Hvala i znam

Već nekoliko dana vrijeme je tako lijepo da ne mogu doći k sebi od šoka. Nisam sigurna da je samo do vremena... Možda se način na koji ja gledam na svijet oko sebe promijenio. Ili se moje težište za nijansu pomaklo, pa sad sve više stvari vidim iz neke nove perspektive. Obično me baš boljelo dupe za vremenske prilike. Voljela sam kišu i to je to. Ali sad počinjem cijeniti sunce. Ujutro me budi, nakon dugo vremena mogu staviti sunčane naočale i čak me odluka koje da stavim ne umara. Sva silna vodurina koja ostaje kad se snijeg počne topiti prije me neopisivo nervirala. Sada je prihvaćam. Kao što prihvaćam da netko šmrca. To je to, priroda se prehladila. Proći će.
Prosto je nevjerojatno da se osjećam ovako, a da nisam pod utjecajem ničega. Ili me netko drogira, a da nisam toga svjesna? Nekoliko prošlih mjeseci za mene je bilo jako teško. Ni sad teška vremena nisu skroz iza mene, ali odlučila sam i u svom tom sranju naći nešto, doslovno ukrasti malo sreće. Sekundu, dvije, pet minuta, dan... Whatever works. Nevjerojatno koliko sam toga propuštala sve ove godine. No, krenimo na posao...
Zahvalna sam na svojoj dlakavoj loptici s četiri nožice i rozom njuškicom, šiškama iza ušiju i blesavom facom koja sad zijeva na jednoj od svoje 3 kućice jer ga je divljačko jurcanje iscrpilo.
Bez obira na to koju zvijer ili zvijeri doma imate, budite zahvalni. Potrudite se i ovaj vikend malo češće pomazite to čudovište koje ima samo vas i kojem ste vi cijeli svijet.
Zahvalna sam na svom ujaku, s kojim još uvijek provodim najljepše dane ne čineći ništa posebno. Osobom koja razumije kako je nekada najpotrebnije biti, a ne činiti. Čovjekom koji me naučio da pazim dijete u sebi i da mu ne dopustim da odraste.
Zahvalna sam na blesavim, djetinjastim, nezrelim papučama... (Zbog kojih moja majka godinama prijeti da će me se odreći preko svih javnih glasila.)
imala sam ovakve tigrove šape...
i još čekam trenutak kad ću se osjećati poželjnije u hulahopkama
i štiklama nego golih nogu u ovakvim papučama
svinje su mi all time favorite životinje
Na kraju, da vas više ne zatrpavam slikama, zahvalna sam na tome da nakon svakog radnog tjedna dolazi vikend...
najdraži gif ikad
A sad što sam naučila...

embrace your tears... što prije obavite taj dio, prije ćete se smijati...
ovo ide mene... note to self: probaj biti manje glupa
Kao i uvijek, uživajte u vikendu... Doduše, mi koji nemamo život i sutra ćemo objaviti post, ali never mind... Pokušajte se odmoriti. Ako to nije moguće, pokušajte se ne umoriti previše. Ako ni to nije moguće, barem se potrudite da se taj umor isplati ;)

Primjedbe

  1. Mene ovaj vikend čeka planina rublja za peglanje :D Ako ti je dosadno, navrati da mi pomogneš :)

    Ovaj cijeli tjedan buljim u monitor doslovno od kad ustanem dok ne idem spavati (s pauzom od 15-18) pa za subotu planiram natjerati D da me odvede negdje gdje nema monitora. Možda skočimo do Samobora, tamo nismo bili sto godina :)

    Tvoj zamorac/hrčak (nikad nisam sigurna koji su) je prekjut ♥v♥ Jedva čekam da nabavim neku čupavu mjaukalicu da me maltretira dok radim :)

    Želim ti ugodan vikend, a postove moraš pisati jer postoje neki od nas kojima je rutina prvo pročitati tvoj post ujutro, inače nam dan loše ide :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja prvo moram planinu oprati da bih je ispeglala. Tako da mi, bojim se, neće biti dosadno. Još uz to me čeka i tradicionalno subotnje pospremanje...

      Zamorčić je, veći su od hrčaka, čak ne spadaju u istu porodicu glodavaca. Oni su svrstani s dikobrazima i sl.

      Hvala na željama, drago mi je da me volite čitati, a post će ići, ne trebate se bojati :D

      Izbriši
  2. papice su mrak, a sto se tice vikenda radujem se samo spavanju jer mi je ova subota konacno slobodna i spremanju stana (ustavri tome se ne radujem, al et ipak neko mora :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, znam... I mene čeka spremanje. Fuj. Ali bolje i to nego da sve oko mene bude prljavo. Nikad zadovoljna.

      Izbriši
  3. jao, one sive s kandžama-ja bi to !

    OdgovoriIzbriši
  4. kako je sladak zamorčić!!!!! kolko je star?? i kradem onaj gif s vikendom i odlaskom iz škole :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. btw, kakav je recimo emotivni response kod zamorčića? jel ti npr dođe u krilo i mazi se ? pitam, jel me zanima..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mogu pričati o zamorčićima danima! Moj je toliko razmažen da radi "ideš mi na živce" grimase dok se mazimo, ali da, reagiraju na gazde, nisu kao zlatne ribice, ako to misliš. Meni su oni totalno otkriće kao ljubimci: mačka, pas, kanarinac u jednom. Brbljavi, guguću, cvrkuću, skviče, predu, skroz su mi fora. I ono što mi je genijalno za vrstu, neopisivo su dobroćudni. I da, "popcorning" je fora.

      http://www.youtube.com/watch?v=awB3-UjwpuU&feature=related (maženje)
      http://www.youtube.com/watch?v=Q5sE5Qiun4M&feature=related (zijevanje)
      http://www.youtube.com/watch?v=64Z80vpxFmg&feature=related (češkanje)
      http://www.youtube.com/watch?v=g_ATF0wGnuQ (debeli razmaženko)
      http://www.youtube.com/watch?v=7p_aNZClJhU (mazna flegma)
      http://www.youtube.com/watch?v=PhUc6A59RpA (glasanje)
      http://www.youtube.com/watch?v=410ipabWcHo&feature=related (predenje)
      http://www.youtube.com/watch?v=mgfhq1dVBLs&feature=related (popcorning)

      Izbriši
    2. ijoooj što su slatki s tim zubom! :)))

      Izbriši
    3. a "popcorning" je ovo kad frenetično jure? :)

      Izbriši
    4. popcorning je ovo iznenadno, random poskakivanje i skakutanje koje podsjeća na kokice (tj. kukuruz koji se pretvara u kokice).
      ovo je možda bolji link:
      http://www.youtube.com/watch?v=-hn5Sfg7kX0&feature=results_video&playnext=1&list=PL98CC8B8BC33E72D3

      Izbriši
  6. ajme zamorac ti je tako presladak :))) uff ja jedva čekam vikend, međutim svejedno imam toliko posla da će mi ta dva dana proletjeti ko ih nije ni bilo. ali se nadam da ću barem malo uspjeti iskoristiti ovo super vrijeme vani, i mene je totalno preporodilo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma na kraju i mene vikend više iscrpi, nego što se odmorim. Ali onaj osjećaj na kraju radnog tjedna, kad misliš da ćeš sve stići i još se odmoriti je nenadmašan!

      Izbriši
  7. I ja ću svoju hrčkicu malo češće da mazim, iako ona mene baš i ne voli toliko. Eh. Sanjam o životinji u kući koja će da me voli :D.

    Sunce nas je sviju omamilo. Jeste da ja nisam izašla vani otkako je sunčano (navečer jesam, to se ne pika), ali ono djeluje i kroz prozore :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam prijateljicu koja je svog hrčka mogla samo s onim kuhinjskim rukavicama držati, koliko ju je grizao. Ako nisi u takvoj poziciji, smatraj se voljenom!

      Izbriši
    2. Istina, ni jednom me nije ujela, plašljiva je i dobroćudna, al ne voli da se mazi. Pogledah ovih par videa zamorčića, stvarno su predivni. Nisam imala pojma da su tako umiljati :D.

      Izbriši
  8. Sretan vikend!!!! XD

    Vec par godina sam jedna od onih koji nemaju kucnog ljubimca. :( That has to change!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post za početak vikenda;) Imaš preslatkog zamorca;)))
    p.s. nova sam na tvom blogu - idem dalje istraživati;)

    OdgovoriIzbriši
  10. AJOOOOOJ, hoću i ja nekakvu čupavu životinjicu u kući, topim se sada. Ovo lijepo vrijeme je došlo u pravo vrijeme, imam želju da glumim guštera i po čitav dan sjedim na zidu i grijem svoje promrzle kosti, ova zima je bila preduuga. Piši ti, da mi bude zanimljiviji vikend i da imam šta pročitati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ću pisati!
      Ako imaš uvjete, udomi neku životinjicu, to je uvijek dobra ideja :)

      Izbriši
  11. Vrijeme je zadnjih dana zbilja savršeno.. uživam u suncu i ne mogu se načuditi koliko je toplo :) Slikice sa ljubimcima su baš slatke :) Ugodan vikend!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, isplatilo se istrpiti ono prije za ovo sad :)

      Izbriši
  12. E, ovo je bilo terapeutski. Sad mogu i na spavanje. Pa, hvala ti...

    OdgovoriIzbriši
  13. A to je kao neki vikend sad ? Ccc..na kojoj li planeti ja zivim..Mase ti catzilla s' levog ramena :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja tako zelim neku zivuljku...Medjutim, imam jednu 23godisnju musku, tako da u garsonjeri nemamo mesta za cincilu koju toliko zelim, ali bice... A ova tvoja je divna, divna tako bleskasta! <3 Pomazi je jednom od mene, ako voli! :D :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Bok... daj mi pliz reci gdje si kupila papuče...precool su.. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi