To na moj račun ide...


Danas sam nekako posebno tužna. Što se više trudim ne razmišljati o onome što me rastužuje, to mi tužne misli sve više ulaze u glavu. Mislim da su kao rojevi duhova koji vijugaju zrakom i uvlače se kroz svaku poru na mojoj koži. Možda bih ih trebala prihvatiti. Nekada je bolje suočiti se s onim od čega imaš potrebu bježati. Davno sam pročitala jednu pametnu- nemoj pokušavati upravljati svojim osjećajima, samo nemoj dopustiti da oni upravljaju tobom.

Ipak... Nisam sigurna da postoji jača emocija od tuge. Kažu da ljubav ima nevjerojatnu moć... Nije ljubav ništa za tugu. Njezina je snaga razorna. Pretvara nas u djevojčicu sa šibicama, tjera nas da palimo jednu za drugom, gledamo u plamenu lijepe sličice koje naša luda glava projicira, sve dok se ne smrznemo. Od silne fucking ljepote. I očaja. Koji sam ja mazohist.



Naslov je dio Balaševićeve pjesme Tvoj neko: 
Tvoja je sreća samo tvoja stvar... Al' zato tvoja tuga... To je već priča druga... To na moj račun ide...

Primjedbe

  1. http://i.dmdentertainment.com/www_castlemountains_net/images/01_2003/brighten_your_day3.gif

    ._.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ima jedan izraz koji je, kao i mnogi drugi, bolji na engleskom: downward spiral.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekako sam se odlučila prepustiti, pa sad čekam taj konačni slom nakon kojeg nužno slijedi ogromna sreća. Samo nikako da se raspadnem do kraja, koja ironija.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi