Lude žene, glupi muškarci i hrpa pravila - dio peti



Dio peti - Kako reći zbogom muškarcima i dobrodošle mačkama
?


Dosta mi je. Ne želim se više nadati, ne želim više očekivati. Odustajem. Od muškaraca. Od tog tipa ljubavi.

Svaka čast onima koji se još trude, ali ja sam odustala. Nije toga vrijedno. Mogu se osjećati potpuno, ispunjeno, dobro i bez veze. Nadam se. Jer nisam se u stanju držati Pravila. Ovakva kakva jesam očito nisam dovoljno dobra, tako da... I'm done.
Kaže mi S., "draže mi je da ja nekog volim, pa makar on ne volio mene, nego da netko trči za mnom". Rekla sam njoj, sad kažem i vama, NE. Vjerujte mi da to nije bolje. Osjećaj nije dobar.



Jer ako mi ikada UOPĆE dođe da se zaljubim, ako nekoga UOPĆE poželim, onda je tom nekome bolje da pleše oko mene (figurativno i doslovno), da me priziva k'o kišu, i cijeni kao istu u pustinji, jer je meni DOSTA da ja budem ta koja pleše. U pravu je Billie. Posebno s ovim "Hang a sign upon my heart Please don't disturb". I'm disturbed enough already. I bez ljubavi. Ili možda baš zbog nje.


Primjedbe

  1. jao sjećam se koliko sam vremena kroz prošlu godinu vikala da odustajem od frajera i da ću završiti sama, s hrpom mačaka koje će me na kraju pojesti :)) ponekad je dobro tako dignuti ruke, posvetiti se samo i jedino sebi, kad tad će se onda stvari početi slagati kako bi trebale :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi