Happy Birthday, Mr. Rickman

Totalni fail ovo s maškarama, ljudi moji. Upravo shvatih da je danas rođendan najseksi glasu ikad. Da, Alan Rickman rođen je na današnji dan. Unatoč tome da su dva posta dnevno stvarno previše, ne mogu ne obilježiti njegov rođendan. Jer to je Alan Rickman. Mogla bih do sutra nabrajati zašto čovjek zaslužuje da pamtimo njegov rođendan.
no one puts baby in the corner!
Prvih 80 mjesta na ljestvici 100 razloga zašto je Alan Rickman super zauzima glas.
Dodatne bodove dobiva jer je od 1965. godine s istom ženom. Ne znam, ja to nekako cijenim. Nema skandala, nema tračeva, nije kreten kad progovori. Ima smisao za humor i hvale vrijedne političke stavove. Socijalno osvješten. Živi, diše i hoda fuck it stav.


Jesam li spomenula da je fantastičan glumac?
Ja se zaljubim u svaku njegovu ulogu (jesam li jedina?)...
sve za vas, gospodine rickman

sve za vas
Ne može svatko biti ovako napet i sa 66! Nemojte mi samo komentirati sad da je prestar. Prestar za šta? Da slinim nad njim? No way. Mislim da će moja opsesija stanovitim gospodinom (kao i kad je Cary Grant u pitanju) samo preći u nekrofiliju. A čak me nije ni sram.

Primjedbe

  1. nisi jedina:)
    u poplavi ljudi koji ne znaju koristiti se jezikom koji "govore", nemaju vokabular, dikciju i tonalitet, nemaju pameti da govore pred mikrofonima, a ipak to čine, Rickman je melem za uši i oči. Jako dobar glumac.

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpisujem! Mislim da je on dobio prvu filmsku ulogu tek sa 46 godina, ali čovjek rastura! ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao.Mi lajks him veri mac. I jos moj omiljeni sonet..

    OdgovoriIzbriši
  4. On je Snape!!! Trebam li reć' više? :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma što te ima biti sram. Gle ga! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ja ga jako volim. a i novi layout bloga mu jako paše ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. daj mi pliz reci koji je to layout jer ću izludit s onim bijelim okvirima oko slika na mom blogu, htjela bih ih se riješit ..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije neki "gotovi" nego iskombinirani... Ethereal bloggerov predložak, sliku za pozadinu sam sama našla googlajući... Ako ti treba javiti još koje postavke od "naprednih", reci. Nisam neki stručnjak, ali nadam se da sam pomogla.

      Izbriši
    2. Ok, ma samo da se uspijem tih okvira riješit! ;))

      Izbriši
  8. sexy je on, sexy...bez obzira na broj godina... na mom blogu te čekaju nagradice pa ih preuzmi! kiss :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Taj glas je tako mrnjaaaau! Uh! Divan je...
    A, ne...nisi jedina-obozavam ga! 3

    OdgovoriIzbriši
  10. A jeste sexy mučicu mu njegovu :D, čak i kao Snape. U Dogmi mi je posebno sexy, a nisam se nikad palila na anđele :p

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi