Nagradica

Baš u trenutku kad mi je došlo da nogom opalim nešto jer nisam imala pojma o čemu da danas pišem, ugledam da me Lilly nominirala za još jednu nagradu koju do sada nisam dobila. Hvala na ovoj preslatkoj nagradi, Lilly!
Prihvaćanje ove nagrade dolazi s nekim pravilima (našla ih na nekoliko različitih blogova, pa su valjda to ta), koja sam prevela jer ih nema puno pa mi se čak i dalo:
- Objavi sliku nagrade
- Zahvali osobi/osobama koje su te nominirale u postu
- Nominiraj koliko god blogova želiš i obavijesti blogere
- Odgovori na pitanja:
1. Najdraži make-up proizvod?
2. Najdraži modni trend 2011/2012?
3. Najdraži desert?
4. Najdraža boja?
5. Tvoje srednje ime?
6. Posljednja pjesma koju si slušao/slušala?
7. Mačke ili psi?
8. Otkrij nešto o sebi što nikada nisi spomenuo/spomenula na svom blogu.

1. Hm... Pitati mene za najdraži make-up proizvod je kao pitati majku koje dijete više voli. Nema šanse da izdvojim samo jedan. Trenutno sam oduševljena Avonovom podlogom koja super čuva moju suhu kožu od vanjskih nepogoda i crnim mat lakom za nokte. Tek natipkam, već se sjetim nečeg drugog... Grrr... Ajde ovako: ne koristim proizvode testirane na životinjama. Svi ostali su ok. Will this do?
2. O.o  
Nisam toliki stručnjak da mogu razlikovati trendove po godinama. Ja ne razlikujem ni godine. Kod mene to više ide ovako: Uuuuuuuuu, kako ružno! ili Oooooooooo, me likes! Recimo da mi je ove zime drago da više viđam Timberland čizme nego one Uggsice koje svatko razgazi i nagazi na svoju stranu (pa to izgleda jako ružno i neuredno).
3. Opet najdraže dijete pitanje. Nešto čokoladno i kremasto. Bilo što čokoladno i kremasto.
4. Plava. Tamnoplava.
5. Nemam.
6. Creedence Clearwater Revival: Have you ever seen the rain
7. Ne diskriminiram. Volim sve životinje.
8. U horoskopu sam djevica. I poprilično sam dobar predstavnik svoje vrste. Primjerice, dok ovo pišem triput sam ustajala da popravim zavjesu (nervira me ako nije ravnomjerno razvučena). Nikad ne čitam o boleštinama na internetu, jer odmah shvatim da imam sve simptome. Ako mi se nekim slučajem okrhne lak na noktu, a nisam kod kuće, osjećam se poput lisice u zamci koja mora odgristi vlastitu nogu da se spasi. Ja bih si najradije odgrizla prst. Sitničava sam preko svake mjere. Ali samo za neke stvari. Što me ne čini lakšom, nego kompliciranijom osobom. Jebiga.

Blogovi i blogeri koje nominiram (bez nekog posebnog reda) su:
Velika ljubav na malo kvadrata
Unique Hrebina
Diary of Beauty
oblak...
Zubin blog
FairyAna
THURSDAYCOOKING
My Perfect Lounge
nina's nails
Maya's Fashion Corner
Ravnoteža između glave i srca
P3
... moja mala ljetna radionica...
Goose & Cloud
life according to m.
Nails for fun
Pippy in Wonderland
Scrapbook Blog
Daleko, daleko na istoku
Marsovka sa snijegom u trepavicama
Inspiration for happiness
Fashion & bones
Indestructible Style
Smithouse by Jelena MS
Džumbus
hypnotic mushroom
Good Ghost - paranormalno
Utočište
Buttons, cats and some yarn
Time of your Life
Angelica
Colours of my life
♥ Enter... La La Land ♥
Electric Anleah
Shopingholic
Život iznad sedmog oblaka

Prvotni plan mi je bio da ne nominiram baš sve (što i nisam), ali nisam ni dovoljan karakter da se zadržim na samo 2-3 bloga, jer ste mi svi silno dragi. Pa eto... Ako vam se sviđa nominacija, prihvatite nagradu, ako ne nemojte. Ako ne želite da vas ikad više u životu nominiram, iskoristite ask box i zaprijetite mi nekom gadnom kletvom jer mislim da ste ili vi ili vaš blog cute... A onim slučajnim čitateljima savjetujem da kliknu na naslove nominiranih blogova jer ih se stvarno isplati vidjeti (nisam uzalud stavljala linkove, btw)!

Usput, ima li itko ovakav problem: ne prikazuju mi se svi blogovi koje slijedim! Već sam luda od toga. Za neke moram otvarati svoje sljedbenike i njihove profile da dođem na blog, za neke moram tražiti po komentarima na svom blogu, izluđuje me to! Jedan dan ih pratim, već drugi dan ih nemam (a nisam ih prestala pratiti)? Zato se događa da vam komentiram postove unatrag (ako se itko pitao)...
Savjeti su dobrodošli...

Primjedbe

  1. Hvala na nominaciji! Zadnja pjesma koju si slušala je ZAKON! ♥

    Baš sam te htjela pitati u vezi ovog nestajanja sa liste, ti meni jedan dan si tamo, drugi te nema.. Pa sam te odfollow-ala i opet follow-ala ali jos uvijek mi to radi. Al dobro je, gore u browseru samo kliknem B i ti mi iskaces prva na listi linkova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, obožavam tu pjesmu :)))
      Eh, i ja tako moram neke ljude stalno iznova pratiti, ali ne zato jer ih od-pratim... Ne kužim.

      Izbriši
  2. Čestitam na nagradici!
    I hvala što si se i mene sjetila
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvalaa od <3 za nagradu. - Uljepšala mi je dan :)
    Što se tiče nestajanja blogova, meni se to redovno dešava, samo se izgube i onda se sjetim da nisam dugo vidjela postove sa nekoga bloga, nađem ga, i vidim da ga i dalje pratim, ali mi ništa ne dolazi. ( a znalo se desiti da moram opt početi pratiti. To me izluđuje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, drago mi je da te veseli!
      Tako se i ja sjetim da je predugo zatišje na nekom blogu, a kad odem vidim da sam propustila 10 postova! Užas.

      Izbriši
  4. čestitam na nagradi i hvala ti što si se mene sjetila.
    i ti si djevica znaci, hahahaha, jos se meni cini da imamo previse slicnosti dok te citam, hahahahaha, ja sam bas prava djevica u svakom smislu tog horoskopskog znaka. a ovo za lak za nokte si savrseno opisala, bas stako se ja osjecam.

    a sto se tice blogova, niti meni se ne prikazuju svi koje slijedim, ne znam zasto se to dogadja?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i nema na čemu!
      Meni je najveći bad jer stavim linkove za blogove koje slijedim na svoj blog, a oni samovoljno nestanu! Neugodno...

      Izbriši
  5. Hvala još jednom :)) Ovakve me sitnice baš razvesele!! Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na nagradi, baš baš :).

    Također imam taj problem, mislim da ga svi imamo. I nisam sigurna da ga mi možemo riješiti, to je do blogspota. Tako da i ja klikam s vremena na vrijeme po linkovima, šta se može...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zašto bi bilo jednostavno, kad može komplicirano... Ipak, lakše mi je kad znam da nisam jedina. Već sam mislila da sam neka glupača koja ne zna pošteno stisnuti follow :)))

      Izbriši
  7. hvala ti na nagradi :) Imat ću šta pisat danas :)

    Problem je do bloggera, meni je sad sve ok ali prije nekoliko tjedana imala sam isti problem, sad se zna nekad dogodit da se ne pojavi automatski nego tek kad kiliknem Popis za čitanje nekoliko puta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :))
      Možda i moj problemčić s blogovima nestane...

      Izbriši
  8. Tri nagrade u dva dana..sta je sledece? Pasce mi nebo na glavu?? %) Nego, vozamo se sinoc a na radiju CCS..posle 200 godina :) I onda citam dalje i kontam kako ponavljam :"ija..i ja..i ja" i vidim zadnju stavku..idi begaj :]] Jos mi kazi da je 18...mislim,datum :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nego ,vraCHam istom merom. DoDZi i pokupi :)

      Izbriši
    2. Hahahahaha, nije 18.! Uvijek me razveseli kad otkrijem da imam nešto zajedničko s drugim blogerima i blogericama!

      Izbriši
  9. Hvala na nagradi, moracu i ja uskoro neki post o tome :))

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala, hvala hvala, cmok, cmok, cmok :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala draga! ^^
    Imala sam i ja taj problem, jednom su mi svi blogovi nestali
    aaaaa, pa sam obrisala cookies u onom odeljku na gugl hromu
    clear browsing data i od tada sve ok... ^^

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala još jednom na nagradi :) Morat ću se primiti posla i odraditi to i na svome blogu :D

    Što se tiče praćenja, ja nemam tih problema, ali čujem od drugih cura da im se javljaju slični problemi. Da ne vide sve koje prate..mora da je do gugla :D

    OdgovoriIzbriši
  13. hvalaaa ti ponovo na nagradi :))

    joj ovo s praćenjem se meni događa već mjesecima, blogovi mi se pojavljuju i nestaju, dugo sam pokušavala skužiti o čemu se radi, ali očito je to do bloggera, a ne do nas :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Znaš što? Baš mi je drago da sam te nagradila jer si sve pretvorila u još jedan super post! :) Nisam primjetila ovo s praćenjem zasad, ali su mi se neke druge cure požalile da ne mogu do mene. Nemam pojma, donedavno je bilo problema s komentarima... ranije s upload-anjem slika... A bilo bi dosadno da je sve ko po špagici, mada usuditi se to reći jednoj djevici... uh, gibam dok nisam dobila batine! :D

    OdgovoriIzbriši
  15. hvala,hvala,pojma nemam sta bih odgovorila imala sam konfuzan dan pa mi je u glavi crna rupa,bicu bolja sutra!!u stvari vec sam malo bolje,nasmejes me i popravis mi dan bas svaki put kad svratim!

    OdgovoriIzbriši
  16. O hvala na nominaciji :) Osjećam se spešl! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala ti na nagradi. :-)

    Joj, dešava se i meni to za blogove koje pratim... Nekoliko dana mi ne prikazuje nove postove nikako, a kad odem na blog vidim da ih ne pratim više, pa me bude sramota zapratiti nekog ponovo, hihihi. Kontam pomislit će neko što se ova ne odluči više, hahah.

    Fine su ove nagradice i sve to, ali ja jedva čekam hvala i znam post. Počet ću ih i ja pisati. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Veselim se tome da vidim i tuđi takav post!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi