Hvala i znam

Evo još jednog petka, a s njim i moj tradicionalni "Hvala i znam" post, ako ništa drugo, onda da razbije seriju postova o pravilima, luđakinjama i glupanima...

Ovaj sam tjedan zahvalna na:


ljudima koji me vole onda kada to najmanje zaslužujem
znate koji ste

I. koji je učinio da mi nova započne više nego dobro
i upoznao me s D. i H. (osoba s najzaraznijim smijehom na svijetu)


B. Nighyju, jer bi svijet bio daleko dosadniji bez njega
i ti moja, Bille

J. koja je ovaj tjedan bila tako dobra i strpljiva da zaslužuje biti posebno spomenuta
i ti to znaš, ali ne škodi ponoviti


ludom mačku
koji napada koga stigne i misli da je pas


Đurđi
samo kokoši moje bake žive bogovski i imaju imena (a ova ima i frizuru)


prekrasnom danu
iako sam se smrzla vani
hvala što me čitate



Ovaj sam tjedan naučila:

u pravu je doktor... trebala bih ga poslušati...


... sad još samo da pravilno odaberem...

Primjedbe

  1. Haha, "ja imam utjehu kod Đurđe"!! Genijalna je! I mačak! :)

    Ako mi možeš otkriti gdje nalaziš ove movie clipove? Sjajni su!

    OdgovoriIzbriši
  2. Najčešće na http://weheartit.com/ ili http://imgfave.com/... Često ih spremim bezveze ako su mi fora, pa iskoristim kad mi zatrebaju.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi