biste bili daleko sretniji i u manje funkcionalnoj vezi, samo da ste s određenom osobom. Kako bilo, pravila očito nema.
Jedne od najljepših žena koje znam su same. Jedne od, koliko god to bilo nepristojno od mene, najružnijih žena koje znam imaju zgodne i prezgodne dečke. Vrijedi i obrnuto. Znam i pametne ljude koji su odabrali objektivno glupe partnere. Znam duhovite ljude koji su u vezi s bolno neduhovitim osobama. Očito nije moguće definirati što ih privlači jedne drugima. Očito je ljubav iznad područja dokazivog, očito je ne možemo analizirati. Možemo samo stajati, gledati i misliti...

Primjedbe

  1. Zadnji gifić me ubio xD

    A vidi, nikad neku vezu ne možeš suditi po tome što vidiš izvana. Nekada se potpuno različiti ljudi slažu a nekad - potpuno ne :) A nekad netko savršen čeka duže da nađe nekoga jer im jednostavno nije suđeno trenutno imati nekoga ali kad tad, svatko nađe onog svaršenog za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što bi rekle stare i mudre žene, riječi ti se pozlatile! :)

      Izbriši
  2. ja sam u fazi kad mi je sve što se tiče ljubavi i veza taaaako precijenjeno, bezveze i demistificirano...Single and loving every minute of it :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da se barem ja mogu "prešaltati" u to stanje...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi