Znam i hvala

Odgajaju nas da budemo budale u društvu koje nas uvjerava da je patnja normalna i da trebamo prihvatiti bol, jer nas čeka nešto bolje (poslovni uspjeh, prava ljubav ili raj). E, pa ja sam danas čvrsto odlučila da je ta teorija čisto SRANJE i ne pada mi na pamet da IKAD VIŠE budem ovca koja u to vjeruje.

Da, život nije lak. I da uspijemo, moramo se malo pomučiti. Ali nije istina da bol uvijek rađa nešto dobro. Najčešće bol stvara samo novu bol. Veću, goru, neprekidnu. Ne budite ovce. Ako ste u vezi nesretniji nego sretniji, to nije to. Ako vas na poslu maltretiraju i ne plaćaju, to nije to. Ako imate prijatelje koji vas iskorištavaju, to nije to. Ne morate trpiti takve pizdarije! Prestanite biti žrtve! Prihvatite li tu ulogu, nikada nećete ni dobiti drugu! Ljubav vas treba činiti sretnima. Prijateljstvo vas treba činiti sretnima. Posao vas treba činiti sretnima. Tome trebate težiti. A ne da iz dana u dan ulažete, ulažete i ulažete sebe, još sebe i još malo sebe... Niste nepresušni izvor, dragi moji. Cijenite sebe više. Ako ne dobivate, znači da gubite. Kao da se kladite na crknutog konja. Koliko god vi puta uplatili na njega, on nikada neće trčati, a kamoli biti prvi.  Ne kažem vam da odmah ostavite curu/dečka/muža/ženu, date otkaz i ne javljate se prijateljima. Ali razmislite i procijenite. Koliko dajete, a koliko dobivate. I ne, niste sebični ako tražite.

Možda zaključite da ste sretniji od većine. Možda postanete zahvalni na onome što imate i postanete bolji partneri, radnici, prijatelji, ljudi. A možda je vrijeme da krenete u nekom drugom smjeru.

Možda je vrijeme da kažete svim pijavicama oko vas da je vaša životna energija namijenjena vama, a ne njima...
Možda je vrijeme da polako pokušate naći drugi posao kako biste dragom šefu mogli reći što u stvari mislite o njemu, njegovoj poslovnoj etici i tome koliko vas plaća...


Možda je došlo vrijeme da prestanete mijenjati sebe i gutati riječi, samo zato jer netko ima problem s onim što vi mislite...


Možda je baš sad dobar trenutak da prestanete gutati sve što vam smeta, da duboko udahnete i izbacite iz sebe svu fizičku i psihičku bol, i iz svog života sve koji vam bol nanose...


Eto... To je ono što sam naučila, to je ono što znam...
A sad, evo na čemu sam zahvalna...

Prijateljima, prijateljima, prijateljima!!! Zahvalna sam što imam I., J., N., S., V. i Z. Svi oni, svatko na svojoj strani i u svoje vrijeme, odradi sa mnom psihoterapiju. A te mi psihoterapije drže glavu iznad vode.

Zahvalna sam svima vama koji me čitate i komentirate, nudite neki drugi pogled na stvari i svaki me put oraspoložite.
Zahvalna sam što imam obitelj (ma kakva ona ponekad bila) i dom (ma kakav on ponekad bio).
Zahvalna sam na svom poslu. Zahvalna sam na tome što jebeno rasturam kad hoću (a mislim da se vraćam u formu). Zahvalna sam na tome koliko se korisno i cijenjeno osjećam kad nešto napravim kako treba i kad to nešto da rezultate.
Na kraju, zahvalna sam na tome da mi se samopuzdanje polako vraća i da moj ego dolazi k sebi, a to se događa upravo zbog svih gore navedenih stvari na kojima sam zahvalna.


Ugodan vikend! Budite sretni!

Primjedbe

  1. Jako sam zadovoljna s tobom! ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kada sam prestala biti ovca,rekli su mi da sam sebicna i bezobzirna,a i dalje me takvom smatraju...Naravno,takvi me vise ne zanimaju,niti mi trebaju u zivotu...Zahvalna sam na svojoj kcerki(iako ne cuje ni jednu rijec koja izadje kroz moja usta),zahvalna sam na svome poslu i sefu kakvog bih svakom pozeljela,i naravno svojoj obitelji,pogotovo svojoj mladjoj sestri koja mi je bff :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sebična i bezobzirna jer si odlučila postaviti prioritete onako kako treba, a ne onako kako drugima odgovara! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Potpuno se slazem sa svime napisanim, odavno sam odhebala sve te lazne prijatelje a sad i posao, i sad evo napokon radim sto volim, pa makar i privremeno a nikad ne znas kad postane za stalno. I odhebala bivse i nasla savrsenog decka za mene. Sto se prijateljstava tice, mozda nemam 500 legica, ali onih par sto imam bar znam da je pravo prijateljstvo a ne preseravanje :) Tako da - sam naprijed Bitchy, ne daj se :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi