Što se radi utorkom?

Koga danas čeka radionica o stresu? Mene, mene! I već me strah... Prvo, stresna mi je sama pomisao da na slobodan dan idem na posao slušati kako da se riješim stresa (možda da ostanem doma? I dunno...). Drugo, imam fobiju od radionica.
Sad vi govorite, Ma ne može se imati fobija od radionica! Vjerujte, ako postoji fobija od toga da glasno prdneš dok slušaš muziku na slušalice (ventignophobia, google it), postoji i fobija od radionica. Dio problema s radionicama leži u tome da se od vas očekuje da nešto radite, odnosno, da sudjelujete. Prošla sam svoj dio radionica na kojima sam se držala za ruke s kolegama profesorima i otkrivala stvari o njima koje nisam željela otkriti, crtala zastave vlastite duše i opisivala kakav bi cvijet (da je cvijet) bilo moje pedagoško usmjerenje.
Na zadnjoj radionici na kojoj sam bila (i krvlju se zaklela da je zadnja) držala sam komad špage na čijem je drugom kraju bila neka druga osoba dok je voditeljica radionice radosno nastavljala: "Sad kad ste spareni..." Never again. Kako se osjeća odrasla osoba koja drži špagicu s drugom odraslom osobom? Kao glupo govno. Tako se osjeća. Pa da imam normalnu plaću možda bih i razmišljala o kakvim radionicama i team buildingu, ali za ovu crkavicu za koju radimo, imaju sreće da se profesori uopće dovlače na posao.
Današnji je dan 3u1 dan, kad osim radionice imamo i sjednicu i sanitarnu, što čovjeka posebno veseli, jer ga neće samo raniti nego i dokrajčiti, pa kad već imam shitty dan, što da shit ne bude proljev.
Opet, ne znam kako bih sve to podnosila da ne radim s ovim ljudima s kojima radim. Vjerojatno bih se na putu do posla bacila pod neki šleper. Ovako znam da neću biti jedina koja će se sprdati iz radionice i doktorice koja dolazi provjeriti jesmo li zdravi (mislim da bi sanitarnu za profesore trebali obavljati psiholozi... just saying...), što očito nismo čim radimo tu gdje radimo... I to što radimo...
Sinoć mi I. a propos radionice kaže: "Možda će ti se svidjeti." Wanna bet? Prihvaćam izazov.
Have a nice day... Vi koji nemate radionice. Ostali, moja iskrena sućut.

Primjedbe

  1. sretno;)
    ne radim u tom sektoru, ali u razgovoru s nekoliko prijatelja ustanovila sam da svi mi, neovisno o području rada, imamo svoje "radionice". onda sam shvatila da nisam jedina koja ima svoj "happy place" u glavi, u koji otrčim kad krene RL "radionica" . mogu ti reći i kako izgleda, veseli zeleni proplanak na koji se sjurim i veselo trčim po njemu, trava je visoka, i trčim dalje, do vrha proplanka, i, ako je radionica posebno intenzivna, skočim s njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. happy place koristim kad sam na dosadnim predavanjima, kad su radionice u pitanju, dosadni, zli ljudi uzurpiraju moj prostor :)))
      ali prošlo je, nije bila baš prava radionica, pa sam živa

      Izbriši
  2. Drži se, možeš ti to! :) Nisam nikad sudjelovala u tak nečemu ali kako nisam timski igrač mislim da bi i meni pao mrak na oči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. preživjela! više je bilo predavanje, nego radionica. i jedino sramotno što se dogodilo bilo je kad je neki prosti vic koji sam našvrljala na papir stigao do ravnatelja... bad.

      Izbriši
    2. xD hahahah al bar je bio gramaticki tocan :D

      Izbriši
  3. "Sad kad ste spareni", mozete da idete u 3 lepe p!@# m!@#...
    Ja uglavnom organizujem ovakve stvari, pa se iz prikrajka smejem ;)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretnooo, nadam se da će dan i radionica brzo proletijeti :)) Na sreću, nikad nisam sudjelovala u tako nečemu, ali dosta mojih frendova jest i uvijek samo neke grozne priče čujem o tim timskim sranjima. Naprosto grozno, ja bi isto bila poluluda da moram ići na to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2 sata izdržive dosade. prošlo je ok, zahvaljujući mom ponavljanju mantre fuck it :)

      Izbriši
  5. hahahha al se ismija postu, ma imamo i mi neke radionice i team buildinge i to obavezno subotama i nedeljama da nebi slucajno izgubili koji radni dan, pa te razumijem u potpunosti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, te su mi najdraže. "vikendom, kad ljudi imaju vremena i mogu doći."
      MOGU, ALI N E Ž E L E !

      Izbriši
  6. nemam nikakve riječi utjehe, jer mi je sve to jako poznato, sve što ti mogu reći je da te čeka odvratan dan, izdrži! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Saosecam sa tvojim bolom,mene sad ni za kakve pare ne bi odvojili od kompa kad naidje shitty dan a naisao je..Misli na nesto lepo,Marata Safina,sladoled sa prelivom ili vec sta tebi prija,izdrzi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. preživjela sam, to je najvažnije... hvala na podršci :)))

      Izbriši
  8. Sudjelovala sam u par radionica i daleko im kuća bila, nešto najlažnije i najbesmislenije što sam probala. Ako me ikad ponovno zahvati idem šta slomiti samo da ne idem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha, kad spominješ kuću, pričao mi kolega strojar kako je bio na nekoj radionici, sve inženjeri koji rade po školama, i dobili škarice i komadiće papira da slažu kućice veličine kutije šibica. kaže, on je svoju još nekako složio, ali drugi kolega sa svoja 2 metra visine i rukama većim od mojih stopala... lol

      Izbriši
    2. HAHAHAH,a jadan, nije mu lako

      Izbriši
  9. Da li vam i radionice drže psiholozi? Tema oslobađanja od stresa mi djeluje dobra s obzirom na to što radiš, ali to ostalo - wtf, koji bi cvijet bio tvoje pedagoško usmjernje?! Mislim da radionice mogu biti poprilično dobre ako su relevantne za profesiju/problem. Isto tako mislim da i psiholog može puno pomoći u, recimo, radu na intrinzičnoj motivaciji (s obzirom da vam ekstrinzične fali).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. predavanje je držala neka žena koja je završila holističke studije u americi. nije to loše, ali nije ni do koljena fuck it filozofiji. na kraju sam slušala savjete tipa: nemojte jesti crveno meso (a ja vegetarijanka). bilo je par ok informacija, ali ništa što se ne može izguglati.

      Izbriši
  10. Cim sam procitala setih se jedne recenice iz pesme:
    http://www.youtube.com/watch?v=WGOohBytKTU
    kaze: "Team building exercise not tonight!" :D
    Iako je kontekst vise za neki prethodan post, vredi je poslusati... ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš me nasmijala ova pjesma... nešto smo se danas slično tome smijali i na radionici. kaže predavačica da seks iz ljubavi snižava stres. pola zbornice muški, pobune se oni odmah, da se seks ne odbija jer se događa rijetko, pa jedan kolega provali: "zar je već subota?" eto, njemu je subota ovo što je ovima wednesday.

      Izbriši
  11. Hahaha, a preživjela si makar ti ne bih bila u koži. Ne zbog radionice nego zbog profesije, jer danas je stvarno teško s ovim novim klincima? Vi´š, nemam pojma ni kaj predaješ ni s kojim uzrastom radiš? Podijeli to s nama (ako već nisi pa sam negdje preskočila) :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Nadam se da nikada necu sjesti s one strane katedre. Bio bi zesci pokolj po skoli. Ne znam ni kako cu sta uspjeti djecu nauciti (dabogda na me bili, pa sve sami ucili).
    Ja bi pobudalila na ovakvim radionicama. Jos ona Americka fora sa krugom povjerenja.Aman idi na koncert, baci se sa scene pa nek' te hvataju. Em zanimljivo, em trazi povjerenje (ni to nikad ne bi smjela :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da se bacim s bine, mislim da bih ja završila na podu ko u onoj reklami :)))
      http://www.youtube.com/watch?hl=hr&v=uOkCmBynme0

      Izbriši
  13. Čuj, a kaj da ti kolega počne držati radionice? Išla bi. I svi biste odavde bili pozvani! :) Teško je svima udovoljiti, pogotovo štovateljima Seinfelda. :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema on taj ego ni takvih ambicija. ali za razliku od 99,99% predavača, barem ne sere o nečemu o čemu ništa ne zna, a na svom je polju car. najozbiljnije.

      Izbriši
  14. Bitno je da si izdrzala! Ja bih prezivjela prve dvije, a treca bi osvanula u crnoj hronici.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi