Hvala i znam

Zahvalna sam na...

čokoladi... iako sam pročitala da u svakoj čokoladici u prosjeku ima 7 nožica kukaca (ok, ne jedem više čokoladice. ali još uvijek mogu jesti kolače :D)

kiši, stvarno je volim

dobrim knjigama

nekontroliranom smijehu

julie andrews jer je stvarno posebna žena
zagrljajima... nisam ih nešto posebno cijenila, ali u zadnje su mi vrijeme prirasli srcu... znate li da čovjek treba 8 zagrljaja dnevno da bi se osjećao dobro? i čak 12 da napreduje?


A evo što sam naučila:
još samo da samu sebe počnem češće darivati...


Primjedbe

  1. U svezi ovog sa zagrljajima - moja majka je uvijek bila misljenja - nemoj grlit nikog, sta imas grlit legicu jeste lezbe, ak te zagrli to je k'o da te kamen zagrlio i osjecas se kao da si shugav pa sam i ja takva bila prema grljenju. I onda nasla mog D i njegovu opicenu majku koja me svaki put zagrli da mi pluca istisne i sad i ja grlim sve oko sebe xD I super mi je grliti ljude :)
    Btw nisam znala ovo s kukcevim nozicama, ew :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, ni mi nismo neka grliteljska obitelj, pa je i meni to uvijek bilo nekako awkward... tim više što imam neki čudan običaj gurati ljude od sebe, pa mi je zagrljaj uglavnom neprirodan. sputavajući. i sumnjiv. ali to je već tema za neki post o povjerenju.

      Izbriši
  2. Divan blog, navukla sam se...svaka cast autorici :-) Zagrljaji doista fale... Kod mene kuci to je tabu tema...nije nu cudo sto sam emocionalni defekt :-) Ja cu svoje dijete uciti drugacijim vrijednostima...obecavam (ako na kraju ne postanem svoja majka )
    Veliki pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan blog, navukla sam se...svaka cast autorici :-) Zagrljaji doista fale... Kod mene kuci to je tabu tema...nije nu cudo sto sam emocionalni defekt :-) Ja cu svoje dijete uciti drugacijim vrijednostima...obecavam (ako na kraju ne postanem svoja majka )
    Veliki pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se blog sviđa... Sve se mi trudimo ne postati naše majke...

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi