(poduži) Hvala i znam (post)

Na početku, hvala svima koji čitaju i komentiraju moj blog. Nisam sigurna da mogu riječima izraziti koliko mi znači vaša podrška, koliko mi znače vaši komentari... Presretnom me čini činjenica da me čitaju tako prekrasni, pametni, sposobni, kreativni ljudi.
Već dugo odgađam kupnju poštenog mobitela. Otkada me moja posljednja tehnička ljubav ljetos napustila, tješila sam se nedostojnim zamjenama, tek toliko da funkcioniram u ovom svijetu. Ali više ne mogu, izdahnuo je i onaj koji me do sada održavao... Silna mi je gnjavaža to s mobitelom, jer sam jebeno komplicirana, a ponuda mobitela nikad nije bila lošija, ako mene pitate. Ništa mi se ne sviđa. Mobiteli su sve ružniji, iako dopuštam da je moj ukus sjeban... Ne želim ništa na touch, jer sam stava da se maze živa bića, a ne stvari. Volim tipke, uostalom. Također ne želim ništa preklopno ili klizno, jer mi je retardirano da moram otvoriti mobitel da bih se njime služila. Većina mobitela koja udovoljava ovim uvjetima, nije sposobna glumiti mi mp3 player, što je veliki NE. Ali ipak, ovo je hvala rubrika, a ja sam zahvalna što je nakon nekoliko mjeseci mog neodlučnog maltretiranja ljudi koji su imali tu nesreću da mi budu blizu, teta i stričeka po dućanima i surfanja (zašto ne postoje filteri na stranicama s mobitelima koji bi omogućili da se eliminira sve ružno?), čak i zamjenski mobitel krepao i time ubrzao moju odluku. *značajno se nakašlje* Dakle, imamo pobjednika!
mislim da ću mu dati ime Rudi
Također sam zahvalna na snijegu koji je konačno pao. Da, ni ja ne volim led; ne, ne volim ni bljuzgu, ali ljudi moji, to je snijeg! Magični prevarant koji te natjera da izletiš van, da se bacaš po njemu, diraš ga dok ti se rukavice ne smoče i ruke ne ozebu, dok se promrzao ne vratiš unutra, na toplo, gdje možeš komentirati kako nije bilo vrijedno smrzavanja. Ali te to ne spriječi da se i iduće godine zaletiš van, baciš na njega i kao manijak na speedu mičeš rukama i nogama u nadi da ćeš napraviti anđela kao u filmovima. Ah, snijeg. Zima je zakurac bez njega.
Imam ozbiljan problem s ljudima koji broje kalorije. Mislim da ne zaslužuju hranu. I od sada više nikada neću biti jedna od njih. Život je kratak. Pojedi jebenu tortu. Kupi cipele iako je peta na njima suluda. Život je kratak. Jedi tortu u cipelama na kauču. Jer su preneudobne da u njima stojiš. Ili hodaš. Život je kratak. Treba biti zahvalan na kalorijama. Još nisam upoznala nijednu koja mi se nije svidjela.
ono si što jedeš... e, pa ja sam jedna super kalorična i seksi torta... ako ti se ne sviđam, nabavi si ukus
Zahvalna sam i na vlastitom otkriću Laure Marling, ljupke glazbenice, čija mi glazba odgovara ovih dana, i čiji me glazbeni izričaj podsjeća da još uvijek ima talentiranih mladih ljudi, i da nije sve u sisama i guzici.
Doista je tako, što češće brojiš svoje blagoslove, to ih je više. Zahvalna sam na tome što konačno imam plan. Nije bezvezan i kratkoročni, nema definiranu svaku sekundu, nema definiran svaki dio puta, ali ima definiran cilj. Biti bolje. Biti sretnija.
bez konkurencije, molim... kad je cary grant već mrtav, barem ovaj je moj ;)
Vjerojatno sam već dosadna s tim, ali zahvalna sam na tome što je ljepotu uvijek moguće pronaći u knjigama. Ljudi premalo čitaju. Knjige nas čine boljim ljudima. Ako ne želite biti polupismene seljačine čiji se čitav rječnik sastoji od 3 poštapalice i jednog ha?, ČITAJTE!
Na kraju, zahvalna sam na Fuck it filozofiji koju sam malo prilagodila, pa sad ne govorim jebe mi se samo problemima, nego i ljudima. Zen. Ne govorim im, uostalom, ništa loše. Što je ljepše od toga da nekome poželiš da se jebe? Ništa doista.
Nakon nazadovanja, opet počinjem napredovati. Svašta sam naučila ovaj tjedan. O sebi i o drugima...
Kad već samoj sebi predbacujem svašta i postavljam si kriterije koje teško ispunjavam (i kad mi je to već prešlo u naviku), ne znam zašto si dopuštam da od drugih ne tražim ništa. Ne moram ni ja uvijek biti super. Smijem i ja nešto tražiti. Mogla bih neke kriterije i drugima postaviti. Uvodim tough love.
U zadnje se vrijeme silno trudim ostati normalna. Što ste i primijetili, ako ste me čitali. Postoji jedan problem u svemu tome. Ja nikad baš nisam bila najnormalniji primjerak svoje vrste. Što se više trudim biti normalna, to manje jesam. Mislim da je stiglo vrijeme da budem. Nedefinirana. Ni luda, ni normalna. Samo da budem. Jer je ova potjera za normalnim, balansiranje na granici između uravnoteženosti i onog drugog, sama po sebi neuravnotežena.
Naučila sam, ako vam se ne sviđa ono što vidite kad pogledate sebe i svoj život, možda ne bi bilo loše da promijenite perspektivu, prije nego počnete mijenjati sebe. 
Život je u suštini tragičan, ali ponekad uspije biti lijep, rekao je Woody Allen. Uvijek će biti problema, uvijek će nas nešto mučiti, najčešće mi sami i sebe. Ali ima jedna super stvar u tome kad sam stvaraš probleme. Vrlo ih lako možeš sam i riješiti.
Odmorite se ovaj vikend, nemojte previše raditi, to je antihrvatski. Učinite nešto dovoljno blesavo, beskorisno i ludo da ne želite da vam za to sazna majka. Opet, pazite da ne učinite nešto što ne biste željeli objašnjavati bolničarima. Najvažnije od svega, odmorite se. Ponovite za mnom: Jebe mi se...

Primjedbe

  1. Potpisujem ama baš svaki od ovih odlomaka, zajedno sa mobitelom, jer sam i ja razmišljala kupiti upravo taj i takav mob, divan je i btw, ja spadam u skupinu brojača kalorija, popravila sam se u zadnje vrijeme, ali još mi je kalkulator u glavi..:)))I da, neka snijega i elementarnih nepogoda!! To je lijepo! ;) Bravo za post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj brojati kalorije, to je vrijeđanje hrane :))) Nemoj je gledati kao objekt, hrani treba malo zaviriti i u dušu :)))

      Izbriši
  2. btw, hvala za Lauru Marling, pravo otkriće! <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Već vidim da ću se raspisati :) drago mi je za Rudija, ja sam imala plavog i tako smo se divno slagali dok ga nisam poklonila sestri i nasjela na njenu drugu Nokiu koja je totalni fail od mobitela. Nadam se da te neće razočarati, ja sam bila prezadovoljna :)
    Živjele kalorije, ja nikad nisam kužila one koji ih broje i ne dopuštaju si hranu, barem u nekim normalnim količinama. I da, kupila sam si previsoke i presuper cipele u kojima ne mogu van stana, ali tako fino izgledaju na nogama dok ležim na kauču :)
    Čim napišem komentar do kraja bacam se na slušanje Laure, baš me zanima :) uostalom, taman sam pisala kako mi fali nove glazbe.

    Fuck it stav je najbolji na svijetu, i ja sam ga počela prakticirati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. poslikaj malo noge u tim previsokim cipelama, da se možemo diviti "štiklama za po doma" :)))

      javi kako ti se svidjela laura (ili kako ti se nije svidjela)

      Izbriši
  4. Fenomenalan post! Odusevio me je ovaj deo o torti :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Još jedan odličan post!
    Mobiteli...mrzim ih, najgore mi je kad mi treba novi pa kao moram birat koji ću i baš kad se naviknem na njega on rikne :/ Ali olakšala sam si tako što pronađem neki koji mi se sviđa i gledam na kvalitetu, a ne samo da je lijep...hehe. Zadnji mi je trajao 3 godine, a ovaj sad čini se da će dugo izgurat. Ja sretna!
    Meni je isto drago zbog snjega, iako nebi imala ništa protv da se lagano krene topiti. U nedjelju sam izašla van i napravila anđela, od tad mi je srce na mjestu :)
    A kalorije...ne brojim ih, ne isplati se to :) Kako god okreneš dođe na isto...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja volim da mi mobiteli traju duže... djetinjasta sam pa ih natrpam kojekakvim glupostima, teme, slike, muzika, igrice, knjige, you name it!

      što se tiče kalorija, u pravu si!

      Izbriši
  6. laura je divnaaaa, skinula sam si album (a creature i don't know), a onu pjesmu Rambling Man sam poslušala stotinu puta već, preporuka za plus 5, također savršena za ovo odvratno i melankolično vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Eto da se u jednoj stvari ne poklapamo! :D Ja mobove biram po principu - mora biti kjut xD Kao da imam 12 godina :) Zadnji put kad mi je riknuo mob, u roku 2 min sam nasla Samsung Corby koji mi se svidio zbog boje i to je bilo to. Dok je moj D prava muka - mora pregledati 500 verzija, obići 700 trgovina i odlučivati se 6 mj. I njemu je riknuo mob i sad fura neku staru nokiju od svog starog i ne moze se odluciti :) A meni kad moj rikne ce biti - koji je najsareniji u trgovini xD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi