All you need is love? (dio drugi)

Jeste li ikada imali popis onoga što vaš Mr. Right treba biti? Nemojte mi lagati, znam da jeste. Sve smo mi u neko doba s prijateljicom sastavljale taj popis, ona se smijala vašem popisu, vi niste razumjele njezin... Možda ste imale i paralelan popis, popis svega što vaš Mr. Right ne smije biti, kakav ne smije biti. Dobar dio svog života tvrdila sam da nije važno znati što želiš, sve dok znaš što NE želiš. Trebalo mi je dugo da priznam sebi, to nije važnije nego lakše. Lakše je definirati što ne želiš.
Kako odrastate, onaj popis se mijenja... Ne spominjete ga drugima. On postoji još samo u vašoj glavi. Možda vam neka loša iskustva donose nove stvari na njega, možda sazrijevanje neke briše s liste... Jednom mi je jedan prijatelj rekao kako žene stalno kalkuliraju. Svi kalkuliraju. Ali žene moraju. Kada ste muškarac, društvo vam dopušta da vam najbitnija stvar u ljubavnom odnosu bude seks. Sva romantika, ljubavni osjećaji, sve ono drugo što čini jednu vezu vezom, kod muškaraca je samo bonus. Od žena očekuju da budu romantične. To ženu, konačno i čini ženom. Pa vicevi se pričaju o tome! Žena mora biti romantična. Ali ne previše.  Od žena se očekuje i da vole seks. Ali ne previše. Ako previše vole seks, evo opet viceva. Pitam ja vas, koliko je previše? Jer žene odrastaju s pritiskom da dobro izračunaju kakve će biti, kako ne bi postale predmet šale. Ne kažem da ne postoje vicevi o muškarcima. Ali oni su vicevi. (Možda zato jer im muškarci ne pridaju veliku važnost?) Bez obzira na to koliko liberalan bio vaš odgoj, kada ste žensko, uvijek vam iznad glave visi ono: Dobro pazi kakva ćeš biti, jer te nitko neće htjeti ako...
Udaljila sam se od teme. Htjela sam zapravo reći, da svi čeznemo za tim da nas netko prihvati takve kakvi jesmo, da nas voli zbog onoga što jesmo. Ali takvi odnosi promaše bit života. Moja najbolja prijateljica iz gimnazije (sjećate li se vremena kad ste prijateljice dijelile na najbolje i one druge?), tvrdila je vrlo važno da ne želi da je netko voli unatoč njenim manama, nego baš zbog njih.
To je glupo, znate. Ako vas netko voli zbog vaših mana, to nisu mane. To su vrline, zar ne? E, pa ja želim da netko vidi sve što sa mnom ne valja, do u detalj, i da me voli UNATOČ tome.

Nije li bit života da se razvijemo kao ljudi? Nije li bit ljubavi da nam u tome pomogne? Da postanemo bolji ljudi? Tako ja to vidim. Zato nema smisla imati popis i checkirati koliko je netko Gospodin Savršeni. Treba vam netko tko je dobar za sve ono loše u vašem u životu. Netko za čije ste loše vi dobri. (Kako kopiram Sinatru, pa to nije normalno!)

Primjedbe

  1. *krc krc s pristima* :D

    Moje mišljenje je da je prava ljubav ona u kojoj ima kompromisa, ali onih koji se ne čine kao da si se odrekao nečeg velikog već da si naučio nešto i postao bolji, u kojem prihvaćamo mane druge osobe a neke gluposti shvaćamo i kao vrline, makar nitko drugi sa strane to ne kuži; prava ljubav je sigurnost i mislim da je to najvažnije u vezi - kada znaš da si uz osobu koja, kad bi sad Marsovci napali, prvo tebe stavila u auto i bježala u Njemačku :D

    Mislim da ljudi danas se toliko boje da ih netko ne bi promjenio da automatski svaki kompromis gledaju sa strane -e baš neću- a ne -pa možda je ta osoba i u pravu-. Ne mislim naravno na velike stvari ali eo npr mene je moj D naucio da redovito pijem vitamine iako mi prije to nije padalo na pamet.

    Primjer je bezveze ali se može primjeniti na gotovo sve, mogla sam ja to gledati kao -što ćeš mi ti govoriti što da radim- a ne onu stranu gdje mi druga osoba zapravo želi dobro.

    A lista idealnih vrlina može se svesti na tri najvažnije - ljubav, povjerenje i sigurnost. A sad što on voli Battlefield 3 a ja Simse, ne može sve biti savršeno :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi