Nemam bolji naslov od ovog

Baš sam danas nekako šugavo raspoložena. Možda me peru hormoni, možda je od vremena, možda je do glave... Ne znam. Uopće se ne osjećam dobro. Nastavila s čitanjem neke dobre knjige, ali došla do dijela gdje se spominje neki incest, pozlilo mi iste sekunde. Takve bi knjige trebale imati neko upozorenje na naslovnici. Nije mi danas do nastavka.

Mislim da ću se zamotati u najdražu mi dekicu i pokušati (bezuspješno, znam) ne razmišljati o ničemu. Pokušala sam gledati tv, uvijek loša ideja, ne znam zašto uopće pokušavam. Stavila True Blood, ali već znam dijaloge napamet, pa je i to postalo dosadno. V. mi je preporučila film A Love Song for Bobby Long, odličan film, ali nije me oraspoložio. Vidjela super naušnice na Scarlett Johansson. Najradije bih ih opisala, ali neopisive su. Koji god opis složim, vrijedi i za sličan tip naušnica koje me ne zanimaju. Ili ih već imam. Frustrirajuće.
Neki dan ulazim s J. u neki seljački dućan koji drži sve od papuča i umjetnih trepavica, do cd-a Zorana Predina i knjige koja je imala neki posrani naslov i još posraniji podnaslov, a koji je glasio otprilike Savjeti stvarnih muškaraca ženama - kako usrećiti muškarca. Živo mi se jebe za te stvarne muškarce i njihove savjete (jebemu, kako su sve knjige namijenjene ženama i tome kako usrećiti muškarce?! zašto nema knjige za muškarce Kako ne biti sebični šupak i time usrećiti ženu?! zato jer muškarci sebe previše poštuju da bi čitali takva sranja, eto zašto), J. me jedva odvukla od knjige, malo mi je falilo da je odmah tamo ritualno ne spalim zlurado se smijući. No, da se vratim temi... Uđemo u taj dućan koji je dno dna, kao da sam došla na garage sale neke ljubiteljice rozih štikli sa šljokicama i one mačke s nenormalno velikom glavom. A cijene abnormalne. Ozbiljno sam razmišljala o tome da pitam označavaju li te ceduljice koliko para ja dobijem ako uzmem nešto od toga što nude. 400 kuna za torbu s placa? Jeste li vi normalni?! Kakva je to torba? Jeste spremili 300 kuna možda u nju?! WTF ljudi?!
Da i ne spominjem koliko me nerviraju cipele po nekoliko tisuća kuna. Cipele na koje ode nečija plaća ili dvije. Cipele za koje moraš dignuti kredit. Kakve su to cipele? Hodaju li umjesto mene? I don't think so. Jesu li toliko udobne da imam osjećaj da sam bosa? I don't think so. KAKVE SU TO CIPELE?! Lijepe? Nisu toliko lijepe! Ništa nije toliko lijepo! S njima obučeš i paranoju da te netko prati samo da ti mazne cipele!

Bože, kako me nervira preseravanje s cijenama! Kad pišu po novinama koliko koštaju cipele štajaznam, Maje Šuput ili one grde kćeri Mije Begović, ili daju modne savjete po časopisima, Ovaj je šal "must" ove sezone -  taj šal košta 700 kuna, on je must sve sezone do kraja mog života, života moje djece kao i djece mojih unuka. DAFUQ?! Kupiš časopis i onda čitaš takve preporuke za kupovinu... Umjesto da te oraspolože, samo te deprimiraju bombastičnim naslovima: OSOBA ČIJI IQ IZNOSI MANJE OD SOBNE TEMPERATURE POSLALA JE SVOG STILISTA DA JOJ DONESE PAR CIPELA IZ PARIZA PO CIJENI OD... ČEMU TRUD... NE ZNATE VI NI BROJATI DO TOLIKO. Dok ja izgledam ovako:


Jedina utjeha mi je što ni bez osobnog stilista i u jeftinijoj odjeći, ja ne izgledam toooooliko jeftino. A i to je nešto.

PHEW!

Primjedbe

  1. draga, sve si bolja i bolja ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. svidja mi se jako post :) pogotovo zadnja recenica :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo - lol :)
    A drugo - tak sam ja fan ShoeBeDo-a na fejsu i oni tam postaju "look of the day" gdje kad zbrojiš cipele, tajice, majicu i šnalu za kosu dobiješ cifru 2500kn .. Onak meni je to look of the year ako toliko potrošim a ne of the day.. A na slikama klinci..Sta se prostituiraju da zarade za taj look ? dafuq indeed -.-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahaha, baš look of the year, za sva godišnja doba, lol
      baš se me nasmijala!

      Izbriši
  4. Odličan post:)
    Kad već spominješ True blood...kod mene na blogu si u komentaru napisala da si pogledala SVE 3.sezone al ima i 4.sezona. Možda si se zeznila, al ja ko pravi ovisnik moram to napomenuti ;) Ako nisi još pogledala, uživaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *facepalm* u pravu si, imam sve 4 i sve sam ih pogledala... samo mi matematika nikad nije bila jača strana *blush*

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi