Jutarnji subotnji post za ljubitelje maca

Spava mi se...
...pusti me unutra...
...otvori prozor...
...prst na staklu, daj...
...dosta zajebancije, pusti me unutra...
...da mogu gledati van...
...i praviti se da spavam dok me slikaš...
...i spavati...
...rastegnuti se...
...koliko sam dug...
...ne, to ne čekam ja pred vratima, samo moja prijateljica...
...ali danas mi nije do socijalizacije...daj joj par keksa  i neka ide...
Ima li još netko dovoljno lud da sinhronizira životinje? Ili to samo ja radim?

Primjedbe

  1. Ooo, kako da ne, ima nas još! ;) Vjerojatno znaš za ovo, ali me post podsjetio upravo na taj crtić:

    http://www.youtube.com/watch?v=4rb8aOzy9t4


    :)))

    Najbolje mi kad mu on konačno otvori vrata, mačak sjedi i razmišlja hoće li ući ili ne :)))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, da, super su mi ti crtići... Moj favorit je onaj kad baca lišće na ježa... Super pogođen karakter mačke :D

    OdgovoriIzbriši
  3. preslatka je sa tom mrljicom na bradi.ja ih imam troje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ...nije sinhronizacija, no mislim da baš nije ni potrebna...:)

    http://www.dailymotion.com/video/xh9fwx_sven-goran-sony-plemeniti-ericsson-i_animals

    OdgovoriIzbriši
  5. @jack.sparrow.057 to ja zovem mačak s karakterom! Samo ne znam kako je osoba koja mu je stavila čarapice ostala na životu :)))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprepreslatka maca :)) I da ima još 10 slika više nebi bilo viška :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ...srećom, prošla je bez (većih) posljedica...:)

    ...a i mačak je shvatio, da sve (ponekad) ima svoju cijenu...;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi