Kratki spoj

I believe in animal attraction, I believe in love at first sight, I believe in this [snaps her fingers], and I don't feel it with you 
rekla je Ellen Barkin Pacinu u filmu Sea of Love, a S. i ja se spremamo za speed date. Možete očekivati izvještaj već sutra (ako preživim, that is).
Nekim se ljudima 4 minute za upoznati nekoga čini premalo, meni te 4 baš bezvezno zvuče, radije bih da su 3, to bih lakše izdržala. Ako krenem računati, to znači da ako tamo bude 20 frajera (a mislim da će ih biti 30-40) moram 80 minuta provesti razgovarajući s ljudima, što je previše za besramnog mizantropa like myself. Naravno, ako mi bude baš jako dosadno, mogu učiniti nešto da me diskvalificiraju. Potući se, pokazati sise, whatever. Nešto. Nadam se da mi neće biti toliko dosadno. Tko je vidio skidati se na ovoj hladnoći.

U međuvremenu, brine me što idem tamo poprilično sigurna da me ništa neće zainteresirati- ne zbog mojih kriterija, nego zbog općeg neraspoloženja (vidi zadnjih nekoliko postova). Ne čini mi se to fer, ali sumnjam da ćemo biti jedine koja su se prijavile iz zajebancije.



Više od samog speed datea, veseli me kasnije besramno komentiranje tipova sa S. (jedinstvena prilika za komentiranje istih tipova s frendicom) i besramno analiziranje samog eventa ovdje.
Naravno, I. ne bi bio I. da mi nije rekao: "Nemoj tako, nikad ne znaš koga možeš upoznati!" Ali ja se čuvam očekivanja ove godine, tako da se ne nadam ljubavi, nadam se ugodnoj večeri. Jesu li mi nade uzaludne, saznati ću uskoro.

P.S. ne zvuči li vam hrvatska verzija spid dejta, taj famozni kratki spoj nekako zlosutno? Kao neki strujni udar ili nešto? Ili to samo meni...?


Primjedbe

  1. A jesi luda, bas si me nasmijala zadnjom rečenicom :) Sretno na speed dejtu iliti kratkom spoju, ako nista drugo dobro ćeš se zabaviti i imati još jednu anegdotu za pričati unucima :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi