Hvala i znam

Ovo mi je već dvanaesti Hvala i znam post, možete li vjerovati?! Dobro se držim... Preko tjedna rasipam žuč, da bih svakog petka mogla iskašljati srčeka, dugu, malo magične prašine, jednoroge i cvijeće, začinjene s puno pozitive! So... here it goes...

U nedjelju sam gledala svoju S. kako nastupa. Žena pleše da je to ludilo, ali me više od njenog plesa oduševio njezin fuck it stav koji je pokazivala svakim pokretom. That's my girl!
ovo je, kao, ona
ovo je moja reakcija kad se pojavila
a ovo su moje emocije dok je plesala
Bila sam tako sramotno ponosna, da bih se najradije okretala lijevo i desno, gurala ljude laktom u rebra i govorila: Ja nju znam! Ponosna mamacita, šta ćete...
No, da nastavim. Osim na S., zahvalna sam na tome što sam unatoč kartici bez lepezice Rudija uspješno dovela doma. Mislim da mu se sviđa kod mene. Skinula sam mu onaj grozni najlon brzinom svjetlosti i napunila memoriju muzikom i sličicama zamoraca. Teta J. kaže da je lijep... (ne, uopće se ne vežem za stvari)
plavi, ipak je on dečko... još samo da mu nađem odgovarajući privjesak
Zahvalna sam na svojim papučama-čizmama, koje sam vizionarski kupila prošle godine i odslušala nekoliko šta-će-ti-to/kaj-buš-s-tim predavanja, pa ih sad mogu nabiti na nos svima koji su tu moju kupovinu proglasili promašenom. Njima je hladno za gležnjeve, a meni nije :P
ovakve papuče spadaju u najizume ikad
Živim u susjedstvu nekakvog Doma kulture, šta li je već... I ubijaju me priredbama. Cijeli kvart odzvanja od njihovih proslava, valjda su zvučnike na svaki stup i drvo objesili. Već sad imaju neku pizdariju za Fašnik, pa puštaju strahote već satima... Zašto sam zahvalna? Zahvalna sam na ženi koja je voditelju/organizatoru koji umišlja da je zabavan, duhovit i šarmantan DJ,  rekla da su mu fore jadne i da smisli neki bolji vic. LOL, da znam koja je, stisnula bih joj ruku! Ali ni zahvala na blogu nije loša...

Zahvalna sam na prijateljima u svakom obliku, od ovog blogerskog, do onog real life-ovskog...
I., hvala što si uz mene čak i kad ti je neugodnjak :P
Zahvalna sam i na riječima. One su ipak moje najdraže sredstvo izražavanja, moj kist, moje boje, moj instrument, moje note, moje igračke...
Zahvalna sam i na čokoladnim keksima. Mislim da ih ne cijenimo dovoljno. Prvo, to su keksi. Cookie Monster im se klanja, ljudi. Drugo, čokoladni su. Ja se klanjam čokoladi.  Treće, oni stvaraju mrvice. Mrvice su mrak. Da nema mrvica ona ekipa iz CSI-a ne bi imala posla. Četvrto, nije li sjajan osjećaj staviti keks u usta, i onda hodati po stanu držeći keks zubima poput psa dok ti je u jednoj ruci šalica kave, a u drugoj knjiga? Ne znam zašto, ali meni je.
Na kraju, moram biti zahvalna na još jednoj osobi. A to sam ja. Zvuči narcisoidno, ali ne cijenim sebe dovoljno. Ok, da, ja jesam sjebana do srži, moji issues se protežu kroz nekoliko dimenzija, nekoliko generacija, nekoliko razina podsvjesnog, i dvije- tri razine svjesnog. Imam toliko prtljage, da je čudno da smijem na avion. Ali ja sam ipak sve što imam. Kakva god da jesam. Work with what you have. I prestani se žaliti što nisi dobila nešto bolje.
A sad što sam naučila...

ali, uglavnom ne
bilo bi dobro prestati gubiti vrijeme... nekad je kopanje nosa produktivnije
nekad ste ludo zaljubljeni... a nekad ste samo ludi... teško ja razlikovati jedno od drugog

I moja najdraža naučena lekcija ovog tjedna... Lekcija za sve ljubiteljice crvenih cipelica (znam da vas ima)...

Uživajte ovaj vikend! Ugodite sebi. Znam da to ne činite dovoljno često.




P.S. ako znate gdje se nešto ovakvo može nabaviti:
JAVITE MI!

Primjedbe

  1. Ovo s' Domom kulrure ti je nesto poput mene kad se probijam kroz novogodisnji bazar i tiho pevam jingle fckn bells :)
    Sam' da prijavim da znam gde naci crvene cipelice,ove zadnje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te cipelice su tražena roba!!!!!!!! Nije se s tim za šaliti :))))

      Izbriši
    2. Tek mi je sad sinulo. Da nisu kod Wicked Witch?

      Izbriši
  2. Svaka rec ti je na mestu!
    Svidja mi se tvoj stil pisanja i gifici koji prate to sve...
    Mmmm cokoladni keksi! Slatko si me nasmejala sa tim za CSI
    Hvala My Perfect Lounge sto te je predlozila, steta sto ovaj
    blog nisam videla ranije... ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... Znaš kako kažu, better late than never.

      Izbriši
  3. volim tvoje "hvala i znam" postove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Brinula sam da su možda već dosadni :)

      Izbriši
  4. Hhahah, nasmija me po obicaju.Cestitke za S! Haleluja za cokoladu, haleluja za prijatelje, down with priredbama. I ja ne znam gdje nabaviti ovakve cipelice, please share trep trep

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja trepćem umiljato! Našla sam samo neki ružan privjesak na nekom sajtu, ali ne odustajem od potrage.

      Izbriši
  5. hahahha..... i ja volim hvala i znam postove... i posebno mi se sviđa kako ti sve pokažeš kroz sličicu...

    Riječi, riječi, čokolada, kafa, riječi, prijatelji, riječi... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi sviđa moj blog! :*

      Izbriši
  6. A jebote, hoću te pape.


    Jedan ovajak post vrijedi mnogo više od 5 knjiga na temu self-help. Znam i hvala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih hoću! :)))
      Hvala na komplimentima za blog!

      Izbriši
  7. Za ovaj post dajem standing ovations! Svaka cast!

    Ja cu sutra fino do radnje po kutiju Domacice! :D

    OdgovoriIzbriši
  8. E one papuče-čizmice su zakon! Ja imam slične, moja D mi ih je poslala poštom za 25-i rođendan i od onda sam zaljubljena u njih! One su nešto što ja nikada ne bih kupila a na kraju su savršene! Nekada očigledno drugi znaju što je dobro za mene makar ja to sama ne kužim :)

    U vezi cipelica na ogrlici, pogledaj moj post da se i ti ne zezneš negdje u shoppingu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ps. http://www.ebay.com/itm/Wizard-Oz-Ruby-Slippers-Charm-Necklace-/160664143347?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item25685445f3

      :)

      Izbriši
    2. Tnx... Ja našla neke koje su baš kao iz filma, svjetlucave. Ali su i handmade, pa im je i cijena takva... 70 dolara :(

      Izbriši
    3. Auf to je malo previše. I ovo mi je puno, ali su mi te bile najslađe od ovih koje sam našla. Ako naletim na neke jeftinije, javim :)

      Izbriši
  9. proces je kod mene ponešto obrnut, napunim se gnjevom za vikend. Srećom, sutra će kućna prašina platiti životom pa će biti malo bolje. Super post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i moja. Iako prašina kod mene ima 8794512364145651123 života.

      Izbriši
  10. Poslije ružne, jedva prospavane noći i takotako dana, ovaj post me pomalo oraspoložio :). Hvala :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je za ružnu noć i osrednji dan, nadam se da stiže nešto dobro!

      Izbriši
  11. Tople papuče su ti zakon! I ovo mi je možda najbolji Hvala i znam post :) A ove zadnje papučice koje tražiš mislim da toga ima po Ebayu..

    OdgovoriIzbriši
  12. Sad vidim da si mobitelu dala ime. Budući da ja pored sebe ne znam osobu koja stvarima daje imena...hoćeš se družiti s menom? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno imenujem stvari i da, hoću se družiti s tebom :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi