Nagradice

Jutros me FairyAna iznenadila nominacijom za dvije nagrade:                

Ana, hvala što me čitaš i naravno što si se sjetila mene i mog bloga kad su ove nagrade u pitanju!

Prihvaćanje ovih nagrada dolazi s nekim pravilima...

The Versatile Blogger
Accepting this award comes with few rules:
1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform bloggers of their nomination.
3. Share 7 random facts about yourself.
4. Thank the blogger who nominated you.
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post.

For One Lovely Blog Award the rules are
1 .Link back to the person you got it from
2. Tell 7 things about yourself
3. Give the award to 10 bloggers

Ana je prihvaćanjem obje nagrade, pravila iskombinirala, pa njezinim tragom idem i ja :)))

Blogeri i njihovi blogovi koje nominiram su (bez posebnog reda):
Misty i Velika ljubav na malo kvadrata
Lana i Goose & Cloud
Marinica i ... moja mala ljetna radionica
Simply i Život iznad sedmog oblaka
Mattie i life according to m.
P3- Pazi.Pazi.Prste
Ivana i Oblak
Maja i Maya's Fashion Corner
Bluebell Boo i Medeni blog
Zuba i Zubin blog
Petra i njezin .
Ivana i Colours of my life
Petra i Thursdayscooking
AngeliqueDama i Angelica
Violet Fairy i Diary of beauty

Nisam sigurna trebam li ja sad reći 7 ili 14 stvari o sebi, ni koliko sramotno intimne one trebaju biti *scratches her head*
1. najdraže godišnje doba mi je jesen, ali između ljeta i zime biram zimu
2. kad je bila trudna sa mnom, moja je majka najčešće slušala Dean Martina, mislim da zbog toga imam soft spot za njegov glas (ili je možda stvar samo u tome da je taj glas odličan)
3. najbolja odluka u životu mi je bio studij filozofije
4. vjerovali ili ne, volim The Sound of Music, My Fair Lady i filmove u kojima glumi Doris Day
5. kad sam bila klinka gurnula sam iglu u šteker da vidim kako je to kad te strese struja (možda sam zato ovako spaljena)... nemojte reći mojoj mami
6. volim filmove i priče o vampirima, čak i Leptiricu
7. više puta nego bi bilo preporučljivo, na satu mi dođe da učeniku kažem Ajde, ne seri ili
ali to uglavnom ne učinim... Uglavnom.
8. imam dovoljno lakova za nokte, da se bojim da bi se jednog dana mogli organizirati, osnovati sindikat i zahtijevati neka prava
9. najnevolim kad mi je dosadno
10. kad me pitaju što najviše volim na sebi, obično odgovaram smisao za humor i neodoljvi šarm
11. neobično me strah saznati što drugi ljudi vole na meni
12. ne postoji povrće koje ne volim
13. stopala su mi vječno hladna, pa neki imaju teoriju da ni nisam živo, ljudsko biće
14. najviše volim čitati Jesenjina i Majakovskog
Nadam se da se niste onesvijestili koliko sam šokantna. Đizs.

Have a nice day, ljudi... Odoh raditi... Mislim, raditi... Kao i inače ;)

Primjedbe

  1. Hvala na nagradama. Idem se pozabaviti pravilima.

    OdgovoriIzbriši
  2. wooowww, hvala, hvala, hvala! :) Idem proslijediti nagrade dalje!

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala! idem proučiti pravila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvalaaaaaaa tiiiii :)) Moram malo ovo proučiti sa više pažnje pa ću proslijediti dalje....!! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Potpisujem točke 5, 8, 10 - tu sam i ja negdje! :D

    Zahvaljujem na nagradama, odradit ću ih prvom prilikom. :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala Bitchy! Još bih zahvalila svojim roditeljima, baki i djedu i trećem be :D Šalu na stranu, thnx na nominaciji i thnx što svojim bitchanjem uljepšavaš dan nama koji te čitamo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala na nagradama, moram malo proucit pravila. i mogla bi potpisati pola tvojih navoda :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala puno na nagradicama, objavit ću post ovaj tjedan i proslijediti nagrade, još jednom, puno hvala :) :)

    OdgovoriIzbriši
  9. hvalaaaaa na nominacijama, baš si me razveselila :)) idem i ja proučiti pravila da bi mogla napisati post :)

    btw, i ja obožavam My fair lady i Jesenjina :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za nominaciju! Jako si me obradovala :) Zaista obozavam da citam tvoje postove! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo i tvog posta :)
    ...ja sam u utičnicu uglavnom gurala prste, dok nisam dobila po njima :D
    imam i ja hladna stopala i ruke al meni uglavnom kazu da je to tako kod zmija...haha

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi