Nagradica

Hm, hm... Opet sam dobila nagradu. Čovjek bi rekao da mi je dosta, ali nije. Sviđa mi se ovo nagrađivanje. Nagradu sam dobila od My Perfect Lounge, a nagradica je ova:
Pravila su ovakva:
1. Put the link to who gave you the award. Jesam!
2. Put the award in your post. Done!
3. Choose 5 blogs under 200 followers and give them the award.
4. Tell them they received award.

Kako je ovo nagrada namijenjena blogovima s manje sljedbenika, ja sam odlučila nominirati 5 meni dragih blogova sa manjim brojem sljedbenika. Osim što su mi jako dragi, mislim i da zaslužuju reklamu!

Nominirani su:
... jebeš kuhara koji nema sto kila...
Goose & Cloud
life according to m.
Utočište
Velika ljubav na malo kvadrata

Eto. Toliko od mene, sutra Hvala i znam post...

Primjedbe

  1. joj baš ti hvala na još jednoj nagradici, sad mi je vrijeme da se konačno malo potrudim oko postova umjesto da zapostavljam blog kao zadnjih dana :))

    OdgovoriIzbriši
  2. mene svaka ova nagradica baš razveseli,a vidim da sam u žestokoj konkurenciji ušla u njih 5! Jeejjj!! Hvala! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha, na ovoj se ništa ne piše :D.

    Jedva čekam znam i hvala :D. (Evo me ko malo dijete :D.)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa da onda nastavimo u revijalnom tonu,imaš i kod mene još neke nagradice ;))

    OdgovoriIzbriši
  5. ...mogu ti reći da si me zatekla, iznenadila, baš-baš iznenadila i to ugodno...hvala najljepša...hvala što uopće čitaš te moje pizdarije i sorry što kasnim...:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi