Izazov nemam pojma koji i nisam raspoložena za brojanje

Posve mi je jasno zašto su ovi dani nekome depresivni. I meni su. Donekle. Ne sjećam se lijepih Božića. Sjećam se Božića kada smo se pravili da je sve u redu, a nije bilo. Takvi su bili gotovo svi. I sjećam se Božića kada se nismo ni zamarali pretvaranjem. A takvi su bili preostali. Ovo je trebao biti pozitivan post, pun blagdanskog ugođaja. Ali valjda ni meni nije danas do uljepšavanja.

Prije koju godinu, odlučila sam da ću imati lijepi Božić. I obznanila to svima. Mislim da je taj govor bio otprilike ovakav (vrlo merry):

Ja ću imati lijepi Božić. Jebe mi se za vaše svađe, ne želim slušati vaše jadikovke, ne zanima me što vam se ne jedu ovi kolači koje sam ja odlučila raditi, ne zanima me ništa osim Frostyja, Rudolpha i Sinatre. Ja ću imati lijepi Božić i nisam raspoložena za prigovore na kuglice na mom boru ni na oblik i vrstu bora, niti ću trošiti vrijeme i energiju na razmišljanje i premišljanje i silne dogovore oko organizacije bilo čega. I neću slušati Tihu noć u izvedbi Kiće Slabinca. Zapravo, neću slušati Tihu noć u izvedbi bilo koga jer me ta pjesma deprimira. Vidim li i uspijem li uhvatiti nekoga da baca petarde, zapaljenu petardu dobiva u guzicu. Ovaj će mi Božić biti najljepši do sada i svi ćemo biti veseli jer ću u protivnom nekoga ubiti. I hoću lijepe poklone. 

Nije mi ni taj Božić bio idealan, ali je bio daleko bolji od prethodnih.


To je moj izazov za ovaj Božić. Lijepi Božić. Kako god. No matter what. Odlučila sam. Smijati ću se kao onaj Božić kad sam birala bor s bratom, kada sam umirala od smijeha od trenutka kada samo ga podigli, do trenutka kada smo ga namjestili u dnevnom boravku.

Želim biti sretna ovaj Božić. I svaki idući, ali za početak, dovoljan je ovaj. Želim snijeg. I vruću kupku s mirisom ušećerenih jabuka. I tople čarape na nogama. Smiješne e-čestitke, dobru glazbu i ukusnu hranu. Umorna sam od starih priča, starih stavova i starih problema. Sve ih znam napamet. Ugravirani su mi u mozak zauvijek. Umorna sam od umora.


Ovaj se Božić neću iscrpiti, nego odmoriti. Ovaj ću Božić pokazati vrata svima koji će mi htjeti pokvariti božićni ugođaj, i metaforička i stvarna vrata. Komercijalne pizdarije? Možda. Ali meni treba ova bajka, meni trebaju sobovi rogovi, crveni svjetleći nos, šljokice, lampice, vanilija i cimet. Kad ih već nikad prije nisam imala, stvoriti ću ih sama. Samo me gledajte.

Primjedbe

  1. Svaka čast,pokušat ću te pratiti u svemu ovome,i ja ću imati sretan Božić ove godine ;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti najsretniji Božić ikad !! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala! Želim vam svima prekrasan Božić!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi