Savršeni muškarac

Nakon što sam danas dobila primjedbu da moja "fasciniranost C. Grantom prelazi normalne granice i ozbiljno graniči s mentalnom nekrofilijom", suprotno očekivanjima, nemam potrebu braniti najveću ljubav svog života. Naprotiv, nekako mislim da se trebaju braniti svi koji nisu beznadno i vječno zaljubljeni u gospodina Granta a.k.a. najmuškarca u povijesti. Međutim, prihvaćam izazov da javno izložim zašto je Cary Grant The One. Iako mi je sama pomisao da Grantu trebaju objašnjenja uznemirujuća.

 nemojte se zajebavat, ovo je najzgodniji frajer ikad

ikad, I tell you


I pretended to be somebody I wanted to be until finally I became that person. Or he became me.


voli životinje
I think that making love is the best form of exercise.
(i seks)



zna se ponašati za stolom

Insanity runs in my family. It practically gallops.


ljubi se ovako

My formula for living is quite simple. I get up in the morning and I go to bed at night. In between, I occupy myself as best I can.


nema mane


odličan smisao za humor


nije papak


uvijek kaže nešto mudro



da ga nije bilo...

... Clooney ne bi znao kako se ponašati



zato:


ili:




Primjedbe

  1. Ah, šuti...ja od malih nogu slinim za Robertom Taylorom..

    OdgovoriIzbriši
  2. http://www.youtube.com/watch?v=OC5E0behsow

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je Gene Kelly sexy iako moderne muškarce koji plešu naokolo smatram previše feminiziranima - al ovaj mi je baš mljac :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi