Valentinovo. Jupi.


na Valentinovo
Prvo što sam pogledala na kalendaru za ovu godinu bilo je na koji dan pada Valentinovo. Onda na koji dan pada 1. travnja. A onda, kao svaki prosvjetni radnik, koliko praznika imamo u nastavnoj godini i s koliko ih vikenda mogu spojiti. Naravno, jebeno Valentinovo mora biti radni dan.

Da se razumijemo, meni je drago kad se netko voli. Da se razumijemo, drago mi je da slave svoju ljubav. Ali budimo iskreni, nisu zaljubljeni oni kojima treba dan. Svaki dan je njihov dan ako su zaljubljeni! Nama, očajnim samcima, treba dan! Dan kad nam svi drugi kupuju poklone i šopaju nas čokoladom da se ne ubijemo jer smo sami.
Biti sam na Valentinovo, to je kao da se svi smiju vicu, a ti ga ne razumiješ. Makes you feel like an idiot. Ako je radni dan, pa to je još gore. Ne možeš se zatvoriti doma, moraš van, sad je još i zima, i imaš osjećaj da se svi oko tebe cmaču čak glasnije i češće nego inače... Mislim, dajte... Uzmite sobu, Valentinovo je, pustite nas same da živimo naše bijedne živote vani na ulici i na poslu.
Vidim li još jednu crvenu ružu, pobljuvat ću se. Biti sam na Valentinovo je kao da svi slave Božić, a ti znaš da si na Djedovoj crnoj listi, i da nećeš dobiti ništa.
Kako, objasnite mi kako, SVE u dućanima pocrveni?! Čokolade, kave, svi slatkiši, dajte još srca i na kruh naljepite! Za potpuni doživljaj Valentinova. Jer ovo nije dovoljno. Treba mi još plišanih medvjedića iz Kine koji drže srca s natpisom I love you (ma kome samo lažu), uspjeli ste mi na uloške staviti bedž zaljubljena, što je sljedeće? Jasno vam je, nadam se, da je Valentinovo dan kad uzimaju lovu naivnima?  U svakom dućanu, negdje otraga, sjedni zlobni Mr Burns Look - Alike, trlja ruke i smije se naivcima.
Jesam li se dovoljno ispucala? Not quite. Ako sutra u novinama nađete bombastičan naslov: Užas u Zagrebu: Pomahnitala profesorica pobila učenike penkalom i dnevnikom, znajte da me netko od njih pitao što sam dobila za Valentinovo. Ali ok... Prošla sam ja i gore. Sama za Valentinovo...
Ali ako netko od vas zaljubljenih ugleda danas Kupida, zašamarajte to malo govno za mene, hoćete li? Ma što je meni... Zaljubljeni danas ne čitaju blogove...
Žene kuhaju romantične večere i pripremaju iznenađenja za svoje dlakavije polovice koje u zadnji trenutak traže što da kupe depiliranim polovicama da se ne bi pretvorile u vrišteće polovice. Što rade samci na Valentinovo?
Kino? Nema šanse. I inače dobijem mjesto s pogledom na žvaljenje, bojim se kakav bih pogled imala danas. Zapravo, mi smo osuđeni ostati navečer doma. Jer gdje god da odemo, sve je puno zaljubljenih. Možda jedino ne idu u Muzej propalih veza. Tamo valjda danas idu očajnici.

Progovara li iz mene zavist? Vjerojatno... Ne volim Valentinovo ni kad sam sretno zaljubljena. Ne volim kič. Ali kad si zaljubljen lakše je kiču reći fuck it. Ovako samo i jedino mogu biti cinična. To mi je ionako prirodno stanje. Ali ne laže mi se da mi je super samoj. Veze jesu sjebane i problematične, ali sjebani smo i sami po sebi. Istina, bolje je biti nesretan sam nego nesretan u vezi... Ali ipak...
Jeste li znali da je kihanje 1/8 orgazma? Ne znam zašto mi je to sad palo na pamet... Zanimljiva činjenica, iako mi je malo sumnjiva... Ne čitajte me više danas. Idite, volite se, pazite se, nemojte da vaša beba bude među onim slučajno začetim na Valentinovo (ako se već niste zeznuli na Silvestrovo)... Ja ću i sutra biti ovdje...
Tko zna... Možda ću do sljedeće veljače biti toliko ludo i sretno zaljubljena da će vam nedostajati ovakva ja. Dok se to ne dogodi, uživajte... Dok se ne dogodi... Ja ću pisati ovako, žaliti se i gunđati...
I kihati. Što mi drugo preostaje.

Primjedbe

  1. E ovo se zove pravi valentinovski post :))Jedina prednost je sto je kozmetika danas na 30% popusta, a posto moj poklon uglavnom izgleda ovako :"evo ti novci,idi i kupi sta ti se svidja", to i nije bas tako lose :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ja mrzim valentinovo više od ičega! i ovaj post je savršen :)
    jest da sam ja danas među ovim ljudima koji su kao sretno zaljubljeni, ali sam se s dečkom dogovorila da bojkotiramo današnji dan i ako mi baš nešto hoće kupiti, nek to bude boca cole, a ne neko plišano sranje. ja njemu nisam kupila ništa, a ionako nemam novaca, a dani poput ovog valentinova su savršeno dizajnirani da ti izvuku zadnju kunu iz džepa da bi je potrošio na kraju na neku pizdariju.
    uff, eto ispuhala se i ja malo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nego šta... Colu ćeš barem popiti, a s onim plišancima na kraju ionako ne znaš šta bi.

      Izbriši
  3. Super ti je post... ne treba pridavati toliko pažnje valentinovu... kupiš neku sitnicu nekom do koga ti je stalo ili napraviš neku sitnicu i ne obazireš se na roze i crvene nijanse u dućanima :D ja sam recimo danas bila u shopping centru, nije me niti najmanje dirnulo to na policama, počastila sam se komadom robe i prijateljicama napravila cupcakese da lijepo možemo kasnije otići negdje i popiti kavu :D hihi.. a tebi predlažem da pogledaš neki dobar film da te zaokupi.. hihi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan prijedlog, mislim da ću te poslušati.

      Izbriši
  4. Evo imaš i od mene jednu valentinovsku nominaciju! ;) Btw, ja sam da nas nekako začudno imuna na taj teror...gle sad kad puknem negdje predvečer!.. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na nominaciji... MIslim da nemaš brige, ako te dosad nije "šupilo"... Jedino, kad bolje razmislim, postoji još opasnost od PTVP-a ili posttraumatski valentinovski poremećaj :) Ako tako nešto nije postojalo, sad eto postoji.

      Izbriši
  5. nekima je lijepo biti sam dok drugi ne mogu bez veza.. ja sam sretna što sam nakon previše soliranih godina uhvatila osobu koju volim da je svaki dan valentinovski. lijepo mi je kad si damo neki znak pažnje nevezano za valentinovo.. malo mi je bed kad se sve svede tko će dobiti skuplji poklon. bitniji su oni mali znaci pažnje :)))
    S.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Život i čine sitnice, a ljubav nije ljubav ako nije svakodnevna :)

      Izbriši
  6. Hhahahha, kako se ismija. Odmah sam dala kolegici da pogleda, ona je single. Ja ne znma, ja sam sretno vezana ali vise mi u glavi da je danas Liga prvaka pocela nego Valentinovo, a cak ni ne pratim nogomet

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, to se tako poklopilo da muški ne zaborave da je danas poseban dan, hahahaha! Uvijek mi je drago kad nekoga nasmijem :)

      Izbriši
  7. Kao prvo - potpuno se slažem da nam treba blagdan kada bi se solo ljude obasipalo čokoladom i cvijećem - ja bi totalno svojim solo legicama kupila čokoladu :)

    Kao drugo, nema mi ništa odvratnije od trgovina punih plastičnim kineskim sranjem (pardon na izrazu) koje kao da je štancano na traci u nekom kineskom podrumu - em izgleda jeftino, em samo zato što ima srca gore i natpis I Love You ne znači da je išta posebno, samo smeće koje dan nakon Valentinova gledaš gdje da uguraš da ti i drugi oko tebe to ne moraju gledati..

    I treće, nadam se da ćeš do nagodinu biti ludo i sretno zaljubljena ali pod jednim uvjetom - da ostaneš barem malo bitchy jer ako počneš pisati o bebicama i pekmezima falit će mi tvoji dosadašnji bithcy postovi :)

    Hepi Valentinovo ♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da za to ne moraš brinuti... Kao što bi rekla Max Black u 2 Broke girls,
    I'm so many types of bitches, I've lost count. Ako koju i dokrajči ljubav, većina će ostati :D

    OdgovoriIzbriši
  9. kihnula sam sekundu prije nego sto procitah onaj dio o kihanju :D
    inace,srecno sam zaljubljena ali oplakah ovaj tekst :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi