Pripreme za odlazak stare, usrane godine

Za početak- koliko šljokica je previše? I koliko crvenog je dovoljno za sreću? Ozbiljno pitam...

Čini mi se da sam pročitala da Brazilci, a možda je u pitanju neki drugi narod, imaju običaj sličan našem fašničkom, a to je paljenje lutke koja simbolizira staru godinu. Ono što mi se sviđa kod njih je da (navodno) svaka obitelj pali svoju i da na tu lutku povješaju sve uspomene na ružne i tužne stvari, te tako simbolično spale sve negativno i bolno iz prošle godine. Kako nikad nisam to prakticirala, imam osjećaj da bi se lomaču mojih loših uspomena moglo zamijeniti s eksplozijom kakvog skladišta eksploziva, pa neću isprobavati... Ali ću se i bez paljenja pokušati otarasiti svega lošeg, a nadam se zadržati naučeno iz tih bolnih lekcija.

Tematska pjesma za novu ;)


I moto nove godine:

odluka nad odlukama i toplo je PREPORUČUJEM



Primjedbe

  1. Vidiš, ovo sa spaljivanjem uopće nije loše, probat ću to! Draga, sve ti najbolje želim u Novoj, ali drži se ove zadnje i bit će super! ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. sretna ti nova, iskreno se nadam da će ti biti savršena za razliku od 2011. :)) i također mi je super ovo sa paljenjem lutke, baš je dobar običaj, vrijedilo bi ga isprobati :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi