FUJ! Prvi dan škole...

OK, poprilično mi je jasno da gotovo nitko ne voli svoj posao. Ja nisam jedna od tih. Stvarno. Ozbiljno vam kažem. Volim svoj posao. Deprimira me pomisao da ću možda morati raditi nešto drugo. Osjećam se odlično okružena mladim umovima, prenoseći znanje, pomažući... Cijeli život sam sanjala o tome da radim baš ovo. I sad ne uživam. Kao prvo, moj se posao sastoji od 20 posto podučavanja/odgoja i 80 posto birokracije/hrvanja (ne doslovno) s neodgojenim balavcima zatvorenih umova/hrvanja s kolegama (često doslovno) zatvorenih umova i sve to za apsurdno male pare zbog, među ostalim, nepune satnice. I grozim se pomisli da ću do penzije morati raditi na nekoliko škola, poluluda (to sam već sad) luda (ma i to sam sad, jebemu) neuračunljiva (pas mater) istrošena prosvjetna radnica. Kaže li netko da sam već sad potrošena, prekrižen je.
Naravno, moje trenutno psihičko stanje narušava i činjenica da ni privatno nisam najbolje. Ni bolje. Čak ni dobro. I da već postaje smiješno koliko me prati bad luck. Praktički smo partneri. Mogla bi mi ponuditi neke dionice ili nešto.
Da mi nakon poplave u stanu uspije crknuti grijač u bojleru. U subotu. Navečer. E, takve sam ja sreće. Naravno, razumijem da se to događa svakodnevno. Samo mi nikako nije jasno zašto baš meni. Poplava mi je napravila to da se trznem kad čujem zvuk vode (i s ovim se ne šalim), živo me zanima što će mi se još traumatično dogoditi da se od toga trzam. Seks neće sigurno. Trzanje tog tipa me zaobilazi u širokom luku. Glavno da me život jebe.
Tako da mi je itekako jasno da MORAM nešto promijeniti i u načinu na koji razmišljam, jer ovo stalno očekivanje da će se nešto loše dogoditi nije dobro za moju psihu (ni riječi!). To, naravno nije ništa novo. Svjesna sam toga odavno. I trudim se. Unatoč životnim šamarčinama. Recimo, svaki ću dan biti beskrajno zahvalna što se mogu kupati u toploj vodi i čitati u kadi, i zahvalna što mi se (još) nije dignuo parket u stanu. I zahvalna što nemam muškarca u životu, jer je jednostavnije bez njih, right? Da. Right.

Primjedbe

  1. Ajoj siroče! Biti će bolje, ne brini. Muškarca je dobro imati jer se, kad se nešto ovako dogodi, možeš derati na njega makar nije kriv :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi