Prizivanje dobrog dana- update: ... pa...

Jučerašnji dan... Hm... h... m... Jesam li se smješkala strancima? Možda malo, kad sam išla doma. Jesam i usporila? Definitvno jesam. Možda i nisam. Ovisi. Kako se uzme. 
Govorila sam hvala! Više puta! I to različitim ljudima. 
Davala komplimente? Nešto... malo... 
Obleka? Nisam baš bila nešto, da budem iskrena. 
Parfem jesam stavila, kao i uvijek. 
Gledala i slušala jesam. 
Bila šarmantna? Nisam baš sigurna. 
Smijala se jesam, uglavnom sebi, ali s drugima. Ljudi moji, kako sam se jučer smijala... 
Poželjela nekome ugodan dan? Mislim da nisam.

Ali sam naučila svašta i zahvalna sam na koječemu (i to ćete čitati u mom današnjem Znam i hvala postu). Među ostalim, kada ti dan bude stvarno usran, prestani se odupirati i možda postane fantastičan.
Idem opet prizivati dobar dan. Čitamo se. Ugodan vam dan! -> jedan izazov manje ;)

P.S. obožavam ovu pjesmu!!!

Primjedbe

  1. ma daj...da li se ti ti pokušavaš dodvoriti nekim nebitnim ljidima ili pokšavaš postati full pozitivna...ej...nemoj ...onda to više neće biit ti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dodvoravanje mi nikad nije išlo, tako da ni uz najbolju volju to ne bih mogla. Full pozitivna? Recimo da želim biti na pola puta između full pozitivna i full negativna. Za eksperiment, baš bih i mogla biti pozitivnija. Negativan mi stav očito nije donio sreću. Hoću li izgubiti sebe? Sumnjam. Probala sam se par puta ostaviti u šumi, ali uvijek nanjušim kuću i vratim se doma :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi