Sigurno se šalite

Bez obzira na to koliko budala svakodnevno srećem, uvijek se uspijem šokirati koliko netko može biti glup. Još malo pa ću početi tražiti kamere oko sebe: Ovo je skrivena kamera, je l' da? I've been punk'd! Nije toliko problem u tome što su ljudi glupi. Kao što kaže poznati grafit, svatko ima pravo da se kreće i da bude kreten. Ali glupi ljudi su opasni ljudi. Znam što ćete reći. Pametni ljudi isto mogu biti opasni. Istina. Ali pametni ljudi su opasni kada odluče biti opasni. Glupi ljudi su opasni i kada vam žele učiniti uslugu. Glupost je nepredvidiva. I zato je opasna. Naravno da imam anegdotu o gluposti. Naravno da se nešto opet meni dogodilo.

Jučer dođem u dućan s namjerom da nešto kupim. Međutim, prodavač u dućanu blene u moju karticu (s kojom je sve u redu, btw) i kaže: "Mi primamo samo kartice na kojoj je nacrtana lepezica." Je li to službeni stav? Ili se njemu moja kartica ne sviđa? Otkad se kartice više ne zovu diners, american, mastercard, maestro, nego one s lepezicom?
Molim? Možete li to ponoviti? Sporije. Jer nisam sigurna koje je od nas dvoje potpuni kreten. "Da bismo primili vašu karticu ona mora imati malu lepezicu na sebi." Nemoj jebat... Od kad to? Ti si sigurno novi... I već krenem objašnjavati tipu da je majmun koji ne zna svoj posao, ali shvatim da bi mi mogao dodati još koju nulu na računu, pa odustanem. Naći ću dućan u kojem prodavač nema fetiš na lepeze. Lepezice.
Zbog takvih ću debila završiti na antidepresivima. Jednom mi je tako neka sumnjiva prodavačica umjesto da uzme samo prvu ratu, naplatila cijeli iznos. Možda sam joj trebala nacrtati shemu da shvati kako kupovanje na rate ne znači Naplatite mi sve u jednoj rati odmah sad. Ne želim da mi se to ponovi.

Bullshit broj 2 je neka nadrkana baba kod frizera koja je došla, ah na što drugo nego trajnu, i koja je cijelo vrijeme dok me frizerka šišala bacala ubojite poglede prema meni i radila grimase na sve što sam rekla. Frizeri su svećenici modernog doba. Dođete im na ispovijed, oni vas razriješe grijeha jer su čuli i veća sranja. Anyway, gospođa je promrmljala jednu jedinu rečenicu dok sam bila tamo, nešto da su profesorice u njeno doba nosile punđe i kostime.I ljepše se izražavale.
Ubijte me ako ikada dođem frizeru na trajnu. I onda obožavam kad me netko pita zašto sam živčana. Stvarno ne znam zašto. Možda jer sam okružena kretenima koji misle da im je životna uloga gurati nos u ono što ih se ne tiče i praviti se pametni, dok su zapravo samo mali, jadni, bijedni ignoranti.
Ali ja sam odlučila biti dobra, pa sam samo uzdahnula i ignorirala babu. Nedavno mi je S. savjetovala: Ignore. Pa pokušavam. Izlazim iz salona, hodam po svojoj, desnoj strani pločnika, najnormalnije. Ne gledam nikoga, ne pričam ništa, kad NIČIM izazvan neki starkelja skrene sa svoje strane (moje lijevo, njegovo desno) i presiječe mi put, stane točno ispred mene, unese mi se u lice i samo tako bleji u mene. Kako sam bila u svojim mislima, podigla sam pogled upitno, možda je netko koga znam pa želi privući moju pažnju... Nope, nije bio. Tip se ceri ja ga gledam. Trebam li ga pitati što želi? Trebam li zaobići konjusinu? Trebam li ga poslati u rodno mjesto? Šta hoće?! Razočaran jer se valjda nisam nasmiješila njegovom jezivom postupku, opsuje nešto, nazove me kozom i produži. A ja ostanem stajati tamo pitajući se: DAFUQ... What the hell just happened?!
 
Drugi dućan. Drugi kreteni. Čekam na red dok se žena ispred mene prepire s blagajnicom oko čokolade koja bi trebala biti na akciji, ali nije. "Ova na kojoj piše Volim te je na akciji, ne ova koju ste vi uzeli. Na njoj piše Samo ti. Uzmite drugu." Ali ne, žena hoće baš ovu na kojoj piše Samo ti. Ni slučajno Volim te. Ta joj ne odgovara. Valjda bi se fuck buddy ustrtario. Daj 50 lp više i ušuti.

Recite mi da vas to ne navede da se bacite s neke zgrade. Ozbiljno razmišljam da ne izlazim iz stana. Ikad. Više. Žurim iz dućana u sigurnost vlastitog doma, sklizuckajući se u nadi da neću pasti i slomiti nešto, proklinjući vlastitu lijenost zbog koje nisam navukla čizme. I: here it goes. Kad te hoće, onda te hoće dokrajčiti. "Živiš li ti tu već dugo? "Pa jebote, šta ta baba uvijek mene čeka da dođem?! "Jesi ti udata ili si još djevojka?" Šteta da nemam plastičnu vrećicu da je stavim na glavu jednoj od nas i drugoj od nas skratim muke (vi odaberite kojoj šta). "Moja unuka kaže da se neće još udavati, da joj nitko ne treba. Ali ti si baš lijepa..." *bulji u mi u facu dok joj se oči ispod debelih naočala grozničavo miču* Jebeš mi sve, ta baba je pljunuta muha. "Živiš li ti tu već dugo?"
jebena birokracija

Primjedbe

  1. Hahahah užas :D Daj promjeni kvart, kod tebe tamo sve ludo :D (sad kad saznam da je to i moj kvart -.-')

    Kad vidim kakvih sve luđaka ima pomislim si - možda ja i nisam kriva za moju soc. anx. možda su ljudi krivi jer ih je 90% debili i idioti.

    Jedino je dobro što si dobra u držanju jezika za zubima, ja bi pol ovih poslala u rodno mjesto :D Ili bih barem intenzivno mislila o tome da ih pošaljem xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa i ja intenzivno mislim o tome da ih pošaljem negdje. Ili opalim šakom. Ili torbom. Ili nogom. I tako...

      Izbriši
  2. haha grozno, ovo s karticom na lepezice mi ne ide iz glave, ljudi su stvarno debili.

    ja sam se stoput susrela s tako glupim ispadima i isto uglavnom samo šutim i imam onaj WTF? izraz lica jer ne znam što drugo da napravim. glupost je vjerojatno najgora stvar na svijetu, protiv nje se nemoguće boriti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra si ti, ti sutis. Ja sam se u zadnje vrijeme pocela smijati kao lud na brasno, prvo nasilu a sada iskreno, to obicno upali, samo vidim kako se od mene odmicu, works like a charm. I hahah, kartica s lepezicom, od dir gad, ahah. I bezobrazno i javno ti kradem gif sa Capt Malom samo da znas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo kradi, zato je tu :)
      Podsjetila si me na jednog komičara koji kaže da se pravi lud svaki put kad ide negdje autobusom, jer luđaci uvijek sjede.

      Izbriši
  4. Uz tendenciju da me strpas u grupu debila, moram da pitam - kakve su to kartice sa lepezicom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije ni meni isprva bilo jasno. Zagrebačka banka ima neki bankarski paket koji se zove Lepeza (ima ih više) i ako imaš taj paket na maestro kartici imaš nacrtanu lepezu. Naravno, postoje i drugi paketi koji nemaju lepezu na kartici (kao npr. moj). Btw, ja kupila što sam htjela na istu karticu samo kod normalnog prodavača.

      Izbriši
  5. Lepezica XD Čini mi se da si stvarno magnet za budale... što drugo reći... I definitivno moraš smisliti nešto što ćeš ubuduće reći ili napraviti kad susretneš neku budalu da se krenu micati od tebe... :)

    Drž' se!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, dobila sam savjet da se počnem smijati, možda to upali :)))

      Izbriši
  6. Lepezica? O.o Vjerujes da sam otisla provjeriti svoju karticu. Nema lepezicu.

    Stori of maj lajf! :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nema ni moja. Svejedno mi je poslužila. Samo kod prodavača koji nije kreten.

      Izbriši
  7. Udaj se, da.. Da i djecu stigneš rodit dok jajašca ne ostare! :D Hahahaha... Odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jučer mi je sinulo da bih mogla na svako takvo pitanje o vezi napraviti tužnu facu i zajecati: "Pa kad me nitko neeeeeećeeeeeee..." Mislim da bi se brzo maknuli od mene i nikad više nešto slično pitali.

      Izbriši
  8. Hahah nasmijala si me tom lepezicom, ustvari cijelim postom :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahaha, baš mi je drago što sam te pronašla.. Ovako se najčešće i ja osjećam isvakodnevno sebi postavljam ista pitanja, šta nije u redu s ovim svijeto, zašto su svi oglupi i zašto baš ja na njih nailazim....

    Joj, ova druga slika je fantastična, baš opisuje 80% mog vremena kad izađem iz kuće. Ipak, ne možeš nekom hladno reći da je glup. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radim s jednim gospodinom koji baš to radi- svima koji su glupi to kaže ravno u facu. Baš ga nitko ne doživljava ozbiljno, ali to mu je valjda ispušni ventil.

      Izbriši
  10. oprosti zbog ovih grešaka u tipkanju, nisam se naspavala, tek sad vidim :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi