All you need is love? (isto dolazi u dijelovima, a ovo je prvi)

'Ko o čemu... ona koja je sama, o vezama. Jebem ti život. Zapravo me N. potakla da pišem o ovome... Imale smo neki razgovor o mailu koji mi je proslijedila, nekoj zafrkanciji na račun toga kako su žene komplicirane, pa je zapravo čudno da nema više gay muškaraca. Korektnost mi ubije rečenicu. Bila bi puno bolja da sam je završila sa pedera. Oh, well...
Ono što ja mislim, a N. se kao iskusnija žena ne slaže sa mnom (možda čak dovoljno da me prebije zbog ovog iskusnija, ali hej - cill out, barem nisam rekla starija...) da smo mi žene, unatoč prividnoj zahtjevnosti, poprilično jednostavne kad je ljubav u pitanju. Stvari koje pri zdravom razumu nikada ne bismo tolerirale, toleriramo kad je u pitanju osoba koju volimo. N. je na to odgovorila da ljubav s vremenom gubi sjaj i da nam s vremenom sve ide na živce, svaka sitnica poprima razmjere elementarne nepogode: Jednostavno to sve teže podnosiš i na kraju ne moooooooooožeš više, pa ak imaš snage i mogućnosti razvedeš se, ili izabereš neki drugi oblik sabotaže iliti nekomuniciranja.
Znam ja da većina vas vrti glavama i govori: Ma nijeeee istina... Nisam ni ja daleko od toga. Kad smo u vezi, svi vjerujemo da je naša veza drugačija, jer mi jesmo svjesni da na vezi treba raditi, mi imamo odličnu komunikaciju, puni smo razumijevanja za tuđa sranja, naš je partner pun razumijevanja za naša sranja... Itd. Istina je da su sve veze drugačije, da su svi svjesni svega i puni razumijevanja sve dok to više nisu. Ni svjesni ni puni razumijevanja. Stvarnost kicks in, možda. Ili ono za što ste se nekad bili spremni boriti, više nije nešto za što se vrijedi boriti.
Postoje li dobri i sretni parovi? Naravno da postoje. Ali loši, nesretni parovi isto su nekada bili dobri i sretni. I mislim da all you need is love nije točno. All we all need  je vjera u all you need is love. Zamislite na trenutak da ne vjerujete u ljubav, savršenu, moćnu i vječnu. Kako biste se oduprli nagonu da osobi koja vam kaže da joj se sviđate ne kažete da se goni? Ako nema vjere u ljubav nema ni djece. Tko želi djecu s nekim koga ne voli? Ovo je prokleti smrad koji češe muda svaki dan na kauču dok ja perem suđe, jedva čekam da mu rodim dijete. Ili: Ova gadna kučka koja lakira nokte po cijeli dan dok se ja ubijam na poslu, a onda je navečer boli glava, je buduća majka moje djece. Ako ih ikada napravimo jer je JEBENO UVIJEK boli glava. Manje snifaj lak za nokte! To ne ide tako. Ljudi su komplicirana bića. Razmnožavaju se samo ako se vole. Ili napiju. Uglavom, ako nisu pri sebi. A razmnožavanje je ono što svaku, pa i ljudsku vrstu, održava.

Primjedbe

  1. hahaha

    "Ova gadna kučka koja lakira nokte po cijeli dan dok se ja ubijam na poslu, a onda je navečer boli glava, je buduća majka moje djece. Ako ih ikada napravimo jer je JEBENO UVIJEK boli glava. Manje snifaj lak za nokte!"

    Ovo ide u moj dnevnik sa glitter penom xDDDD

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok! Iz kojeg je filma ovaj prvi gif? :) Super je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitely beliеve thаt that you stated.

    Youг fаѵouгite rеason aρpeared tο be at the net the ѕіmplest thing
    to consider of. I say to уou, I ԁefinitely gеt irkеԁ even as pеoρle thіnk about concerns thаt they рlаinly do not гeсоgnizе about.
    Үou managed to hіt the nail upon the tοp as well as
    outlіned out the еntire thing withοut having side-effeсts , ρeople can taκe a signal.
    Will likely be back tο get moге.
    Τhаnk уοu
    Feel free to surf my blog - beanonites.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi