Preporođena

Ponovno rođena? Možda, plakanje je bilo prisutno, spanking je, nažalost, izostao. 
Preuzimanje odgovornosti za vlastiti život napravilo je neki klik u mojoj glavi. Kao da su neke stvari tek sad sjele na svoje mjesto. Ne kao. Bez kao. Neke su stvari tek sad sjele na svoje mjesto. Paradoks preokreta leži u ovome- kada nisam preuzimala odgovornost za svoj život, smatrala sam se odgovornom za hrpu tuđih sranja. Sada? 
Nije me briga. You break it, YOU buy it. Dosta mi je plaćanja tuđih računa. Jer većina ljudi ne preuzima odgovornost za svoje živote. I uvijek jebeno krive nekog drugog ili nešto drugo. Ja više ne krivim nikog drugog, pa i ne dopuštam da netko krivi mene. Ne odgovaram ti? Tamo su ti vrata prijatelju, pazi da te ne tresnu na izlasku. Sa svojim ćeš ih životnim stavom do smrti kriviti za bol u dupetu. Ja, s druge strane, znam da za udarac u stražnjicu nisu kriva vrata. Nego moje presporo izlaženje i velika guzica. I znate što još? Odlično da su me ta vrata tresnula. Jer sada sam naučila da moram izaći brže. Kad već guzicu ne mogu smanjiti.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi