Whatever works

Ne znam jeste li gledali ovaj Allenov film, ali meni je među najdražima. Dijalozi su fantastični, i izmjenjuju se tako brzo da dolazite u napast da pauzirate film svake 3 sekunde da biste razmislili ili se do kraja nasmijali tek rečenom. Fantastični Larry David glumi Borisa Yellnikoffa, genijalnog fizičara, cinika i hipohondra... On je ono što u svojim filmovima obično glumi sam Woody, ali bez zbunjenosti i daleko okrutniji i izravniji u svojim izjavama. Boris definitivno spada u top 5 meni najdražih filmskih junaka, iako ga se teško može nazvati junakom. Čovjek je to koji sve oko sebe naziva crvima, no začuđujuće to nije uvreda koliko poluzainteresirano konstatiranje očitog: ljudi su uglavnom glupi. I on ih uglavnom ne voli.
Boris ima teoriju  životu koja se svodi na dvije riječi: WHATEVER WORKS. 
That's why i can't say enough times, whatever love you can get and give, whatever happiness you can filch or provide, every temporary measure of grace, whatever works.
Pogledala sam ovaj film valjda već 10 puta. I jučer ga pogledam opet. I jednostavno konačno shvatim. Postoji puno jednostavniji način života od Tajne, Esther Hicks... Možete spojiti sve knjige o pozitivnom razmišljanju i sve self- help priručnike, i nećete dobiti ništa pametnije od whatever works. Smisao cijelog života, način kako treba živjeti je whatever works. To je isto kao i fuck it. Fuck it pravilima, analiziranju, činim li ispravno, jesam li dobra, što bi bilo kad bi bilo, što će se dogoditi ako, smijem li ovo, trebam li ono... FUCK IT. Kao što bi rekao Boris:
I'm sure you're all obsessed with any number of sad little hopes and dreams. Your predictably unsatistying love lives. Your failed business ventures. "Oh, if only I'd bought that stock!" "lf only I had purchased that house years ago!" "lf only I had made a move on that woman." lf this, if that. You know what? Give me a break with your "could haves" and "should haves." Like my mother used to say, "lf my grandmother had wheels, she'd be a trolley car."
Što trebam? Whatever works. Što smijem? Whatever works. Što god me čini sretnom sada.
ne, ovo je feel-good movie of a lifetime
Imam novu filozofiju. Fuck it, whatever works. Pogledajte film. Bar još jednom.

Primjedbe

  1. super mi je ovo 'I hate you and I just met you.' ne mogu vjerovat da ovaj film nisam gledala, obavezno to ispravljam ovih dana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako ga pogledaj, sigurna sam da će ti se svidjeti!

      Izbriši
  2. Gledala sam ovaj film, i moram priznati da mi je to jedan od boljih WA ostvarenja.
    Ako nisi pogledala, Larry David glumi u seriji "Curb Your Enthusiasm" i odličan je!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam gledala film ali hvala na preporuci :)
    Imaš kod mene dvije blog nagrade ;) http://fairy-anna.blogspot.com/2012/02/versatile-blogger-and-one-lovely-blog.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam gledala film i sada nakon ovog posta da definitivno gledam.. možda već večeras ako se iskobeljam sa skidanjem s neta :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš sam tražila nešto novo za skinuti ovo bi moglo biti to :)
    Btw kak ti je krenulo, za 2 god ce ti filozofija imati 78 rijeci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahahaha, nazvati ću je Biblija Novog Doba :D

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi