Lude žene, glupi muškarci i hrpa pravila - dio treći

Dio treći - Što muškarci kažu da žele ili zašto su žene lude

Kako se ponaša idealna žena? Vjerojatno prema Pravilima. Ne priča previše, ne prigovara i pušta da muškarac bude glavni. Ali nijedan normalan muškarac vam to neće reći. Ni priznati. Možda neće ni sam sebi priznati. Ono što će reći jest da traže ravnopravnu partnericu / prijateljicu, koja ih privlači, dijeli njihove interese i zainteresirana je za njih. Ili nešto slično.

One sekunde kad se pojavi Žena od Pravila (a.k.a. Zlica od Opaka), vi ćete biti stavljeni u ladicu dobrih, starih prijateljica (kao što to možda i same radite "dobrim dečkima" kad se pojavi "zločesti"). Jer ništa muškarac ne voli više od toga da ga neka pošteno nagazi. Biti dobar se jebeno ne isplati. Kad se jednom uvjere da ste tamo, počnu vas uzimati zdravo za gotovo. Iako su možda obećali da nikad neće. A vi ludite. Jer vam šalju zbunjujuće signale. Jer vas trebaju, a ne žele. Ili obrnuto.

Jer kažu jedno, a ponašaju se drugačije. Jer ne znate trebate li vjerovati onome što kažu, onome što rade ili pokušati pogoditi što zapravo misle. Stavljene ste u tako glupu situaciju, i vjerojatno same sebe mrzite jer se niste u stanju maknuti, nego trpite i trpite. U jednom ste trenutku u sedmom nebu, u drugom biste ga najradije rastrgali od bijesa. Najgore od svega je to da se ta previranja događaju u vašoj glavi, jer vi ste takva vrsta, a on nema pojma što se vama događa, i kao svako instinktivno biće posve nesvjesno zanemaruje vas i trči za onom drugom. A ako ga suočite s tim, vjerojatno će vas proglasiti histeričnom luđakinjom, i sasvim sigurno se neće znati nositi s tim.


I tako se nađete same, u beskrajnim analizama koje ne daju apsolutno nikakvih rezultata, jer ne možete analizirati kaos i očekivati stabilne rezultate. A sve bi bilo drugačije da ste sposobne slijediti prokleta Pravila. Kao što to čine pametne žene.



Primjedbe

  1. Moram priznati da je super ovako uletjeti u tuđi svijet, gdje se sve vrti po nekim drugim pravilima. Valjda u tome i jest bit blogova, hehe...

    Ja moram priznati da me ljuti to dvostruko standardiziranje i da se trudim biti OK prema ljudima. Je da onda nerijetko ispadam, kako bi se reklo, gigantic douche (jer, što god ljudi govorili, iskrenost treba znati i hendlati), ali tako to valjda ide.

    Grozno mi je kad vidim da se ljudi okreću jer imaju nešto novo u životu. Jednom mi se to i dogodilo, a i dan-danas si nisam to oprostio - činjenicu da sam sjebao neke ljude radi nečega što je meni bilo bitno.

    Mislim da se ljudi moraju boriti za sebe, ali opet u nekim okvirima.

    Trebaš biti ono što jesi, s pravilima ili bez njih. Meni se gade te norme i ponašanja i pravila i sve. Ljudi su gadovi i s njima i bez njih.

    I, eto, opet sam odlutao, a da ni sam ne znam da sam odlutao...

    Ne daj se!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, u pravu si u puno stvari (na žalost), ali se ja ipak trudim izbjegavati generalizacije, nadajući se i vjerujući da na ovom svijetu još uvijek ima nekolicina dobrih ljudi (muškaraca ;)...pozitivne misli i uvjerenja privlače i pozitivna iskustva..Hopefully ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. p.s. ali zapravo,ako se okrenem oko sebe i pogledam divne ljude kojima sam okružena, mogu reći da ta taktika ipak pali..

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi