Mali podsjetnici

Tek stigla doma, umorna kao pas (iako mi baš nikada nije bilo jasno što su baš psi umorni). Poprilično dugačak dan, na poslu od 7 do 2, pa čak i duže, na kavama nakon toga (da ne ispadne da samo radim). Inspiracije nešto i nemam, a moj me zamorčić već zove, tako vama poklanjam još jednu reklamu, a ja idem zabaviti ljubimca, pa u krevet (koji me isto zove).

Preslatki su mi blogovi sa malim, jednostavnim mudrostima koje je tako lako smetnuti s uma... Lijepa su promjena nakon mojeg jadanja u nekoliko odlomaka :)))

Little Reminders su mali životni, inspirativni savjetnici, citati koje ste, sigurna sam, već negdje čuli, ali uvijek se možete podsjetiti. Izgledaju ovako (a ovo su i neki od meni najdražih):

Primjedbe

  1. Sviđa mi se tvoj izbor ovih Little Reminds-a :)
    I želim ti dobar odmor!!

    OdgovoriIzbriši
  2. ah savršeno. upravo sve stvari koje su mi podsvjesno negdje u glavi, ali ih u ključnim trenucima nikad nemam pri ruci :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi