Natpišavanje

Mislim da smo sve jednom imale onu "prijateljicu". Onu koja od svega radi natjecanje. Onu koja sve što kažete ili napravite popljuje, a onda ponovi. Onu koja sve što vi činite može bolje, samo kad bi htjela. Sad vam je njezino lice pred očima. Sorry about that.
Nemam neki natjecateljski duh. Trudim se raditi najbolje što mogu kad nešto radim. Ali uglavnom gledam samo na sebe. Nemam potrebu biti najbolja od svih, a pogotovo nemam potrebu biti bolja od ljudi koje volim. Meni je drago kad je mojim prijateljima dobro. Njihov me uspjeh ne ugrožava. Nikada i nigdje, na nijednom polju života. Ja sam ponosna na to koliko su moje prijateljice lijepe i veselim se njihovim novim cipelama ili kad uspiju zgrabiti neku torbu na sniženju, plačem kad ih dečki tretiraju loše (i kunem se da ću šupke ubiti ovako ili onako), vrištim od sreće kad one vrište od sreće... Jednostavno, ne likujem nad tuđom nesrećom. Ne trebam nekoga gaziti da bih se osjećala bolje. Iskreno, mislim da se od tako nečega ni ne bih osjećala bolje. Sama činjenica da nemam potrebu nadglasavati se u društvu i biti u centru pažnje, čini me nevjerojatno lakom žrtvom za takozvane imitatore.
Kao prvo, u 99,9% slučajeva kad sam beskrupulozno pokradena, neću reagirati. Prodaješ mi moju teoriju? Okeeej... Otkrivaš mi film za koji sam ti ja rekla da ga pogledaš? U redu, svakako ću ga pogledati. Objašnjavaš mi koliko je nešto tvoje bolje od nečeg mojeg? Neka ti bude. (Moje pred tvojim uvijek ima jednu prednost, moje je.) Ošišala si se kao i ja, iako si mi govorila da mi je frizura grozna? Aha, sad tvrdiš da to nikada nisi rekla. I da uopće nemaš istu frizuru. I da si se ošišala prije mene, ali ja to nisam primijetila. Pa sad svima govoriš kako sam se ošišala nakon tebe. Stvarno zrelo.
Ako ti je bitno da budeš pionir, da budeš bitna, da budeš glavna, budi. Mene to ne zanima. Onda na red dolazi teška artiljerija. Samo zato što ne niječem da je nešto njezino bolje od nečeg mojeg, ona naglašava koliko je moje GORE od njezinog. Ni tu ne reagiram. Sasvim mi je bezvezno svađati se oko pizdarija. Imaj to svoje bolje, meni pusti da budem sirota, loša, neduhovita, nezanimljiva, ružna itd. Samo me pusti na miru. Pušta li? Ne. Neki se ljudi hrane time da pljuju po drugima. Nikad direktno doduše. Oni samo suptilno organiziraju svjetsko prvenstvo u natpišavanju i stave vas na listu natjecatelja bez da ste to tražili.
E, sad... U 99,99% slučajeva, kao što sam već rekla, neću reagirati. Nažalost, nisam toliko glupa da neću primijetiti da se odigrava neko natjecanje u glavi te druge osobe, ali odbijam potrčati. Ja se ne natječem.
Ali postoji tih 0.01% kad više jednostavno ne mogu. Umara me ta energija oko mene, umara me ta nervoza u drugoj osobi, umara me ta potreba da se nekoga gazi, a umara me bome i to da se gazi po meni. Nemojte dopuštati da vam to itko čini. Vi ste ljudsko biće, a ne otirač. Pa taman da ste najgore ljudsko biće na svijetu. Taman da ste dijete Voldemorta i Hitlera, koje su usvojile Lady Gaga i Hannah Montana. Niste otirač. Opasno je dopuštati drugima da o vas brišu noge.
Kakva jesam, nekoliko sam puta pokušala razjasniti cjelokupnu situaciju. Loša ideja. Nema veze, naučila sam da je najpametnije maknuti se. Netko tko u vama ne vidi prijatelja nego konkurenciju je netko tko ne zaslužuje ni da ga pogledate. Prije nego se snađete uvući će vas u nekakvo glupo dokazivanje da ste bolji (budimo iskreni, svima ego ponekad proradi) i naći ćete se u situaciji da se usred kafića svađate oko toga tko je dobio cappuccino s više pjene.
Zaboravite to. Izolirajte se od takvih osoba. Izmislite neki nevidljivi obruč oko sebe i ne dopuštajte im da vam se približe. Učine li to, nipošto se nemojte natjecati. Eliminirajte glupače u dva kratka poteza.

I nikako nemojte zaboraviti likovati. I napomenuti:

... jer neki ljudi zaslužuju šamarčinu. Makar samo verbalnu.

Primjedbe

  1. ...istina...za onih 0,01% postoji lijek, ali ne postoji cjepivo...na žalost...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bilo bi dobro da se taj lijek/cjepivo daje njima da se ponašaju normalnije :)))

      Izbriši
  2. nekim ljudima bi tako rado zalijepila šamarčinu, jer je tako zaslužuju...nažalost, to se uvijek samo odigra samo u mojoj glavi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Na ovo :" Prodaješ mi moju teoriju? Okeeej... Otkrivaš mi film za koji sam ti ja rekla da ga pogledaš? " momentalno reagujem i secem u korenu. Isto tako, naucila sam da kazem :"Mozda je tvoje bolje/lepse/skuplje, ali meni se moje vise svidja". Dok se ne okrenes i ne pokazes zube, ispitivace ti granice do maksimuma..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobra fora ovo: "meni se moje više sviđa". isprobati ću!

      Izbriši
  4. Totalno se slazem sa tobom!!! I ja sam se prije opterecivala takvim stvarima, izigravala psihologa, ali sad naidju dani kada nemam dosta energije ni za sebe, sta tek da se bavim tim glupim forama... pa stavim oko sebe taj 'nevidljivi obruc' i nemoze mi niko nista! ;)

    "Taman da ste dijete Voldemorta i Hitlera, koje su usvojile Lady Gaga i Hannah Montana. Niste otirač." Hahha ovo mi je super! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha, tražila sam nekoga groznog, a meni je ta hannah montana poprilično grozna. ostali govore sami za sebe :)

      Izbriši
  5. Takvih ljudi će uvijek biti, baš kao što kažeš kojima se u glavi odvija neko takmičenje, koji u svemu nalaze materijal za ismijavanje, i sl. U životu sam se kutarisala određenih ljudi, koji su me kočili, i lijep je to osjećaj, počneš normalno živjeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš to! čovjek je toliko opušteniji kad se ne bavi takvim nametnutim glupostima!

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Hmda...nemam baš tako ekstremnih primjera u svojoj okolini, ali imam jedan primjerak "natjecateljice"..i nije lako..:/ Btw, jedva čekam kad ćeš napisati post o ego-triperima, onima koji svaku rečenicu počinju sa "ja"..;)

      Izbriši
    2. je li ovo početak "pisanja po željama"? mogao bi biti :)))

      Izbriši
  7. Sve sto imam da dodam na ovaj post je "AMEN". :D
    Imala sam vise puta iskustvo s takvima u zivotu... Ali, eliminisani su iz istog ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. komotno bih mogla prepisati komentar od Mattie na ovo :). Sada se osjećam stvarno sretnom što sam uspjela udaljiti takve osobe iz svog života i daleko im kuća bila. Normalno je da ima natjecateljskog duha među prijateljicama ali nekog normalnog gdje je prijateljstvo na prvom mjestu, a to natjecanje je čisto iz zabave, i njena sreća je u istom rangu sa tvojom. I hahaha svađa u kafiću oko toga ko je dobio više pjene u capuccinu, wtf!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ovo uvijek budu neke gluposti. meni je s jednom takvom bio vrhunac kad sam je srela ispred fakulteta, nosim neke papire i ona me pita šta radim tu. čak sam par minuta razmišljala da li da joj kažem da sam diplomirala, ili će to pokrenuti opet neku lavinu besmislenog natjecanja. i ja kažem da sam diplomirala, a ona se sva zacrveni, mislim da je prestala disati (stvarno, što je nekim ljudima bitno u životu!) i onda protisne kroz zube: "ja se udajem. odlučila sam da je to bitnije od faksa. da imam dijete dok sam još mlada!"
      šta da joj čovjek kaže? you win?

      Izbriši
  9. Ne vredi sa tim osobama nista drugo nego ih zaobilaziti. Ja sam se odavno otkacila od takvih ljudi,mahom zenskih koje ce da se ljubakaju i budu najbolje i divne a iza ledja hajao! Cim ja to namirisem-good bye darling! Volim da imam samo prave ljude oko sebe-lep je osecaj imati prave prijatelje sa kojima se kao sto kazes i smejem i placem i radujem zbog njih iako je meni shitty day i obratno.
    Huuug! ^^

    OdgovoriIzbriši
  10. Svidjaju mi se tvoji postovi i tekstovi u njima.Razume sve sta hoces i zelis da kazes.
    Ja vise nemam takve slicne dogadjaje u zivotu jer sve prijateje koje imam znam i po 10 godina, tako da sam srecana.Naravno treba u svakom slucaju gledati sebe.Ja sam srecan za tidju srecu i zelim sve dobro drugima kao i sebi.I tako me sve stvari cine srecnom.
    Evo Mushroom znam najkrace tj. preko bloga i divna je.Tako pristojna, slatka i tiha.Njen glas me opusti i daje mi krila da mastam.Ali zaista je takva!!!
    Veliki pozzz <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za mushroom po osmijehu vidiš da koliko je draga!

      Izbriši
  11. Rijetko mi se to danas dešava, ali dešavalo se, u teen godinama kad nisam imala nikog da mi kaže ovo što si danas napisala. S jedne strane sam znala (pa, čitala sam Teen i OK :D ) da tu nema prijateljstva ali nekako prelaziš preko tih stvari zbog onih rijetkih trenutaka kad se u društvu te osobe osjećaš jednakim. Danas znam - ne vrijedi. Postoje ljudi u čijem društvu si uvijek važan i rado viđen i slušan.
    Najbolje je glumiti da si zaljubljen u nekog i gledati kako se dotična blamira udvarajući se tom istom, najčešće neuglednom, prljavom grubijanu - jer ga je ona ipak vidjela prva... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahha, da... Kad pokupe ono što ti nećeš. I ja sam imala takvih slučajeva. Znaš kako se kaže, učili me mama i tata da stare igračke prepustim manje sretnoj djeci. Pa neka ih nosi!

      Izbriši
  12. Zadnja dva dana prijateljica iz djetinjstva i ja na meniju imamo baš ovu temu. Ne o nama dvjema, nego o nekim novim nazovi prijateljicama koje su se igrom slučaja kod nas obje pokazale da to baš i nisu. Njena koketira sa stvarima koje ne da njoj ne pašu nego se uništava, moja želi uspostavit maksimalan sustav kontrole nada mnom. Obje su mlađe od nas dvje... I razgovarajući, tako nekako dođosmo do zaključka da se na koncu uvijek pokaže da su prijatelji iz djetinjstva ti koji znaju biti prijatelji, jer kad s nekim odrastaš, dijeliš pecivo, prepisuješ testove i svaki dan istom rutom pješačiš kući... onda taj netko, u tim osjetljivim godinama u kojima se počnemo formirati kao ličnost, onako za ozbiljno, postaje dio tebe, ti dio njega i stvorite savršenu simbiozu koja čak i u slučaju da se neko vrijeme ne vidite, nastavlja ondje gdje je stala prosto zato jer tu osobu kao i ona tebe znaš u dušu. A zato što znaš, i zbog godina koje su za vama, a pomalo i onih djetinjih uspomena, to i prihvaćaš slagao se s time sam ili ne slagao. I čak i ako dođe do neke male trzavice znaš stati, oprostiti, i najvažnije - o svemu razgovarati bez rukavica... Možda ponajviše zbog toga što te odnose stvaramo još u dobi kada nismo naučili stavljati svakojake maske, nego nastupamo iz srca. S godinama i maskama, gradimo i jednako takve odnose pa onda kada pokažemo ono pravo ja oni neminovno pucaju... Joj, zanijela sam se baš, valjda ću biti shvaćena što sam htjela reći... :)) Osim tog, meni su dečki uvijek bili bolje prijateljice! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. istina, nekada su nam stari prijatelji najiskreniji, jer se godinama prilagođavate jedno drugom, kako odrastate, tolerantniji ste.
      no, ipak sve ovisi o tome kakav je tko čovjek.

      Izbriši
  13. I bog te ne ubio, zarazila si me sa Have you ever seen the rain, slušam je svaki dan po 10 puta!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je zbog toga!!!!!!!! pjesma je sjajna!

      Izbriši
  14. naravno, uvijek ima i takvih satelita okolo... a najbolje je kad te počnu uvjeravati da si počela živjeti/voljeti neke stvari tek kad si njih srela... o bože...sve prije nije vrijedno spomena, oni su te otkrili (ma baš)

    bježatiiiiiiii što dalje, slažem se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, izumili su te. trebaš im vječno biti zahvalna i klanjati im se! kloniti se takvih, u svakom slučaju.

      Izbriši
  15. Ja ih više nemam oko sebe. I nikad ih nisam mogla ignorisati. Ne volim da se takmičim, nema mi ništa gore, i onda poludim kad neko ko je dobar sa mnom uživa u tome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam izražen natjecateljski duh i volim nekoga pobijediti u nekoj video igri npr. ali ovakva natjecanja su odvratna, jer se natječete iz glupih razloga, da ponizite drugu osobu, koja je kao neki prijatelj.

      Izbriši
  16. nemam takvih osoba oko sebe, već dosta dugo. što ne znači da ih nije bilo, jendostavno sam ih uklonila. ali, naravno da mi se križaju ponekad putevi s takvima. zanimljivo je gledati kako se svaka rečenica gleda kao bojno bolje. meni najdraži primjer je kad me se prekine usred nečeg što želim ispričati, što je zanimljivo i smiješno i ŽELIM to ispričati, i onda netko uleti s trubama i klaunovima i slonovima i puhačima vatre. ako su oko mene meni ragi ljudi, ili ja ili oni će se vratiti na moju priču, ali ako je to polupoznato društvo koje ne kuži, nemam volje. nađem vrijednije sugovornike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, sačuvaj bože da ne budu u centru pozornosti. jadno je takvo ponašanje, stvarno jadno.

      Izbriši
  17. mislim da si sve rekla u ovom postu i skroz se slažem s tobom. makar možda bolje da nisam ovo pročitala. uff moram si pod hitno nabavit vreću za boksanje! da, nažalost, i ja sam imala takvu 'frendicu' koja je očito svih ovih godina bila sve samo ne FRENDICA. al eto, opametila sam se (valjda)i naučila nešto iz cijele ove priče, takvi ljudi mi najmanje trebaju u životu. dosta je bilo toga da se zbog nekog osjećam ko zadnje smeće! najgore je kaj su mi drugi tj.moji pravi frendovi otpočetka govorili kakva je i da se maknem od nje, ali ne, meni je bilo stalo do tog prijateljstva(previše sam se vezala za nju), bez obzira kaj me iskorištavala i kaj me zvala samo dok me trebala. ne znam kak sam mogla biti tak glupa -.- uvek je ona bila najbitnija i uvek je sve moralo po njezinom biti. u protivnom sam ja bila za sve kriva. čak bi dobivala poruke u kojima mi prijeti prekidom našeg 'prijateljstva' samo zato kaj nije bilo onak kak si je ona zamislila. apsolutno nikad mi nije bila podrška niti rekla jednu riječ podrške, nego je samo još pogoršala situaciju,a znala je da prolazim kroz teško razdoblje u životu. dok smo znale van ići govorila mi je da se sa mnom nikad ne zabavi, ne paše joj moje društvo, gadi joj se ovo ono, pa čekaj malo, te ko tjeral da ideš samnom?! najgore od svega mi je njezino podcjenjivanje drugih i ocjenjivanje na temelju izgleda. to kaj ti ideš na faks, a drugi si to ne mogu priuštiti iz ne znam kojeg razloga, nema veze, bitno da oni nisu dostojni nje. ili hodamo gradom i prođe neki dečko i ona skomentira nešto tipa-kak je ružan, a ima curu blabla, a ona nema dečka. halo! spusti se na zemlju, nisi ni ti najsavršenija na svijetu, uostalom ima i bitnijih stvari od izgleda kao npr.karakter. i nije sve u materijalnom. imaš novi mob i sad si ti naj naj. samo uživaj u njemu, ja sam zadovoljna i sa svojom ciglom. isto sam znala luda biti kad bi pokušavala razgovarati s njom i razuvjeriti ju oko nekih (bitnih) stvari i onak, skužim da me nije doživjela ni pol posto il još bolje usred rečenice počne pričati o nekoj sasvim desetoj stvari, onak wtf. uglavnom, ta osoba se više ne nalazi na mom popisu prijatelja (samo ona to još ne zna)..mogla bi ja tu još danima pisati al samo ću reći ono najbitnije-bez nje se puno bolje osjećam i konačno sam počela gledati na neke stvari s vedrije strane..i ne, ne fali mi ni malo..sori na ovak dugom komentaru al morala sam se ispucati negdje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo se ti ispucaj! Izbacila je ti iz svog života ili ne, već si 90% posla obavila time što si shvatila kakva je. Jednom kad vidiš ljude onakvima kakvi jesu, ne pogađa te toliko njihovo ponašanje. Čak ih malo i žališ.

      Izbriši
  18. Danas nam je očigledno dan za pucanje po legicama i "legicama" :D Napisah svoj post pa reko idem vidit što Bitchy radi :) Na sreću ona koju ja spominjem nije takva, ona me još i hvali kak imam super ukus i sl xD A ovo - ovo je užas.

    Znam jednu curu iz srednje koja je takva od kad smo se upoznale - uvijek je sve natjecanje iako ju nitko ništa ne pita i ne komentira joj. I najbolje kada me je nakon srednje stala zvati na kave - reko ne hvala, ne trebaju mi tvoja sranja, imam dosta toga u životu i bez tebe.

    "Taman da ste dijete Voldemorta i Hitlera, koje su usvojile Lady Gaga i Hannah Montana. Niste otirač." je totalno girl power quote :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :))) drago mi je da nitko ovdje nije fan h. montane!

      Izbriši
  19. Udahni mir, izdahni nemir (u obliku vatre ili kiseline)! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi